Miehet on yksiä v**un paskoja!

[QUOTE="vieras";22568431]Jos mies ei halua niin se on näköjään pakko saada.

Kyllä nainen aina hyvänkin miehen saa. Jätä miehille se rakkauden perään itkeminen.

Joo ihan kiva jos se mies ei vinkunut pillua, mutta senkö takia se on niin kamalan ihana? Sitten itkettäis kun se antaakin munaa vaan kerran vuodessa.[/QUOTE]

Just. :O :headwall:

[QUOTE="Lila";22568083]Decs, pari päivää sitten sinä niin "loukkaannuit", kun sinua sanottiin "pälliksi". Nyt itse nimittelet Scarlettia siaksi. Olet todella kaksinaamainen ku*ipää![/QUOTE]
Joo, anteeksi että haukun siaksi ihmistä joka haukkuu kokonaista sukupuolta omien rajottuneiden kokemustensa perusteella. Muista sitten ettet ala kiukutella jos joku mies haukkuu kaikkia naisia tyhmiksi huoriksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään lukeva;22568456:
Kuule Scarlett. En sano tätä pahalla, mutta nää sun jutut kuulostaa nykyään siltä, kuin olisit 15-v. Mikä sua vaivaa?

Mikä sua vaivaa jos ihminen ei saa ihastua vaan se on teiniä?

Mikä sua vaivaa jos ihminen ei saa ihastua vaan se on teiniä?

Ei vaan teiniä on toi sun suhtautuminen (miehet on yksiä v**un paskoja) sekä myös sinisilmäisyys, ja se roikkuminen mitä harrastat. Jos joku mies ei halua sua niin hyväksy se, äläkä tee itsestäs pelleä roikkumalla siinä epätoivoisesti ja haukkumalla kaikki maailman miehet.

Noh. Ylipäätänsä sun suhtautuminen kaikkeen ja kaikkiin on nykyään tota ihme vihamielistä marttyyriasennetta, mitäpä muuta olis voinut odottaa vastaukseksi tähänkään, vaikka tosiaan, en sitä mitenkään pahalla sanonut. Toivon sinulle ja tyttärellesi kaikkea hyvää elämässä.

[QUOTE="sama";22568512]Ei vaan teiniä on toi sun suhtautuminen (miehet on yksiä v**un paskoja) sekä myös sinisilmäisyys, ja se roikkuminen mitä harrastat. Jos joku mies ei halua sua niin hyväksy se, äläkä tee itsestäs pelleä roikkumalla siinä epätoivoisesti ja haukkumalla kaikki maailman miehet.

Noh. Ylipäätänsä sun suhtautuminen kaikkeen ja kaikkiin on nykyään tota ihme vihamielistä marttyyriasennetta, mitäpä muuta olis voinut odottaa vastaukseksi tähänkään, vaikka tosiaan, en sitä mitenkään pahalla sanonut. Toivon sinulle ja tyttärellesi kaikkea hyvää elämässä.[/QUOTE]

Mähän saan olla sitä mieltä, että miehet on paskoja eikä niillä tee mitään. Ette te voi määrätä mitä mä ajattelen. Mä saan ajatella, että parisuhde ja miehet ei ole mun varten. Ette voi määrätä sitäkään.

Ja miten mä roikun miehessä? Mistä sä muka sen tiedät? Miten mä roikun toisessa jos olen pistänyt välit poikki?

Mähän saan olla sitä mieltä, että miehet on paskoja eikä niillä tee mitään. Ette te voi määrätä mitä mä ajattelen. Mä saan ajatella, että parisuhde ja miehet ei ole mun varten. Ette voi määrätä sitäkään.

Ja miten mä roikun miehessä? Mistä sä muka sen tiedät? Miten mä roikun toisessa jos olen pistänyt välit poikki?

Voi pientä. Kyllä äiti-ihminen on nyt niin sekaisin omassa elämässään. Toivottavasti sentään tyttäresi edessä pystyt uskottavasti esittämään tasapainoisempaa ihmistä.

Sä saat olla sitä mieltä, että miehet on paskoja eikä niillä tee mitään, mutta vedät herneet nokkaan, kun joku sanoo, että yh:t on munankipeitä luusereita tai että ylipainoiset on rumia sohvaperunoita, jotka vetää päivät pitkät kaksin käsin roskaruokaa? Huomaatko tässä mitään ristiriitaa?

[QUOTE="sama";22568555]Voi pientä. Kyllä äiti-ihminen on nyt niin sekaisin omassa elämässään. Toivottavasti sentään tyttäresi edessä pystyt uskottavasti esittämään tasapainoisempaa ihmistä.[/QUOTE]

:headwall:

Palstan mukaan pitääs näköjään olla täysin tunteeton ja tunteet ihmistä kohtaan loppuu sormia napsauttamalla kun itte niin haluaa. Eikä saisi pätkäkään loukkaantua kun valehdellaan päin naamaa tunneasioissa.

Sori, mutta mä en osaa olla tunteeton. Antakaa te neuvoja miten tuo onnistu, otan ne ilomielin vastaan.

Miten olet selvinnyt avioerostasi jos hemmetti yks ihastus tuottaa puolen vuoden surun? Tai miten olet selvinnyt elämässäsi yhdestäkään ihmissuhteesta.

Kovasti suosittelen pysymään kaukana miehistä ja ylipäänsäkään sosiaalisista suhteista jos ne tuntuu noin vaikeilta.

[QUOTE="vieras";22568624]Miten olet selvinnyt avioerostasi jos hemmetti yks ihastus tuottaa puolen vuoden surun? Tai miten olet selvinnyt elämässäsi yhdestäkään ihmissuhteesta.

Kovasti suosittelen pysymään kaukana miehistä ja ylipäänsäkään sosiaalisista suhteista jos ne tuntuu noin vaikeilta.[/QUOTE]

Ensinnäkään mä en ole ollut naimisissa. Mä halusin erota koska en rakastanut miestä, mutta ei silti ollut helppoa.

Siis miksi ei saisi surra? Miksi pitääs heti unohtaa ja ettiä joku uusi? Miksi pitääs olla tunteeton?

Ja mikä hemmetin puoli vuotta? :O

Te jotkut meinaan vaikutatte tunteettomilta jos teille on noin helppoa unohtaa.

:headwall:

Palstan mukaan pitääs näköjään olla täysin tunteeton ja tunteet ihmistä kohtaan loppuu sormia napsauttamalla kun itte niin haluaa. Eikä saisi pätkäkään loukkaantua kun valehdellaan päin naamaa tunneasioissa.

Sori, mutta mä en osaa olla tunteeton. Antakaa te neuvoja miten tuo onnistu, otan ne ilomielin vastaan.

Mun mielestä se ei oo valehdellu sulle päin naamaa. ja mun mielestä sä nyt vähän ylireagoit. on ok jos tuntuu pahalta kun saa pakit ja joku toinen kelpaa miehelle paremmin mut en kyl tajua miks sä syytät sitä miestä/ oot sille vihainen.

Yhteistyössä