Ei sovi kauheasti loukkaantua yleistyksestä, jos itsekin aloittaa viestinsä aika provosoivalla yleistyksellä![]()
Niin, että siitä vain lisää paskaa niskaan kun toisella on paska olo! :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei sovi kauheasti loukkaantua yleistyksestä, jos itsekin aloittaa viestinsä aika provosoivalla yleistyksellä![]()
Niin, että siitä vain lisää paskaa niskaan kun toisella on paska olo! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään lukeva;22568456:Kuule Scarlett. En sano tätä pahalla, mutta nää sun jutut kuulostaa nykyään siltä, kuin olisit 15-v. Mikä sua vaivaa?
Joo, anteeksi että haukun siaksi ihmistä joka haukkuu kokonaista sukupuolta omien rajottuneiden kokemustensa perusteella. Muista sitten ettet ala kiukutella jos joku mies haukkuu kaikkia naisia tyhmiksi huoriksi.
Tiedän melko varmasti, ettet ole tavannut kaikkia miehiä.Mitähän sä muka tiedät mun kokemuksista.
Mikä sua vaivaa jos ihminen ei saa ihastua vaan se on teiniä?
Mähän saan olla sitä mieltä, että miehet on paskoja eikä niillä tee mitään. Ette te voi määrätä mitä mä ajattelen. Mä saan ajatella, että parisuhde ja miehet ei ole mun varten. Ette voi määrätä sitäkään.
Ja miten mä roikun miehessä? Mistä sä muka sen tiedät? Miten mä roikun toisessa jos olen pistänyt välit poikki?
Sä saat olla sitä mieltä, että miehet on paskoja eikä niillä tee mitään, mutta vedät herneet nokkaan, kun joku sanoo, että yh:t on munankipeitä luusereita tai että ylipainoiset on rumia sohvaperunoita, jotka vetää päivät pitkät kaksin käsin roskaruokaa? Huomaatko tässä mitään ristiriitaa?Mähän saan olla sitä mieltä, että miehet on paskoja eikä niillä tee mitään. Ette te voi määrätä mitä mä ajattelen. Mä saan ajatella, että parisuhde ja miehet ei ole mun varten. Ette voi määrätä sitäkään.
Tiedän melko varmasti, ettet ole tavannut kaikkia miehiä.
Just joo. :headwall: On se hyvä kun sä tunnet mut. Enkä mä toki ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa ja lapsikin sai alkunsa pyhästä hengestä.
:headwall:
Palstan mukaan pitääs näköjään olla täysin tunteeton ja tunteet ihmistä kohtaan loppuu sormia napsauttamalla kun itte niin haluaa. Eikä saisi pätkäkään loukkaantua kun valehdellaan päin naamaa tunneasioissa.
Sori, mutta mä en osaa olla tunteeton. Antakaa te neuvoja miten tuo onnistu, otan ne ilomielin vastaan.
miten toi sun edellinen seurustelu ja lapsi liittyy tohon edelliseen kommenttiin?