Kiva, jos inspiroi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22534843:nuo päärynät on pakko testata
Minä itse kokeilin Huspati Hutan "litistettyjä perunoita" ja meinasin syödä itseni ähkyyn.
Suosittelen muillekin!
Kiva, jos inspiroi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22534843:nuo päärynät on pakko testata
Voitko antaa lihisten reseptin?Meinaan,näyttää herrkulliselta!Kotitekoisia lihapiirakoita (nautittiin tuoresalaatin kera)
Ja saman aterian jälkiruoka:
Täytyy sanoa, että kyllä oli, vaikka itse sanonkin.Kaunis Gandlelight. Oliko yhtä hyvän makuinen, miltä näyttää?
Näitä kokeilen tänään, kiitos vinkistä!Keitetään pienehköjä rosamundaperunoita kuorineen kypsäksi, laitetaan uunipellille oliiviöljyä, asetellaan perunat pellille, litistetään ne haarukalla tai pottunuijalla (tein ensin viillon pottuun, niin lytistyi helposti) noin sentin suurpiirteiseksi läpyskäksi ja ripotellaan vähän hiutalesuolaa ja pippuria päälle, vielä oliiviöljyä vähän ja uuniin 200 astetta noin 20-25 minuuttia, tulee ihana rapeus, voi syödä kuorineen päivineen. Jotain tuoretta yrttiä vielä päälle uunista ottamisen jälkeen.