Onko päällä keltuaisia vai persikoita?Omenapiirakkaa vaniljakastikkeen kera:
Ananaskirsikoita.Onko päällä keltuaisia vai persikoita?
OK. Pirteet pallukat.:vampire:Ananaskirsikoita.
Sori nutta ihan kuin oksennus.
Tuorepastaa ja jauhelihakastiketta
Siis omg, nämä sun teokset ovat ihastuttavia! Lapset tykkää varmasti.Tänä aamuna lasten aamupalalla purjehtivat tomaattipaprikaukkelit leipälaivoilla kohti päivän seikkailuja.
Kiitos.Siis omg, nämä sun teokset ovat ihastuttavia! Lapset tykkää varmasti.
En ole kokeillut.Mummeliisa, oletko "litistettyjä perunoita" kokeillut? Me tehtiin niitä nyt sunnuntaina ja oli hyviä Vähän vaihtelua tavallisiis uuniperunoihin.
Keitetään pienehköjä rosamundaperunoita kuorineen kypsäksi, laitetaan uunipellille oliiviöljyä, asetellaan perunat pellille, litistetään ne haarukalla tai pottunuijalla (tein ensin viillon pottuun, niin lytistyi helposti) noin sentin suurpiirteiseksi läpyskäksi ja ripotellaan vähän hiutalesuolaa ja pippuria päälle, vielä oliiviöljyä vähän ja uuniin 200 astetta noin 20-25 minuuttia, tulee ihana rapeus, voi syödä kuorineen päivineen. Jotain tuoretta yrttiä vielä päälle uunista ottamisen jälkeen.En ole kokeillut.
Miten ne tehdään?
Kiitos kovasti vinkistä.Keitetään pienehköjä rosamundaperunoita kuorineen kypsäksi, laitetaan uunipellille oliiviöljyä, asetellaan perunat pellille, litistetään ne haarukalla tai pottunuijalla (tein ensin viillon pottuun, niin lytistyi helposti) noin sentin suurpiirteiseksi läpyskäksi ja ripotellaan vähän hiutalesuolaa ja pippuria päälle, vielä oliiviöljyä vähän ja uuniin 200 astetta noin 20-25 minuuttia, tulee ihana rapeus, voi syödä kuorineen päivineen. Jotain tuoretta yrttiä vielä päälle uunista ottamisen jälkeen.
Jostain ruokablogista sen vinkin luinKiitos kovasti vinkistä.
Noita pitää ehdottomasti kokeilla joskus.
Kaikkia ei voi (tarvitse) miellyttää.Alkuperäinen kirjoittaja yök;22463918:Sori nutta ihan kuin oksennus.
Aivan järkyttävän upeita kakkuja!
Isänpäiväkakku mun isälle / synttärikakku mun siskolle
Isänpäiväkakku mun miehelle
Kiitos! Ne kyllä onnistu hyvin, vaikka itse sanonkin.Aivan järkyttävän upeita kakkuja!
Nuo reinot etenkin saivat hymyilemään pitkäksi aikaa.
Kiitos vieraat tykkäs....Herkullisen ja iloisen näköinen vappupöytä!