Voiko kaukoparantamisen tuntea? Mulla tuntui nimittäin nukkumaan mennessä sellainen omituinen voiman tunne vatsan alueella.Energiaa lähetetty. En ole selvännäkijä enkä sitä tässä yritä ollakaan, sanon vain että vaivasi johtuu todennäköisimmin vääränlaisesta ravinnosta tai epäsäännöllisestä ruokailu-tai unirytmistä, missään nimessä vika ei ole korviesi välissä.
Voi tuntea.Voiko kaukoparantamisen tuntea? Mulla tuntui nimittäin nukkumaan mennessä sellainen omituinen voiman tunne vatsan alueella.
Erilaisia ruokavalioita olen kokeillut tuloksetta, mutta uinirytmikin mulla on ihan pepullaan, kun en vaan saa öisin nukuttua. En yhtään pidä mahdottomana, että se liittyisi tuohon mahan sekoilemiseen. Itse olen aina ajatellut niin, että ne on molemmat jonkinlaisia stressioireita. Täytyypä miettiä tätä.
Kiitos kaukoparannuksesta, toivotaan, että siitä olisi vielä apuakin! Ainakaan tänään ei ole maha sekoillut...
Minulla on ollut jo vuosia henki-eli energiaparannuksen lahja. Jos sinä tai omaisesi tarvitsette kaukoparannusta, annan apuani tätä kautta.
Kerro oma tai läheisesi vaiva, niin välitän parantavaa energiaa.
Ei törkykommentteja kiitos, jos et usko, siirry seuraavaan viestiin.