Haluatko että annan kaukoparannusta? ( Ei sinulle joka et usko ko. asiaan)

• Viestiketjun aloittaja parantaja
  • Ensimmäinen viesti
"vilperi"
[QUOTE="Kirsi";22474471]Oikeanpuoleinen leukaluun nivel kipuilee

Samma här, mutta itse laitan aina kylmägeeliä leukaperiin ja hieron leukaluuta pyörivin liikkein. En tiedä, että miksi niin tein, mutta mielestäni kipu hävisi yllättävän nopeasti. En siis ota enää särkylääkettä tuon takia.[/QUOTE]

Kiitos vinkistä. Jos kaukoparantaja ei onnistu, niin kokeilen, särkylääkettä en ole joutunut (vielä ainakaan) syömään, eli kipu ei ole hirveä. Mieluummin kuitenkin elän ilman kipuja.

parantaja
[QUOTE="vieras";22474881]Ois mukava lukea sitten myös, että kuinka monelle tästä oli oikeasti apua =) ja minä siis uskon tällaiseen, joten ei ole kyse epäilemisestä...[/QUOTE]

Minä haluaisin myös kuulla jos jollekin oli tästä apua.

Itse uskon tähän todella voimakkaasti, koska olin hiljattain osallisena ihan kirjaimelliseen ihmeparantumiseen, josta lääkärit olivat ihmeissään.

Hei..
Parantaja, Voisinko saada parantavaa energiaa kohtuni ja munasarjojeni alueelle - iltatähti vielä kovasti haaveissa..<3
Kiitos paljon jo edeltä ja ihanaa Joulun odotusta=)

"Perhonen"
Parantaja, kohdussa oli paljon kiinnikkeitä, jotka poistettiin viime torstaina leikkauksella. Lähettäisikö energiaa kohtuuni, että eivät kasvaisi takaisin, vaan voisin raskautua. Toiveissa ensimmäinen lapsi. Kiitos, kiitos, kiitos avustasi.

parantaja
[QUOTE="vieras";22474940]Jäinkö välistä....[/QUOTE]

Mahdollista, koska minun on vaikea pysyä perässä kun viestejä on niin paljon. Lähetän nyt energiaa sinulle ja vielä muutamalle muulle, sitten minun täytyy pitää tauko ja jatkaa jälleen iltasella.

Lähetetty, tunsin voimakkaita tuntemuksia, kipusi on ollut kovaa. Toivottavasti helpottaa.

parantaja
[QUOTE="vieras";22474923]Kiitos, nilkassa tuntui vuorotellen kylmältä ja kuumalta silloin kun ajattelin sinun lähettävän energiaa...:)[/QUOTE]

Tuolta sen pitääkin tuntua, tai ainakin kaikki kuvailevat juuri noin tuntemuksiaan.:)

parantaja
[QUOTE="vilperi";22474434]Oikeanpuoleinen leukaluun nivel kipuilee. Lonkat ja polvet kipuilevat. Pojalla nenän tukkoisuutta ilman nuhaa. Noihin jos apua saisin olisi kovasti kiitollinen.[/QUOTE]

Lähetetty.

todellakin tarpeessa!
Minulla on ollut jo vuosia henki-eli energiaparannuksen lahja. Jos sinä tai omaisesi tarvitsette kaukoparannusta, annan apuani tätä kautta.

Kerro oma tai läheisesi vaiva, niin välitän parantavaa energiaa.

Ei törkykommentteja kiitos, jos et usko, siirry seuraavaan viestiin.
Kyllä, minut saisi parantaa päästä varpaisiin - vähän joka paikassa jotain. Nenä, ruokatorvi, vatsa, suolisto, gynevaivat. Jalat. iho jne. Mielikin alkaa olla tosi kireä ja maassa.
Ja tässä talossa on joku paha karma, senkin voisi häivyttää pois! Elämä kokonaan täällä yhtä tappelua ja väsyä.

"vieras"
Lähetä poika lapselleni toistuviin korvatulehduksiin apua sekä omalle mielelleni, jotta näkisin elämän valoisampana ja jaksaisin arjessa sekä työssä. Lähetä myös muille lapsilleni energiaa, erityisesti koululaiselle.

Yhteistyössä