Haluatko että annan kaukoparannusta? ( Ei sinulle joka et usko ko. asiaan)

  • Viestiketjun aloittaja parantaja
  • Ensimmäinen viesti
parantaja
[QUOTE="vieras";22474409]Mun oikeaan nilkaan jos voisit parantavia säteitä lähettää...

Siit on joskus nivelsiteet katkennu ja ne on leikauksella korjattu, mut viime viikolla taas nyrjäytin sen. Usein se sama jalka nyrjähtelee, kai ne siteet laitettiin liian kireäksi(?)
Nyt jalka on vieläkin kipeä, turvonnut ja mustansininen.
Kiitos :flower:[/QUOTE]

Energiaa lähetetty, sain voimakkaita tuntemuksia, uskon ja toivon että saat helpotusta vaivaasi.
 
parantaja
[QUOTE="pieras";22474432]Aloitan ivf hoidon pitkän kaavan piikitykset tänään, jos vaan pystyt niin auta minua munasolujen ja hedelmöittymisen ja kiinnittymisien kanssa :)[/QUOTE]

Autan sinua lähettämällä sinulle energiaa. Itselläni sama edessä lähikuukausina. :)

Uskon että tulet saamaan näistä hoidoista lapsen, tuli sellainen intuitio.
 
parantaja
Laitan tähän väliin, että kaikki joille lähetän energiaa, eivät tule parantumaan. Osa kyllä. Se johtuu siitä että sairaudet johtuvat eri syistä. Eli osa sairauksista ja vaivoista on ns. turhia, ulkopuolisista tekijöistä johtuvia, joilla ei ole pidemmällä mittakaavalla mitään syvempää merkitystä. Mutta osa sairauksista ja vaivoista on tarkoitettu tapahtuviksi, joko kehittämään ihmistä henkisesti, tai syyn ja seurauksen laista johtuen.

Sain juuri intuition että noin puolet niistä joille olen tänään lähettänyt parantavaa energiaa, tulevat saamaan avun.
 

Yhteistyössä