Haluatko että annan kaukoparannusta? ( Ei sinulle joka et usko ko. asiaan)

  • Viestiketjun aloittaja parantaja
  • Ensimmäinen viesti
t
Mulla on jatkuva selkäkipu ja iskias, mutta ne tuntuvat niin vähäpätöisiltä asioilta, kun lukee noita muiden tarpeita.

Jos itse vaan osaisin, lähettäisin parantavaa energiaa kaikille lapsettomuudesta kärsiville.
 
todella tarvitseva
Niin meidän avioliiton jos voisit parantaa myös - kaikki mennyt suhteessa päin prinkkalaa kun tähän taloon muutettiin (se karma tai joku paha täällä on, mä uskon niin) eli se paha pois kaikesta. Että saatas olla onnellinen perhe (ihan lapsenkin takia) onnellisessa kodissa. Mä laitoin tuonne aiemmin jo noista muista mun sairauksista, oireista. KUN elämä alkaisi taas pitää hyvänä, sitä toivoisin.
 
"vieras"
krooninen selkäkipu pitäisi selättää (itse olen jo paljon tehnyt, selättänyt suurimmaksi osaksi kivun, jota oli 24h hermoperäistä karmivaa kipua jaloissa, mutta nyt jo olen jonkin verran toimintakykyinen)

lisäksi, auttaisitko allergista pientä lastani, joka on kärsinyt, kun äidillä ollut mahdotonta pitkä imetys. hänen suolistonsa tarvitsisi energiaasi parantuakseen. itse olemme tehneet parhaamme.

lisäksi, auttaisitko, että rahamme riittäisivät ruokaan. sairaudet ja allergiat tulevat kalliiksi.

ja vielä.. mieheni on masentunut ja yksin ei jaksa tehdä enää töitä, auta meitä, haluaisin työkykyiseksi ja auttamaan häntä perheen elatuksessa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22478369]Kuka parani oikeesti vai onko juttu...[/QUOTE]

Kyllä minua auttoi ihan selvästi. Kyllä tuo toimii oikeasti, olen kokeillut aiemminkin ja on auttanut silloinkin.
 
KL
Energiaa lähetetty. En ole selvännäkijä enkä sitä tässä yritä ollakaan, sanon vain että vaivasi johtuu todennäköisimmin vääränlaisesta ravinnosta tai epäsäännöllisestä ruokailu-tai unirytmistä, missään nimessä vika ei ole korviesi välissä.
Voiko kaukoparantamisen tuntea? Mulla tuntui nimittäin nukkumaan mennessä sellainen omituinen voiman tunne vatsan alueella. :)

Erilaisia ruokavalioita olen kokeillut tuloksetta, mutta uinirytmikin mulla on ihan pepullaan, kun en vaan saa öisin nukuttua. En yhtään pidä mahdottomana, että se liittyisi tuohon mahan sekoilemiseen. Itse olen aina ajatellut niin, että ne on molemmat jonkinlaisia stressioireita. Täytyypä miettiä tätä.

Kiitos kaukoparannuksesta, toivotaan, että siitä olisi vielä apuakin! Ainakaan tänään ei ole maha sekoillut...
 
Yz
Kaukoparantamista ei voi tuntea, koska sillä ei ole mitään vaikutustakaan. Sen kylläkin voi tuntea, että joku lupaa auttaa hädässä, vaikkei tällä oikeasti olisikaan minkäänlaista todellista auttamiskeinoa hallussaan. Yhtä lailla minä voisin pyytää Lentävää Spagettihirviötä koskettamaan masuasi nuudelimaisella lisäkkeellään. FSM:llä ei vain onnettomuudekseen ole samanlaista perintöä mukamas toimivana parannuskeinona kuin kaukoparannuksella.
 
"minä vaan"
[QUOTE="vieras";22478624]Kyllä minua auttoi ihan selvästi. Kyllä tuo toimii oikeasti, olen kokeillut aiemminkin ja on auttanut silloinkin.[/QUOTE]

mulla ei toiminu. selkä edelleen järkyn kipeä
 
JONSERED Karhunkantaja
Voiko kaukoparantamisen tuntea? Mulla tuntui nimittäin nukkumaan mennessä sellainen omituinen voiman tunne vatsan alueella. :)

Erilaisia ruokavalioita olen kokeillut tuloksetta, mutta uinirytmikin mulla on ihan pepullaan, kun en vaan saa öisin nukuttua. En yhtään pidä mahdottomana, että se liittyisi tuohon mahan sekoilemiseen. Itse olen aina ajatellut niin, että ne on molemmat jonkinlaisia stressioireita. Täytyypä miettiä tätä.

Kiitos kaukoparannuksesta, toivotaan, että siitä olisi vielä apuakin! Ainakaan tänään ei ole maha sekoillut...
Voi tuntea.
 
"Toivoton"
Pyytäisin kaukoparannusta ja voimaannuttavaa energiaa isälleni, jolla levinnyt loppuvaiheen syöpä ja kovat kivut. Vatsanalue ja ristiselkä erityisesti kivuliaita.

Kiitos!
 
-
Uskon kyllä. Voitko auttaa mua saamaan oman energiakenttäni kuntoon?
Lähinnä, solar plexus ei toimi ja se aiheuttaa fyysisiäkin oireita.
Kiitos! Lähetän sulle myös positiivista energiaa.
 
"ystävä"
Voitko antaa kaukoparannusta ystävälle lahteen sairaalaan, helpottaa hänen oloaan ja yrittää saada hoidot vaikuttamaan. Hänen kaksi pientä lastaan tarvitsevat äitiään vielä.
 
Kepsis
Minulla on ollut jo vuosia henki-eli energiaparannuksen lahja. Jos sinä tai omaisesi tarvitsette kaukoparannusta, annan apuani tätä kautta.

Kerro oma tai läheisesi vaiva, niin välitän parantavaa energiaa.

Ei törkykommentteja kiitos, jos et usko, siirry seuraavaan viestiin.

:LOL: itsesuggestio on voimakas asia, eli ihan jees kun sanoo "ei niille jotka ei usko" :D
 
"Helena"
Jos vielä otat vastaan kaukoparannuspyyntöjä, niin lapsettomuus olisi minua koskettava asia. Kohdusta poistettiin kiinnikkeet ja kuukauden kuluttua olisi edessä uusi kohdun tähystys, jossa nähdään, missä kunnossa kohtu on.

Kiitos avustasi.
 
lpktk
Luin energiahoidon sivuilta, että henkiparannus ei tarvitse uskoa. Siispä uhmaan aloittajan toivetta ja pyydän polvikipuihini apua, vaikka en yhtään tähän humpuukiin uskokaan. Poistaisitko polvestani kivut, joita lääkärit eivät saa poistettua? Tahtoisin pelata jalkapalloa.
 
niina mp
Voitko laittaa kaukoparannusta Isälle. On huonossa kunnossa, ei reagoi, oli hengityslaitteissa ja lääkärit ei ymmärrä mikä on. Voi anna Apua Isälle. Pyydän ja Kiitän.
 

Yhteistyössä