Haluatko että annan kaukoparannusta? ( Ei sinulle joka et usko ko. asiaan)

  • Viestiketjun aloittaja parantaja
  • Ensimmäinen viesti
parantaja
Minulla on ollut jo vuosia henki-eli energiaparannuksen lahja. Jos sinä tai omaisesi tarvitsette kaukoparannusta, annan apuani tätä kautta.

Kerro oma tai läheisesi vaiva, niin välitän parantavaa energiaa.

Ei törkykommentteja kiitos, jos et usko, siirry seuraavaan viestiin.
 
"vieras"
Mun oikeaan nilkaan jos voisit parantavia säteitä lähettää...

Siit on joskus nivelsiteet katkennu ja ne on leikauksella korjattu, mut viime viikolla taas nyrjäytin sen. Usein se sama jalka nyrjähtelee, kai ne siteet laitettiin liian kireäksi(?)
Nyt jalka on vieläkin kipeä, turvonnut ja mustansininen.
Kiitos :flower:
 
KL
Mulla on ärtyneen paksunsuolen oireyhtymä. Oon käynyt kaikenlaisissa tähystyksissä ja magneettikuvauksissa, mutta mitään fyysistä vikaa ei ole. Lääkäri sanoo, että vika on korvien välissä. En siis tiedä, että pitäisikö tässä parantaa sitä ärtynyttä suolistoa vai opetella olemaan stressaamatta. Tavoittelen varmaan vaan liikaa täydellisyyttä kaikessa... Osaatko auttaa?
 
"Kirsi"
Oikeanpuoleinen leukaluun nivel kipuilee

Samma här, mutta itse laitan aina kylmägeeliä leukaperiin ja hieron leukaluuta pyörivin liikkein. En tiedä, että miksi niin tein, mutta mielestäni kipu hävisi yllättävän nopeasti. En siis ota enää särkylääkettä tuon takia.
 
"kala"
Mulla olisi joitakin toiveita...

Toivoisin äidilleni parannusta keuhkoihin levinneen syövän kanssa. Lääkkeetkin ovat jo osittain tehonneet, mutta aina parantava apu on tarpeen.

Itselläni on outoja vatsa- ja suolistokipuja sekä jalka vähän aikaa sitten leikattu ja vielä kipeä. Lisäksi on leukanivelkipuja. Toivoisin näihin parannusta. (Olen raskaana, jos se johonkin vaikuttaa.)

Kiitos kovasti!
 
Mulla on ärtyneen paksunsuolen oireyhtymä. Oon käynyt kaikenlaisissa tähystyksissä ja magneettikuvauksissa, mutta mitään fyysistä vikaa ei ole. Lääkäri sanoo, että vika on korvien välissä. En siis tiedä, että pitäisikö tässä parantaa sitä ärtynyttä suolistoa vai opetella olemaan stressaamatta. Tavoittelen varmaan vaan liikaa täydellisyyttä kaikessa... Osaatko auttaa?
Tähän sen verran että ei se oo ainakaan pelkästään korvien välissä. Mullakin on tuo oireyhtymä ja oireilut jo lapsena jolloin ei tollasesta edes puhuttu saati ollu lapsella stressiä. Tutkimuksissa oli kyllä ärtymää limakalvoissa ja lekurikin sano että takana on ihan elimistön toiminnallinenkin asia. Hoitona ruokavalio ja se on tosi että stressi voi pahentaa.
 

Yhteistyössä