Haluatko että annan kaukoparannusta? ( Ei sinulle joka et usko ko. asiaan)

  • Viestiketjun aloittaja parantaja
  • Ensimmäinen viesti
otatko minut parannettavaksi
Minulla on ollut jo vuosia henki-eli energiaparannuksen lahja. Jos sinä tai omaisesi tarvitsette kaukoparannusta, annan apuani tätä kautta.

Kerro oma tai läheisesi vaiva, niin välitän parantavaa energiaa.

Ei törkykommentteja kiitos, jos et usko, siirry seuraavaan viestiin.
Jos saisit mut irti bakteerikammosta ja muistakin neurooseista joita tullut (tarkastuspakko jne.). Kun voisin olla nipottamatta. Ja osaisin hillitä hermoni, olla rento taas.
 
parantaja
[QUOTE="minä vaan";22477465]ap ei tainnu palata[/QUOTE]

Nyt vasta pääsin takaisin. Onkin tullut niin paljon pyyntöjä että kaikkien auttamisessa menee aikaa, mutta teen parhaani kuitenkin. Nyt jatkan, jäin muistaakseni viestiin 14 tai 15...

Palaan tänne kuitenkin päivittäin aina kun mahdollista, haluan auttaa mahdollisimman monia, ja sydämestäni toivon että useimmat myös oikeasti saavat avun kauttani.
 
parantaja
Mulla on ärtyneen paksunsuolen oireyhtymä. Oon käynyt kaikenlaisissa tähystyksissä ja magneettikuvauksissa, mutta mitään fyysistä vikaa ei ole. Lääkäri sanoo, että vika on korvien välissä. En siis tiedä, että pitäisikö tässä parantaa sitä ärtynyttä suolistoa vai opetella olemaan stressaamatta. Tavoittelen varmaan vaan liikaa täydellisyyttä kaikessa... Osaatko auttaa?
Energiaa lähetetty. En ole selvännäkijä enkä sitä tässä yritä ollakaan, sanon vain että vaivasi johtuu todennäköisimmin vääränlaisesta ravinnosta tai epäsäännöllisestä ruokailu-tai unirytmistä, missään nimessä vika ei ole korviesi välissä.
 
parantaja
[QUOTE="kala";22474496]Mulla olisi joitakin toiveita...

Toivoisin äidilleni parannusta keuhkoihin levinneen syövän kanssa. Lääkkeetkin ovat jo osittain tehonneet, mutta aina parantava apu on tarpeen.

Itselläni on outoja vatsa- ja suolistokipuja sekä jalka vähän aikaa sitten leikattu ja vielä kipeä. Lisäksi on leukanivelkipuja. Toivoisin näihin parannusta. (Olen raskaana, jos se johonkin vaikuttaa.)

Kiitos kovasti![/QUOTE]

Jotain lähti liikkeelle, tunsin voimakasta kuumotusta kädessäni. Kaikkea hyvää sinulle ja äidillesi.
 
parantaja
[QUOTE="Violetta";22474604]Kolme keskenmenoa peräkkäin, tähän kun löytyisi parantavaa energiaa..[/QUOTE]

Lähetin parantavaa energiaa, seuraava raskautesi onnistuu, uskon ja toivon.
 
"Minä"
1.Minulla on ärtyneen suolenoireyhtymä.
2.Olen masentunut, lääke on
3. Miehelläni tuntematon ihottuma joka kutiaa
4. Koirallani laajalla alueella uudisluumuodostumaa, niveloireita ja kipuja.
Haluan että voisimme elää iloista elämää, olla ja nauttia.
 
lumilinna
10-vuotiaalle tyttärelleni, joka terapiassa kamppailee menneisyyden ja tulevaisuuden mörköjen ja pelkojen kanssa ja jonka elämää on hiipinyt hallitsemaan myös syömishäiriö, hänelle toivon parantavaa ja positiivista energiaa enemmän kuin mitään muuta.
 
äiti, joka uskoo sinuun
Anna minulle ja anna miehelleni kaukoenergiaa. Meitä kumpaakin väsyttää tosi paljon ja vielä masentaa. Tarvitsemme voimaa elää arkea sekä uskoa tulevaisuuteen tässä nykyisessä kaupungissamme. Lisäksi toivon energiaa esikoislapselleni. Hän on allerginen ja astmaattinen, lisäksi hänen henkiset resurssinsa ovat jostain syystä loppu ja hän on vasta 4v. Meidän perheessä on kaikki hyvin, on vain koettu suurta muutoksen aikaa ja tosi paljon sairasteltu. Kiitos!
 

Yhteistyössä