On kyllä kumma miten saman on niin paljon eria eripaikoissa siinä miten raskautta seurataan..
Toivottavasti Hansun verenpaineet tasaantuu. Mulla kans viime kerralla oli paineet korkeemmalla ku aikasemmin, mutta kuitenki vielä normilukemissa. Katotaan mitä ens kerralla sitte näyttää.
Eilen käytiin ostamassa vauvanvaatteille kaappi =) Piti maksaa eri paikkaan ja paketti hakea eri paikasta ku liike mistä ostettiin on muuttamassa ni tavarat vähän levällään
Ja menin sitten ottamaan toista pakettia vastaan ku ajattelin et se on kevyt, ni paskat, paino ku synti.. Hyvä etten lattialle sitä heittäny. Myyjä sit kanto sen mein autolle ku mun mies kanto toisen osan paketista.. Vähän kyl pelästyin sitä painoa ku eikös sitä sanota ettei raskaana sais kauheen painavia nostella..
No kaikki kuitenkin masussa hyvin =)
Nyt on sitten kaappi kasattu, oli kyl varsinaisen vittumainen koota ku siin oli jotku vammaset ruuvit mitä piti ruuvata jollain helvetin vammasella avaimella.. Mä kirosin varmaan kaks tuntia ku ruuvasin niitä
Nyt on sitten kaks koneellista vauvan vaatteita pesty ja yks odottaa pesemistä. Serkkutytöltä pitäs vielä hakea lasti tavaraa ja varmaan vaatteita tulee sit lisää pestäväksi =)
Tänään pitää homehtua koulussa melkein puoli kaheksaan illalla ku meil on opinnäytetyöseminaarit ja meiän on pakko istua kaikki oman ryhmän esitykset. Huomenna ja torstaina jatkuu ja niinä päivinä on puoli kuuteen.. Oma esitys on huomenna, kovasti jännittää mut onneks saan luokkakaverin kans yhes esittää ku tehtiin oppari yhdessä =)
Mutta eiköhän tässä ollu taas tällä kertaa tarpeeks =)
Sparkle ja Viuhti 30+2