JONSERED Karhunkantaja
Nyt oli äijä mutteellaan, oli yksi lääkäri ottanut hyvän lääkkeen pois nokkosrokkoreaktion vuoksi ja nyt ovat pohkeet taas siinä kunnossa, ettei liikkumaan pääse...
Uskomaton pukki on ollut ja nykyäänkin pässien pässi... Sorkkaeläin kuitenkin.Chronic wasting disease - Wikipedia, the free encyclopedia
Taitaa olla vain hirvieläinten sairaus, mutta ehkä ukkos oli entisessä elämässään sarvipää?
Siitä aloitettiin...Lymen tauti ois tietty yks hyvä, noin niin kuin oireita ajatellen.
Ei ole tubi, eikä kupalla olisi paikkaa, minne olisi mennyt.tuberkuloosi tai kuppa, joka mennyt aivoihin?
Ruttoon toimii antibiootti, lepraan talidomidi ja minä olen niin piristävää seuraa, että viimeinenkään ei natsaaJos ajatellaan seepratasolla, niin miten ois rutto tai lepra? Tai sitten tämä:
Krooninen väsymysoireyhtymä Wikipedia
Oireita ainakin paljon:Ruttoon toimii antibiootti, lepraan talidomidi ja minä olen niin piristävää seuraa, että viimeinenkään ei natsaa
Joku eksoottinen juttu olisi kyllä aika "hienoa"...
Myelooma ja leukemia eivät kuulemma kelpaa, luuydinnäytteistä olisi kai jotain löytynyt.mun pikkuveljellä oli ehkä vähän samanlaisia oireita, mutta paljon lievempinä ja sillä todettiin keuhkoahtaumatauti.. En tiedä kyllä voiko se aiheuttaa noin kovia oireita...
Onko leukemia suljettu pois??
Leukemia Wikipedia
Tästä varmaankin kyse. Mutta jos tosissaan pohdin, niin itsellenikin olisi mieleen tullut joku myrkytystila tai sitten ehkä joku lihas-/hermosairaus tms.Se on muuttumassa vampyyriksi...
Mut juu, kuulostaa tosi kuluttavalta ja turhauttavalta tuo tilanne. Ihan ku olisi joku Housen jakso kyseessä. Kovasti jaksamista teille!
Vampyyri... höh. Rakastan valkosipulia.Tästä varmaankin kyse. Mutta jos tosissaan pohdin, niin itsellenikin olisi mieleen tullut joku myrkytystila tai sitten ehkä joku lihas-/hermosairaus tms.