Nimetön, hivuttava ja kuihduttava sairaus, joka ei laske painoa?

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
tietyillä asioilla
Pääpiirteet perheestä:
Stasi: valvonta ja raportointi, Mossad:terrori ja kiristys, AlQaida, fanaattinen opinkappaleissaan ja valmis taistelemaan viimeiseen hengenvetoon, IRA: ottaa kunnian muiden attentaateista ja pyrkii itsenäisyyteen.
Minä olen Gestapo: kyseenalaiset kuulustelumetodit ovat ylpeyteni.
Ja tärkeä on myös Äijä, Herrani ja Valtiaani, ehdottoman palvontani kohde, styrankien styranki... Gestapon vallassa.

Huumoria kenties????

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja tietyillä asioilla;22346058:
Pääpiirteet perheestä:
Stasi: valvonta ja raportointi, Mossad:terrori ja kiristys, AlQaida, fanaattinen opinkappaleissaan ja valmis taistelemaan viimeiseen hengenvetoon, IRA: ottaa kunnian muiden attentaateista ja pyrkii itsenäisyyteen.
Minä olen Gestapo: kyseenalaiset kuulustelumetodit ovat ylpeyteni.
Ja tärkeä on myös Äijä, Herrani ja Valtiaani, ehdottoman palvontani kohde, styrankien styranki... Gestapon vallassa.

Huumoria kenties????
Hmmm... olisikohan? Ainakin sellainen asia, jolla jaksaa taaplata.

Mutta nyt en kyllä oikein oivaltanut, kuinka tuosta saa diagnoosia äijälle.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja tietyillä asioilla;22349102:
Suosittelen vakavasti ottamaan yhteyttä koulutettuun homeopaattiin

Se osaa tod.näköisesti paremmin auttaa kuin yksikään koululääketieteen edustaja...
En usko homeopatiaan... Silti sitä kokeiltuani hormonaalisiin vaikeuksiin pamahdin paksuksi, vaikka hormonivalmisteilla ei tärpännytkään. en usko akupunktioonkaan, mutta migreenin se vei ja korjasi hormonitasapainon niin, että pamahdin paksuksi. Pam vain!

SiiriHiiri
JONSERED Karhunkantaja
Voimia teille. Varmaan tosi rankkaa elää tuollaisessa epätietoisuudessa. Onko mies sairaalassa nyt?
Miten itse pysyt koossa? Entäs lapset?
On yhä sairaalassa ja ihan hyvä niin.

En onneksi juurikaan koe epätietoisuutta raskaaksi, nyt kyllä alkaa hieman nyppiä, kun en pysty vastaamaan muksuille olemmeko lähdössä suunniteltuun Thaimaan-reissuun ja jos, niin millä miehityksellä.

Yhteistyössä