Sitäkin löytyy.Olisiko närästys?
Keuhkoja on kuvailtu, mangeettikuvaa ja röntgeniä ainakin, mutta mitään tähystyksiä ei ole tehty.Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;22307012:Miten voimakkaat hengitysoireet miehelläsi on? Kun puhuit, että puhuminen yskittää jne.... Onko keuhkoja tähystetty? Se on kyllä ihan hirveen kamala tutkimus (oon ollu kattomassa vieressä kun se tehdään ja sekin oli inhottavaa ) mutta mietin vaan, että jos kovin voimakkaat hengitysoireet on niin kai sekin pitäs tehdä? Mitä tekee työkseen jos saa kysyä?
Ok. Voi hitsi, toivottavasti syy löytyy pian :hug:Keuhkoja on kuvailtu, mangeettikuvaa ja röntgeniä ainakin, mutta mitään tähystyksiä ei ole tehty.
Rakennusalalla tuo on, erikoisrakentamista, ei siis esim. vanhojen rakennusten purkamista tms tai kemikaalien kanssa tekemisissä.
Tuota(kin) olen funtsannut, mutta oireet eivät tule niin, että olisi selvää kaavaa. Eli paikasta ja ympäristöstä riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;22307093:Ok. Voi hitsi, toivottavasti syy löytyy pian :hug:
Tuli vielä tää mieleen, sen toteamiseen muuten vissiin tarvitaan sitä keuhkotähystystä, jos en ihan väärin muista:
Työterveyslaitos - Terveys ja työkyky
Juuh, sinä varmasti Mitä tutkimuksia teillä on seuraavaks tiedossa, onko tietoa?Tuota(kin) olen funtsannut, mutta oireet eivät tule niin, että olisi selvää kaavaa. Eli paikasta ja ympäristöstä riippumatta.
Ellen sitten MINÄ pölise äijän keuhkoja täyteen...
Ei ollut mitään tietoa, mutta nyt onkin viikonloppu.Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;22307114:Juuh, sinä varmasti Mitä tutkimuksia teillä on seuraavaks tiedossa, onko tietoa?
Joo, harmi ko viikonloppuna ei tapahdu mitään edistystä noissa tutkimuksissa Mutta jospa kohta saatte selvyyden tilanteeseen. Pidähän ajantasalla. Jaksamisia!Ei ollut mitään tietoa, mutta nyt onkin viikonloppu.
Lisää biopsiaa luvassa, jos muuta ei keksitä, sanoi äijä.
Ettei ny vaan olis käyny niin epäsopivasti, että sä olet itse rummuntekijä saanu miehes sairastumaan nuilla shamanistisilla leikeillä?
Se vaan on niin, että monet asiat olis oikeesti parempi jättää kokeilematta???
Tiettyjen asioiden kanssa ei saa leikkiä eikä saa edes vähän kokeilla tai tehdä mitään edes huvikseen tai mielenkiinnosta?
Sun täytyy ny löytää ihan oikea "poppamies" tekemään tekemiset tyhjäksi?