Peppiina, aivan upeat ultrakuulumiset sulla. :heart:
Kyllä minäkin olin silloin aivan vakuuttunut, että sulla on identtiset pullat uunissa.
Mutta eipä sitten ollutkaan. Kovan alkukirin tämä yksi pikkiunen kyllä otti, ei voi muuta sanoa.
Mollamaijalle oikein suuren suuret peukutukset testiin. Toivottavasti voit piakkoin hypätä tähän ketjuun pysyvästi.
Mullekin siirrettiin tässä onnistuneessa PASsissa 5vrk plasto ja itsekin kyselin tällä palstalla alapään turvotteluista ja kohdunsuun asennon vaihteluista ym. Itse asiassa en muista enää, miten mulla noi värkin muutokset meni. PAS oli kuitenkin luonnolliseen kiertoon, joten hormonimäärä koko kropassa oli huomattavasti pienempi kuin punktiorundilla. : / Ja tuosta kohdunsuun asennosta en osaa mitään kommentoida, sillä en edelleenkään tiedä, missä se mulla on.
Onnittelut
Marinatallekin plussasta! :heart:
Aidan, Ooh, kaksoset! :heart: :heart:
Tuplasti myös onnea! Tälle palstalle on mun mielestä tullut todella monet kaksoset vähän ajan sisällä, tai sitten munsta vaan tuntuu siltä. Ihanaa, että pikkuiset ovat hyvin kasvaneet.
Kivaa, kun muakin on kaivattu, ootte ihania.
Todentotta, huomenna se kauan odotettu ultra on. Ihmeekseni olen vielä tässä vaiheessa rauhallinen. Aamulla sitten vatsa onkin jännityksestä sekaisin. Ultraa odotellessa olen jokainen päivä tehnyt listaa päässäni kyseisen päivän oireista, ja ainahan niitä on tullut mukavasti. Olen koettanut näin päästä eroon niistä jonkin asteisista hysteerisyyskohtauksista, että onko siellä masussa elämää vai ei.
Olen ymmärtänyt, että tässä vaiheessa raskausoireet aiheuttaa toimiva istukka. Siitähän ei ole takeita, että onko alkio elossa. Luottavaisena menen kuitenkin ultraan. Jos huonoja uutisia on tullakseen, en ainakaan ole energiaani ylenpalttiseen jossitteluun etukäteen tuhlannut. Ja rauhoitan mieltäni silläkin, että jos tämä olisi kohdun ulkoinen, olisi siitäkin ilmaantunut oireita näihin viikkoihin mennessä.
Palailen huomenissa informoimaan teitäkin.
Josko minäkin saisin sen maagisen sinisen kortin, varattua neuvolaan ensimmäisen ajan ja siirtyä teidän perässä odotuspuolelle.
Maitoparta, rv 8+4, yksi yö ultraan