Tervetuloa mukaan,
Hauveli! Ja
Toivorikkaalle onnittelut hienosta HCG:n noususta! Sekä flunssaisille kovasti paranemista!
Mun oli eilen pakko tehdä se viimeinen jäljelle jäänyt testi.
Ja ihan tumma viivahan siihen piirtyi saman tien. Jotenkin tuntuu vieläkin niin kovin epätodelliselta tämä koko homma, mulla on ollut hieman vaikeuksia suhtautua siihen, että olen raskaana. En vain yhtään pysty luottamaan siihen, että kaikki voisi olla hyvin kun tällä kertaa homma kävi todella helposti. : / Tai no helposti ja helposti, rankka hoitohan meillä on jälleen takana, mutta ensimmäiseen onnistumiseen verrattuna tämä oli kyllä ihan erilaista. Sitä kun edelsi pari isoa leikkausta, useita hoitokiertoja, kipua, tuskaa, henkistä painetta, karmiva pelko totaalilapsettomuudesta ja jo osittainen luopuminen toivosta... Nyt ei paljon onnistumispaineita ollut (toiveita tietysti sitäkin enemmän), koska olen joutunut käymään läpi pohjamutia myöten sen tosiseikan, ettei meille kenties ikinä toista ihmettä suoda ja pystyn kyllä olemaan täysin onnellinen ja tyytyväinen tähän jo olemassaolevaan tilanteeseen. Vaan kuinkas sitten kävikään...
Joten ei varmaan ole kumma, että tämä emäntä on pikkasen pyörällä päästään. Toivottavasti vain saisimme tämän toisenkin ihmeen syliin asti.
Paratiisilintu 4+5 (vasta...)