Vattula ja
Mörkötys, lämpimästi tervetuloa!
Kivaa, kun tulee juttukavereita.
Mullakin on ollut nyt hiljaisempi kausi tämän kirjoittelun kanssa, joka päivä kyllä olen kuulumisia käynyt lukemassa. Tuo
kazin huono uutinen kosketti jonnekin todella syvälle ja olen ollut siitä lähtien mieli maassa. Eihän tuollaista toivoisi pahimmalle vihamiehellekään, mutta miksi, oi miksi se tapahtui juuri kazille? Hän jaksoi olla iloissaan aina muiden kuulumisista ja mulla onkin kovin lämmin ja mukava kuva hänestä... Ei ole oikeudenmukaista elämä ei.
Tuntuu, että plussatestistä olisi jo pieni ikuisuus, vaikka viikkoja kasassa vasta 6+2. Varhaisultraan on vielä niiiiin pitkä aika.
Iltaisin alavatsaa vähän pömpöttää, sitä on kiva silitellä ja haaveilla.
Rinnat ovat myös raskaamman oloiset, oikein särkevät, kun liivit riisuu pois. Miehellekin asetin toistaiseksi voimassa olevan hiplailukiellon rintavarustukseeni, sen verran arat ovat.
Olo on melko lailla uupunut. Mitään jumalatonta väsymystä ei ole, mutta haluttaisi vaan löhötä sohvalla tekemättä mitään. Kaikki rutiinomaiset kotityöt, ruuanlaito, pyykinpesu ym. ei kiinnostaisi pätkääkään, naposteleminen ja rentoutuminen kylläkin.
Huonoa oloa tai oksentelua ei ole, siitä olen iloinen. Tuon varmistamiseksi kyllä tulee pidettyä huolta säännöllisestä syömisestä, jotta verensokeri pysyisi vakaana.
Mitään supernenää, ei ole kehittynyt, mutta ajoittain tlee haistettua ihan kummallisia asioita. Kaupassa viimeksi haistoin ihan selvästi jonkun pahan sukkahien tai kengänpohjan, yöks! Ja miehen tuttuakin tutumpi partavesi on saanut ihan uusia tuoksuvivahteita, mielenkiintoista!
Ja tuli mun mentyä jo vähän asioiden edelle, vaikka vielä herkkiä alkuvaiheita elellään, ostin nimittäin kirpparilta P.O.P merkkiset odotusfarkut vaivaisella kympillä, mikä löytö! En kyennyt jättämään tankoon, kun olivat täysin mun kokoa ja ihan priima kunnossa. Ja ah, niin mukavat jalassa! Peittoavat normi oloissakin perusfarkut mennen tullen. Käytän näitä jo nyt, vaikkei vielä olemattoman masun puolesta tarvitsisikaan. Tää tukeva vyötärökaistale tuntuu tällä hetkellä hoikistavan mua, ja olen siitä vaan tyytyväinen.
Maitoparta, vko 6+2