* * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

Miuski00 tsemppaus täältä:hug:. Älä vielä lyö kirvestä kiveen. Eiks se nii oo, et nii pitkään ku ei menkat ala ni on toivoa:p. Sori, mymosa, jos et tykkää enää tuosta sanonnasta. Ja toivottavasti saat selkoa omaan tilanteeseesi ja ne menkat siun kohalla alkais, jotta pääsisitte uuteen yritykseen:hug:.

Mistä noita hienoja hymiöitä oikein saa????!!! Miuski00!

Tervetuloa Tuplaneiti miunkin puolesta!

Täällä aletaan parantua keuhkoputkentulehuksesta ja jännäämään alkaako menkat vai ei, et oonko raskaana:heart:. Saa nähdä..
 
Voi muiski, toivottavasti ei tuo juilinta oo sitä pahinta laatua!!! Peukutetaan vaan sille plussalle :heart:

Tervetuloa Tuplaneiti, kiva saada lisää porukkaa mukaan jännäämään!!!

Pyyterille plussatuulia puhaltelen!!! :wave:

(.): ei ihmeellistä, odotellaan :whistle:
 
mymosa
Pyyter, juu ei mitään :D Lähinnä se ärsyttää silloin kun on tehnyt jo liudan negoja ja sitten tullaan tuota hokemaan.. Siinä vaiheessa mua ainakin enemmän lohduttais se virtuaali/oikea halaus.

Nippaa nippaa mutta mitään ei näy.
 
Lauantai iltaa...
Täällä vietetty lasten kanssa päivää kuopuksen kummitädin kanssa ensin puistoille ja sitten Hesessä herkutellen :D Äsken vielä lauleltiin Singstaria (siis lasten kanssa). Mukava päivä siis ollut.

Aamupäivällä ja päivällä puistossa oli aika ikävää kyllä, kun oli ihmeellinen pahaolo :x Olin syöny aamupalan ja silti oli sellainen yököttävä olo ja kuvotus, ei kuitenkaan sellainen että oksu tulee. Helpotti sitten kyllä mutta jäi vähän taustalle kummittelemaan. Eilenkin illansuussa oli (oli kiva istua H&M sovituskopissa neidin kanssa naama valkoisena). Tänään hesessäkin oli pakko ottaa salaatti eikä raskalaisia. Maistoin kuopukselta yhden ranskiksen ja puolet jäi syömättä kun yökötti. Mistä ihmeestä tällainen voi johtua?!? Nyt on ok kun mitään en oo syönyt. Mitään makeeta ei tod. tee mieli eikä mitään rasvaista!
Mies heti sanoi kun soittaessaan tästä kerroin "toihan on selvää aamupahoinvointia". Kysäsin miten voi olla kp 10 aamupahoinvointia varsinkin kun testit ollut edelliskierrosta negaa... Enemmän kun ajattelin niin muitakin "oireira" mitä esikoisen kanssa oli, on nyt. ELi viime peittojen heiuttelusta on nyt 3 viikkoa eikä mun tee yhtään mieli vaikka kuinka ajattelis. Oon vaan ajatellut että onneks mies on siellä maapallon toisella puolella niin ei tarvii senkään mieliks... (tätä oli siis esikoisen alkuraskaudessa ekat 2kk..)

Sanokaa nyt että mulla on vaan jotain mahatautia jota on liikkeellä tjtn.. Koska en todellakaan usko että raskaana olisin. KYllä se tässä vaiheessa sit jo pitäis näkyä, eikö? (menkat olis nyt reilu viikon myöhässä jos sitä tiputtellua ei menkoiks laskiskaan...)
 
Viimeksi muokattu:
tuplaneiti tervetuloa!

miuski testasitko uudelleen? vai huomenna? on nyt aika paljon ollu noita haamuja mitkä sit muuttunu negaks, ei o kiva ku antaa turhaa toivoa : / toivotaan et sulla nyt viiva vahvistuu!

santtu mitä niitä kirotusvireitä korjaamaan, kyllä me ymmärretään :D pitäskö sun nyt vielä tehä testi, ihan varmuudeks :whistle: voisko sul ollu olla ovis vasta myöhemmin ja siks ei vielä testissä näy?

meillä sairastu nyt nuorempi poika ja itellä on taas kurkku huonona :snotty: ei jaksais tätä sairastelua enää :headwall: ja ens yö tod.näk valvotaan et kiva kiva :mad: no pitää vetää nyt suklaata et jaksaa sit valvoo :popcorn:
 
päivä alko meillä sit jo 4.30 |O ja joka jumalan kerta se oon minä kuka poikien kanssa nousee :kieh: ukko vaan vetelee sikeitä tyytyväisenä eikä nää tässä mitään outoa :headwall: mä oon kipeeki et pitäs saada kerättyä voimia et jaksaa huomenna töihin mut ei ku ylös vaan :snotty: toi homeperse ku tuolta nousee ni painun takas nukkuu, hoitakoon se vuorostaan penskat :kieh:
 
Mä nousin itse jo klo 4 ku ei vaan unta saanu. Isäntä läks töihin klo 6.30 ja lapset vielä vetää sikeitä. Eilinen kunnon ovulaatio pakottaa vieläkin oikein mojovana alavatsalla, toivottavasti kantaisi nyt hedelmää :D

Nyt muuten sit väsyttää |O
 
Huomenta!

Mä vasta heräsin, kun mies nousi kuopuksen kanssa kuuden maissa. Kuopus tekee loppuja hampaita siksi vähän huonosti nukkuu.

Santtu81, teehän uus testi :)

Jessi75, oot sä puhunut miehesi kanssa, että heräisi välillä lasten kanssa? Täytyyhän sunkin saada levätä :hug:

(.), ei mitään uutta :(
 
rixutin on puhuttu mut jostain syystä ei mee perille, valvoo pitkin yötä ni jos joutuu herää noinki aikasin ni räyhää vaa lapsille eikä se oo oikein ku eihän se niitten vika oo :| juniori nukahti jo ennen seiskaa ni kait se nyt aikasin herää ku ei muutenkaan nuku pitkiä yöunia. yleensä simahtaa vasta ysin maissa ja ylös nousee vkl seiskan maissa. arkena pitää nousta jo kuudelta. eikä meillä oo aikoihin ollukkaa tällästä herätystä, itekki nousen aikasin mut sit ku näitä tulee ni automaattisesti se oon minä kuka nousee :kieh: vauva-aikoina oli sama homma, sillon kyllä ukkoki hoiti osansa paljon paremmin. eihän noita enää sillee tarvi vahtii mut aamupala pitää kuitenki antaa ja nuorempi käyttää potalla ja pukee. otan kyl takasin nää tälläset, nytteki painuin takas sänkyy ja meinaan makailla täällä vaikken unta saiskaa.
 
huomenta huomenta.

Mä täällä vasta yrtiän heräillä... Yleensä viikonloppuisinkin herään 8 niin kuin lapsetkin, mutta tänä viikonloppuna ei vaan oo millään jaksanut. Nukahtanu heti uudestaan. Nytkin tuli nukuttuu viime yönä 10h. Meillä noi onneksis sen verran omatoimisia ettei niitä pahemmin tarvii vahitia. Laittavat telkkarin kakkoselle ja tapittavat lastenohjelmia kunnes loppuvat 10.30 :D

Kai sitä on uus testi tehtävä. Viime digistä, siitä kunnolla tehnystä on nyt viikko. Lueskelin kuopuksen aikaan neuvolasta saatua Vaukirjan opasta ja siinä sanottiin että 6 päivää hedelmöityksestä saattaa tulla verta ns kiinnitysvuotoa. Jos ne mun "menkat" olikin sitä, kun ei kuitenkaan paljoa tullut? Se täsmäisi kyllä ajaltaan vikaan peitonheilutukseen ;) Mutta tosta vuodostakin on nyt viikko... Kai se on apteekissa käytävä kun kauppaan mennään. Lapset saa kyllä odottaa ulkopuolella ;) Onko muuten apteekin oma yhtä tarkka ja varma kuin se digi? Se digi kun on sen verran arvokas..
 
Nyt on sitten cb digi ostettuna... riittäkö 4h vessakäyntien väliin vai pitäskö yrittää huomen aamuna vasta? Mietin vaan että tälleen päivällä olisin pirteämpi kuin aamulla unenpöppörössa :D Nyt on 3h edelliskerrasta eikä kyllä vielä ole hätäkään... eli ainakin se 4h tulis väliä...
 
Santtu kyllä sun nyt tilkka ainakin kannattaa ettet pisaraa vaivaista pissi :LOL:

Mulla predictorilla nega..... Ajattelin vaan ketutuksen keskeltä kertoilla... Nyt en enää osta yhtään testiä vaan anna olla.... py, pah, pöh ja perkele!

Ja hymiöistä joku kysyi niin sieltä ja täältä mä niitä napsin ;) Googlaan millä milloinkin...
 
Santtu mä en tykkää nyt yhtään... :hug:

Jessi
: Kiitos, kyllä ketuttaa nyt :(

Mulla oli tuollainen.... pregent-merkkinen plussan antanut, aika haalean, mutta haamua tummempi kuitenkin, ei niin tumma, että olisin vielä "hyväksynyt"...

).( : Lämpöilyä näemmä, siitä tämä järkky vilu. Otin päänsärkyyn panadolia ja buranaa miksattuna ja silti 37,5 näyttää (mun normilämpö 35,7-36)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Jessi ja Miuski!! :hug:

Mulla se joka haamun sillon anto oli Cittarin Pregcheck ja sama on apteekin oma (Oriolan valmistama). En siis pahemmin uskalla tällähetkell luottaa muuhun kun tohon cb digiin... Toivottavasti ei kovin montaa niitä enään tarvii ostella.

Avasin muuten sen taas ja näytti sisältä samalta kuin edellinenkin... Nyt vaan haluisin oikeesti verrata sitä plussan antaneeseen ;)
 
Mikäs ihme haamujuttu tää on? Kaikki saa vuoronperään ja sitten ei kuitenkaan kunnon plussaa. Ihme juttu kyllä nyt. Nyt vaan ajatusta uutta kiertoa kohden sitten ja jos haamu kuitenkin plussaksi muuttuisi, niin ihanaa, mutta ilkeetä kun ei menkat ala vaan pitää kiertoa pitkällään. Voimahalit teille naiset! :hug:
 
Jessi75, meidän kuopus on 1,5 vuotta. Nuo poskihampaiden teot tuntuu olevan kivuliasta puuhaa :(

Miuski ja Santtu tyhmää, että tuli negat :hug:

Minä sain viime kierrossa haamut pregchek tms markettitestillä ja sitten apteekin omalla, myöhemmin marketti oli nega ja vuoto alkoi. En usko, että kaksi eri testiä antais väärät haamut, että kai se joku kemiallinen oli.
 

Yhteistyössä