Lauantai iltaa...
Täällä vietetty lasten kanssa päivää kuopuksen kummitädin kanssa ensin puistoille ja sitten Hesessä herkutellen
Äsken vielä lauleltiin Singstaria (siis lasten kanssa). Mukava päivä siis ollut.
Aamupäivällä ja päivällä puistossa oli aika ikävää kyllä, kun oli ihmeellinen pahaolo :x Olin syöny aamupalan ja silti oli sellainen yököttävä olo ja kuvotus, ei kuitenkaan sellainen että oksu tulee. Helpotti sitten kyllä mutta jäi vähän taustalle kummittelemaan. Eilenkin illansuussa oli (oli kiva istua H&M sovituskopissa neidin kanssa naama valkoisena). Tänään hesessäkin oli pakko ottaa salaatti eikä raskalaisia. Maistoin kuopukselta yhden ranskiksen ja puolet jäi syömättä kun yökötti. Mistä ihmeestä tällainen voi johtua?!? Nyt on ok kun mitään en oo syönyt. Mitään makeeta ei tod. tee mieli eikä mitään rasvaista!
Mies heti sanoi kun soittaessaan tästä kerroin "toihan on selvää aamupahoinvointia". Kysäsin miten voi olla kp 10 aamupahoinvointia varsinkin kun testit ollut edelliskierrosta negaa... Enemmän kun ajattelin niin muitakin "oireira" mitä esikoisen kanssa oli, on nyt. ELi viime peittojen heiuttelusta on nyt 3 viikkoa eikä mun tee yhtään mieli vaikka kuinka ajattelis. Oon vaan ajatellut että onneks mies on siellä maapallon toisella puolella niin ei tarvii senkään mieliks... (tätä oli siis esikoisen alkuraskaudessa ekat 2kk..)
Sanokaa nyt että mulla on vaan jotain mahatautia jota on liikkeellä tjtn.. Koska en todellakaan usko että raskaana olisin. KYllä se tässä vaiheessa sit jo pitäis näkyä, eikö? (menkat olis nyt reilu viikon myöhässä jos sitä tiputtellua ei menkoiks laskiskaan...)