apuva..Naapurissa ryypätään..mitä mun pitäisi tehdä?vai pitääkö mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
Elikäs mä viime yönä heräsin pissalle puol 3 yöllä ja käytin sit koiran pihalla,totesin et aijaa sie on naapuri vie hereillä vastapäätä siis asuu..
tulin sisälle ja istahdin pimeeseen keittiöön syömään..siinä istuin ja mutustelin niin huomasin et sie naapurilla juotiin(ikkuna suoraa meidän keittiön ikkunaa vasten et näki)sit sie hyppi laps hereillä vielä,ilmeisesti olisko jonkun 3-4 vuotias vaalee tukkanen kun näkyi vaan tukka siihen ikkunan rajaan..ajattelin et se nainen vie sen nukkumaan kun lähti sen kanssa mutte ei..se laps hyppi sie vie 3-> aikaan kun ite menin nukkumaan..

no äsken tulin pyykiltä ja huomasin et sie meno jatkuu,mutta en tiedä onko se laps sie..
jos mä nyt yöllä huomaan sen taas pomppivan sie niin pitäiskö siihen puuttua??

tuo porukka muutenkin tosi outoa mikä siihen muutti ettei koiria käytetä pihalla ollenkaan tai no tungetaan takapihalle räksyttämään aidatulle alueelle siinä se..häädetään ohi kulkevat lapset huudon kera pois aidan viereletä ettei koirat räksytä(räksyttää tosin kaikelle mikä menee pihassa)..

Jos siellä toista vuorokautta ryypätään ja sä näät siellä edelleen lapsen niin minä soittaisin häkeen ja kyselisin päivystävää ls-sossua ottaa asiasta selvää et lapsella on kaikki ok ( ja tuskin on jos siis on tollaset kestoryyppäjäiset ) . Tai sitte voi tietty arkipäivänä soittaa sossuun ja kertoo huolensa. Se on sitte viranomaiseten tehtävä selvittää onko siellä lapsi vai ei oo.
Näin siis minä tekisin jos mulla olis huoli ja epäilys lapsen turvallisuuteen liittyen.

Mä nään sen että onko lapsi siellä kun saan oman katraani nukkumaan ihan kohta puoliin ja kämpästä valot pois..istuvat meinaan taas siellä keittiön äärellä joten sen lapsen näkee sitten onko siellä ja hyppiikö yömyöhällä vielä yläällä..
nyt osaa sanoa onko se siellä kun nähnyt vaan aikuiset ja pyykiltä tullessa haista vittu tappelu sillä eukolla ja ilmeisesti sen miehellä menossa tosin näkivät mun menevän pyykki korin kanssa niin hiljenivät heti..
Tuli vaan olo et laps annetaan valvoa noin myöhään et aamulla saadan ite maata krapuloissa kun laps nukkuu pidempään =(

voit yöllä soittää 112 ja pyytää polisia käymään tarkistamassa tilanne.. sitä kautta hoituu myös sitten ls-ilmoitus jos sille on tarvetta!
Paremmin "menee perille" jos jäävät kiinni pullokourassa. Näitkö joiko vain toinen vanhemmista vai kumpiki, jos toinen vanhemmista selvinpäin ni ei välttämättä ole ls-tilanne

Siis miten sä näit, että ne ryyppää?

Eilen yöllä siitä et sie kallistu pullo jokaisella 4 aikuisella,tänään olivat jo aika kunnossa tuossa 6 aikaa jokainen 4,kävin pyykillä niin rähisivät siinä takapihalla. ja nyt kun söin ite iltapalan kahtelin vaan kun istuvat keittiössä ja keskikeppanat käy jokaisen huulilla ja tupakka sauhuaa.
tokihan ne voi olla syntymähumalassa ja heilua epätahtiin välillä tuossa takapihalla muuten toisilleen kukkoillen..

[QUOTE="Kaisa";22129818]voit yöllä soittää 112 ja pyytää polisia käymään tarkistamassa tilanne.. sitä kautta hoituu myös sitten ls-ilmoitus jos sille on tarvetta!
Paremmin "menee perille" jos jäävät kiinni pullokourassa. Näitkö joiko vain toinen vanhemmista vai kumpiki, jos toinen vanhemmista selvinpäin ni ei välttämättä ole ls-tilanne[/QUOTE]

sie on 4 aikuista jotka juovat,tuo yksi on lapsen äiti sen tiiän mutta noista muista en tiedä ketä lienevät..

Eilen yöllä siitä et sie kallistu pullo jokaisella 4 aikuisella,tänään olivat jo aika kunnossa tuossa 6 aikaa jokainen 4,kävin pyykillä niin rähisivät siinä takapihalla. ja nyt kun söin ite iltapalan kahtelin vaan kun istuvat keittiössä ja keskikeppanat käy jokaisen huulilla ja tupakka sauhuaa.
tokihan ne voi olla syntymähumalassa ja heilua epätahtiin välillä tuossa takapihalla muuten toisilleen kukkoillen..

Onpa teillä tosiaan ikkunan lähellä toisianne jos erotat, että oli nimenomaan keppanaa mitä joivat.