apuva..Naapurissa ryypätään..mitä mun pitäisi tehdä?vai pitääkö mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;22130050:
no mut hei, jos on kyse lapsesta niin aina kannattaa hieman ylireagoida, joten jos meno jatkuu ja epäilet et kaikki ei ole hyvin niin 112 soitto ja kerrot tilanteen.

Samaa mieltä, parempi et siellä käy viranomaiset tsekkaamassa tilanteen eikä mitään oo vialla, kuin että siellä lapsi kärsii jonkun juopporemmin kanssa eikä kukaan tee mitään vaik tietää :/ Lastensuojeluihmisillä ja poliisilla on viranpuolesta velvollisuus tarkastaa asia. Oo vaan ap rohkee ja soita jos yhtään tuntuu siltä.

[QUOTE="Kaisa";22130100]sinähän se varsin fiksu olet jos keskellä yötä lasten kans otat sitä ykköstä ja viel et edes yritäkkään peitellä!![/QUOTE]

Miksi sitä pitäisi peitellä?

Näkyy meiltäkin mutta vaikka näkisin pullon niin en kyllä näe mitä se pullo sisältää.

KArhun pullo näkyy etiketteineen,ja juu meillä ei ole asuntojen välissä matkaa nimeksikään.heillä keittiöstä suora näkymä mun keittiöön.
tokihan se voi ykköstä olla,kummasti pistää heitättämään ja haista vittua viljelemään nyt meinaan kävivät tossa takapihalla ja potkivat koiraa kun ei hiljentyny v sanan kera.

KArhun pullo näkyy etiketteineen,ja juu meillä ei ole asuntojen välissä matkaa nimeksikään.heillä keittiöstä suora näkymä mun keittiöön.
tokihan se voi ykköstä olla,kummasti pistää heitättämään ja haista vittua viljelemään nyt meinaan kävivät tossa takapihalla ja potkivat koiraa kun ei hiljentyny v sanan kera.

Ja sä vaan edelleen kauhistelet täällä etkä tee asialle mitään?

oli ykköstä tai kolmosta mut harvonpa sitä 4 aikasta juo pelkkää ykköstä ja laps hyppiii viattomasti katsomassa siinä ympärillä.. + et rääkätään eläimiä

[QUOTE="eve";22130172]Ja sä vaan edelleen kauhistelet täällä etkä tee asialle mitään?[/QUOTE]

katohan kun ele sitä lasta tänään nähnyt siellä joten ei auta kuin ihmetellä...
toki jos sen nään hyppivän esiin niin puutun.

Siis siellä POTKITAAN koiraa etkä sä tee mitään??!!! Nyt jumalauta, mä hakisin sen koiran pois sieltä, ottaisin himaani tai soittaisin eläinsuojeluun!!! Katteletko useinkin vaan vierestä kun avuttomia pahoinpidellään??

Siis siellä POTKITAAN koiraa etkä sä tee mitään??!!! Nyt jumalauta, mä hakisin sen koiran pois sieltä, ottaisin himaani tai soittaisin eläinsuojeluun!!! Katteletko useinkin vaan vierestä kun avuttomia pahoinpidellään??

EN TODELLAKAAN hae sori vaan sitä koiraa ton tappelu joukon keskeltä..
naapuri siihen puuttui kyllä on koiransa kanssa tossa ja nyt tekevät lähtöä johonkin.

NÄIN!! Eikä tosta sun edellisestä viestistä saanu selvää, siis kuka naapuri menossa minne ketä häh?? Oikeesti ei vaan voi katsoa vierestä kun avuttomia piestään!

tässä nyt on hieman vaikee kirjoitaa kun olen puhelimessa edelleen!
siis naapurini seinän takaa on tossa pihalla noiden 3 koiran kanssa,poliisit on tulossa kun ovat autollaan lähdössä ilmeisesti johonkin ja siellä ilmeisesti on se lapsi kotona!
ja meen nyt ite käymään tossa pihassa

tässä nyt on hieman vaikee kirjoitaa kun olen puhelimessa edelleen!
siis naapurini seinän takaa on tossa pihalla noiden 3 koiran kanssa,poliisit on tulossa kun ovat autollaan lähdössä ilmeisesti johonkin ja siellä ilmeisesti on se lapsi kotona!
ja meen nyt ite käymään tossa pihassa

No mitä sä nyt enää sinne änkeet?

Jaa niin juu, ensikäden tietoa, että pääsee taas tänne kauhistelemaan.

[QUOTE="www";22130444]No mitä sä nyt enää sinne änkeet?

Jaa niin juu, ensikäden tietoa, että pääsee taas tänne kauhistelemaan.[/QUOTE]

itseasiassa on ihan hyvä jos hälytyksen tekijä on paikalla.

Just mitä meininkiä mutta hyvä kun vihdoin puutuit siihen, tiedän että voi olla korkea kynnys mennä soittelemaan naapureiden asioista, mutta hienoa että nyt sen teit, saatoit pelastaa ne tai jonkun muun vakaviltakin vammoilta jos kännissä auton rattiin menivät, toivottavasti vaan poliisit kerkeävät saamaan ne kiinni ennen kuin mitään sattuu...