Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei siinä tilanteessa hälytyksen tekijää tarvita mutta ihminen on utelias. Minkäs sille voi.
Poliisi kyllä soittaa jos tarvitsee hälytyksen tekijää vielä.
Kun mä soitin hätäkeskukseen nähneeni tilanteen jossa oli ollut kolaritapahtuma 10 sekuntia aiemmin niin mut käskettiin kolaripaikalle (näin tapahtuman parvekkeelta). Siellä sitten poliisit kirjasivat ylös mitä kuulin ja sen jälkeen he ottivat minut maijan kyytiin koska kolarista karkuun juossut kuski oltiin kaiketi löydetty ja jonkun se piti tunnistaa. Olin ainoa joka näki kuskin juoksevan pois jotta minä sitten olin se joku.
Käytiin muutaman kilsan päässä katsomassa erään kioskin pihalla sitä heppua (istuin koko ajan maijassa) ja totesin että se todennäköisesti oli sama kaveri. Sitten poliisit veivät mut takaisin kotiin.
Kun mä soitin hätäkeskukseen nähneeni tilanteen jossa oli ollut kolaritapahtuma 10 sekuntia aiemmin niin mut käskettiin kolaripaikalle (näin tapahtuman parvekkeelta). Siellä sitten poliisit kirjasivat ylös mitä kuulin ja sen jälkeen he ottivat minut maijan kyytiin koska kolarista karkuun juossut kuski oltiin kaiketi löydetty ja jonkun se piti tunnistaa. Olin ainoa joka näki kuskin juoksevan pois jotta minä sitten olin se joku.
Käytiin muutaman kilsan päässä katsomassa erään kioskin pihalla sitä heppua (istuin koko ajan maijassa) ja totesin että se todennäköisesti oli sama kaveri. Sitten poliisit veivät mut takaisin kotiin.
huiiiiiiiiiiiiii kun jännää.Sä oot ollut maijan kyydissä.
![]()
No ihan eri asia jos olet rikoksen silminnäkijä.
Ei siinä tilanteessa hälytyksen tekijää tarvita mutta ihminen on utelias. Minkäs sille voi.
Poliisi kyllä soittaa jos tarvitsee hälytyksen tekijää vielä.
ei se oo ihme että kynnys ilmoittaa on niin korkea, kun heti leimataan uteliaaksi kyyläksi jne. Todellaki hätäilmoituksen tekijää pyydetään jäämään paikalle jos se on mahdollista ja turvallista, kyllä ton verran pitäis jokaisen tietää.
ei se oo ihme että kynnys ilmoittaa on niin korkea, kun heti leimataan uteliaaksi kyyläksi jne. Todellaki hätäilmoituksen tekijää pyydetään jäämään paikalle jos se on mahdollista ja turvallista, kyllä ton verran pitäis jokaisen tietää.
Riittää yleensä kyllä jos on puhelimen päässä.
Miksi noi sit pyysi pihalle?
ja jouduin oleen linjalla koko sen niiden tulo ajan vaikka seisoin pihassa ennenku tulivat.
soskuun tai johonkin ne otti yhteyttä ovat tuolla edelleen.
No niin, sä olet osasi hoitanut. Voit lopettaa kyyläämisen.
Kyllä mä tajuan että ap:llä on ollut korkea kynnys soittaa poliisit toisen ihmisen kotiin! Suomessa on just tällaista ihme kyyläyskulttuuria että kaikkeen pitäisi yhteiskunnan puuttua ja etenkin lapset on lähinnä yhteiskunnan ja toissijaisesti vanhempiensa vastuulla.
Mun mielestä siitä lähdetään että kaikki on ok, ja vaikka vanhemmat vähän ryyppääkin niin lapsilla ei silti välttämättä ole hätää, ja että lapset vain joskus valvovat öisin. Ja että koira on kuitenkin vain eläin kuten ihminenkin, ja eläin on eläimen vihollinen.
Mutta silti, rajansa kaikella, hyvä että soitit, ap. Oikein tehty.