*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

mymosa
Sanokaa nyt, että näätte näissä jotain.. Siis merkkinä david ja oon nyt 9 testiä tehnyt ja mihinkään ei ole tullut ei sitten yhtään mitään.. No tähän sitten tuli n. 5min kuluttua haalea vaaleanpunainen viiva.. 10min kuluttuahan tuota ei sais enää tulkita, mutta noi kuvat on nyt otettu äsken eli ajan jälkeen. Olen vähän, että häh ja tietty just testit loppui.. tai onhan tuolla tuo cb:n digitaalinen, mutta en lie uskalla sitä vielä tehdä..



 
Moikka taas :wave:
Jälleen yksi työmatka takana mutta nyt onneksi vaan 3 päivää ja näin alkukuusta etten usko että olisi voinut ovis tuona aikana mennä ohi.. Viime kuussa en bongannut ovista ollenkaan. Tässä kuussa taas toivo elää. Mulla on paljon hetkiä myös jolloin en tosiaan voi edes kuvitella tähän sekasortoon enempää lapsia. Mulla on tuttuja jotka yrittää ekaa lasta ja tokaakin ja ovat ihan äimistyneinä et miten en oo masentuneempi menkoista jne, mutta oon vaan todennut, että siksi koska mulla ei ole enää niitä ruusuisia kuvitelmia siitä ihanasta vauva-arjesta. Joten joskus osaan olla jo jopa helpottunut siitä ettei niitä ole kuin kaksi. Mutta sitten se vauvakuume taas alkaa.. :p

Huh, nyt meen lukee noita teijän tarinoita taas ajatuksella, kun monta päivää on mennyt ohi..
Ai, ja onnea plussanneille! Meillä eilen heiluteltiin peittoja ja eilen myös tuli limaa päivällä.. Oliskohan jo näin aikasin ovis? Eilen oli siis kp10.. Tänään ei ainakaan ovistikussa mitään juurikaan näkynyt.. Tarkoittaako se ovislima sitä että silloin pitää touhuta, vai että silloin on jo myöhäistä?!?!
Jos eilinen oli myöhässä, niin sitten meni työmatkan aikana taas otolliset päivät? Mulla oli viimekierrossakin kp9 tai kp10 jo se "limapäivä".
Vastatkaa fiksummat ;)
 
Kiitos Huldasharks =) Noin mä just muistin lukeneenikin joskus, että ovis on sitten jo ikäänkuin mennyt.. Ennen mulla kesti se limakausi ainakin sen pari päivää ja nyt viimeiset 2 kiertoa se on tosiaan ollut se yksi limakerta vessassakäynnin yhteydessä ja sitten se onkin siinä.. Ja tosiaan siis näin alkukierrosta jo..
Ensi kierrossa pitääkin sitten olla valmiina asemissa heti kun täti pakkaa kamansa ja kaikkoaa paikalta :kieh:
 
mymosa
noi on yks ja sama testi.. :D
Kipasin apteekkin hakee testejä ja tilasin netistä pari lisää :D ;) minäkö epäluuloinen.. häh?? Mutta luin sitten netistä, että nuo clinicin testit ois ihan kakkoja. Joten saa nyt nähä..

Toivottavasit toi viiva tuota vahvistuu, uskon vasta sitten.. enkä jätä teitä yhtään aiemmin, joten kestäkää :)
 
mymosa! Laittelehan sitten uusista testeistä kuvia. En jaksa listaa kelata alkuun, mikä kp sulla on kun testasit?
Mietin täällä mihin asti pitää jaksaa odottaa testauksen kanssa, jokohan kp 26 (sunnuntaina) viittin vai pitäiskö vaan jaksaa odottaa.. Edellisistä oon plussanut jo muutamaa päivää ennen kierron loppumista..
 
Hei, mitä, mitä?? Mä luulin että noi Mymosan kuvissa olevat testit on siis ovulaatiotestejä? Vai raskaustestejä? Häh, pihalla kun peipponen.. Mutta onnea kuitenkin mega-paljon jos raskautumiseen viittavat tuo viiva! Kyllä mäkin viivan näen :heart:
 
Joo, näen miekin viivan mymosa:heart:. Toivottavasti viiva vahvistuu vielä:D. Mie sain kyllä pojasta kp36 selvän plussan. Mut testasin kyl Clearbluen tavan testillä, joten en tiiä miten tuo sama testi olis näyttäny. En haluu masentaa sinuu, kerron vaan oman jutun. Etköhän sie raskaana oo, mut hedelmöittyminen on tapahtunu myöhemmin:heart:. Onnea toivottelen varovaisesti!

Täällä ollaan siis taustalla, mut meiän päivittäjä on hävinny jonnekin?! Miun pää ei enää kestäny tätä kuumeilua vaan siirryin taustalle, jotta raskautuminen onnistuisi:D. Miulla ei onnistu, jos kuumeilen täällä.
 
KHJ
Mymosa!!:heart: Ihanaa!! Varovasti jo Onnittelen,kyllä minäkin nimittäin noissa viivan näen ja se vielä punertaakin :)

Täällä kp 16 ja ovis+ sain eilen joten eiks sen pitäs olla niinkun kohta puoleen sit?????
no enivei yritän kellistää ukkelin jotta ei menis hukkaan tää kierto.

Paljon plussaa naiset jatketaan Mymosan viitoittamalla tiellä :)
 
mymosa
laskin tuossa, että jos ovis olikin sitten 17-19kp niin hyvin mahdollista, että näyttää + vasta nyt.. mutta testaamalla selvii, jos uskallan testailla ettei muutu negaksi.. :)
 
mymosa
clinic basic 25 herkkyys tänä aamuna nega.. :'(

Tuo david testi tosin oli 10 herkkyys, liekö uskottelen itelleni, että sillä on nyt merkitystä.. Testaillaan lisää.. sittenhän se selvii.
 
Täällä olis plussattu aamulla kp 28. Oikeastaan odottelin menkkoja alkavaksi vasta sunnuntaina 29 päivän kierron mukaan, mutta kaapissa poltteli pari testiä... Selkeä ja kaunis punainen viiva pärähti heti, tosin vielä kontrolliviivaa haaleampi, mutta hyvin selkeä. Sunnuntaina testailen uudelleen ja toivotaan, että tulee vieläkin vahvempi viiva ja kaikki menisi tällä kertaa hyvin...

OIKEIN HURJASTI PLUSSATUULIA KAIKILLE! Toivottavasti munkin plussa nyt kestäisi...
 
Myrskymaijalle suuret onnittelut ja oikein hyvin sujuvaa raskautta! :hug: Kaikki menee varmasti hyvin! Voihan paksusti! :D

mymosa: Ei me vielä heitetä hei kirvestä kaivoon! Sulla on tuossa testissä ihan silmin nähtävä punainen viiva ja kyllä se siitä vielä vahvistuu!
Mulla kanssa näkyi plussa kuopuksesta vasta kp 47 ja sekin oli vaaleanpunainen haamu vasta. Seuraavana päivänä tein uuden ja sekin oli vaan haamu. Oli pakko käydä terveysasemalla testissä ja ne sanoivat että vähän on vielä hormonia elimistössä, mutta olin silti raskaana. Ajattelet nyt niin, että sulla on ihana uus mies ja ei voi tietää, miten hänen tuleva vauvansa on hedelmöittynyt. Sehän voi mennä kaikki erilailla kuin kahdesta edellisestä!

Tsemppiä ja koita jaksaa huomiseen odottaa, on varmaan tullut lisää hormonia jo silloin. Ja niin kauan kun ei menkat-perkeleet ala, niin sä olet raskaana, mä päätin niin! :D :hug:
 

Yhteistyössä