Moikka taas :wave:
Jälleen yksi työmatka takana mutta nyt onneksi vaan 3 päivää ja näin alkukuusta etten usko että olisi voinut ovis tuona aikana mennä ohi.. Viime kuussa en bongannut ovista ollenkaan. Tässä kuussa taas toivo elää. Mulla on paljon hetkiä myös jolloin en tosiaan voi edes kuvitella tähän sekasortoon enempää lapsia. Mulla on tuttuja jotka yrittää ekaa lasta ja tokaakin ja ovat ihan äimistyneinä et miten en oo masentuneempi menkoista jne, mutta oon vaan todennut, että siksi koska mulla ei ole enää niitä ruusuisia kuvitelmia siitä ihanasta vauva-arjesta. Joten joskus osaan olla jo jopa helpottunut siitä ettei niitä ole kuin kaksi. Mutta sitten se vauvakuume taas alkaa..
Huh, nyt meen lukee noita teijän tarinoita taas ajatuksella, kun monta päivää on mennyt ohi..
Ai, ja onnea plussanneille! Meillä eilen heiluteltiin peittoja ja eilen myös tuli limaa päivällä.. Oliskohan jo näin aikasin ovis? Eilen oli siis kp10.. Tänään ei ainakaan ovistikussa mitään juurikaan näkynyt.. Tarkoittaako se ovislima sitä että silloin pitää touhuta, vai että silloin on jo myöhäistä?!?!
Jos eilinen oli myöhässä, niin sitten meni työmatkan aikana taas otolliset päivät? Mulla oli viimekierrossakin kp9 tai kp10 jo se "limapäivä".
Vastatkaa fiksummat