Lasketut ajat & odotusajan pinot

• Viestiketjun aloittaja "Odottaja"
  • Ensimmäinen viesti
"Odottaja"
Eli, haluaisin nyt adressoida tällaista asiaa, joka nyt henkilökohtaisesti on minua vaivannut aiemminkin noissa odotusajan pinoissa. Monen mielestä tämä on varmaan aivan turha juttu, mutta haluaisin nyt kuitenkin tuoda tämän esille, jotta osa tajuaisi muidenkin ketjulaisten mietteitä asiasta.

Monet odottajat, joilla olisi esim. huhtikuun lopulla laskettu aika, siirtyvätkin seuraavan kuun, eli toukokuun odottajien pinoon, sillä epäilevät, että heidän raskaus ylittää kuitenkin lasketun ajan ja/tai eivät halua olla viimeisten odottajien mukana huhtikuun pinossa. Haluaisin nyt siis saada juuri näiden henkilöiden huomion. Tässä asiassa ajattelette nimittäin aika itekkäästi, sillä miettikää, miltä varsinkin niistä toukokuun loppupään odottajista mahtaa tuntua? On todella inhoittavaa, kun muilla on paljon enemmän niitä viikkoja ja ultrat sun muut paaaljon aiemmin. Odotus tuntuu muutenkin pitkältä, joten on vielä inhottavampaa, että jo edeltävän kuun odottajat hypäävät ketjuun mukaan isoilla viikoilla. Monet kuvittelevat, että eihän pari pv mitään haittaa, mutta kyllä se haittaa. Itse olen ollut siellä loppupäässä ja alkupäässä ja siltä väliltä, mutta siellä alkupäässäkin se harmitti, sillä kerrankin, kun saa olla ensimmäisten joukossa, niin silti joku sieltä edeltävän kuun odottajista oli hypännyt mukaan.

Tästä asiasta on aika turha kysellä muiden ketjulaisten mielipidettä, sillä moni muukin, jota tämä asia häiritsee, varmasti pitäisi asian myös itsellään. Siksi minäkin laitan tämän vain tähän. Olisi siis mukavaa, jos odottajat voisivat hypätä vain takaisin niihin itselleen kuuluviin pinoihin, jotka on määritetty lasketun ajan mukaan. Kiitos kun jaksoitte lukea ja toivottavasti huomioitte tämän asian. :)

Sori, mut nyt en voi kuin nauraa... :LOL: Kaikesta sitä pitääkin olla kade tai vetää ongelmaa. Itse tällä hetkellä odotuspinossa loppukuun odottajana eikä häiritse yhtään, vaikka joukossa on myös ns. väärän kuun odottajia.

40+6
Ei voi olla totta!:D Minäkin suht loppupäässä yhdessä odotusajan pinossa, eikä ole kyllä tullut mieleenkään vetää herneitä nenään moisen asian takia, kaikesta sitä ihmisen pitääkin repiä ongelmia!:D

Odottaja myöskin
[QUOTE="Odottaja";22078601]
, mutta siellä alkupäässäkin se harmitti, sillä kerrankin, kun saa olla ensimmäisten joukossa, niin silti joku sieltä edeltävän kuun odottajista oli hypännyt mukaan.

[/QUOTE]

Oletko ihan oikeasti tosissasi?

Olen itse loppupään odottaja, eikä minua haittaa yhtään, että joku on viikoissa minua edellä... ihanahan se on lukea mitä tuleman pitää. Jos olisin alkupään odottaja niin mikä ihme saisi harmittelemaan sitä, että joku synnyttää minua ennen? Ei kai tämä mikään nopeuskilpailu ole??

*nyt iskit kyllä puulla päähän*

"mie"
Mua kans ihmetytti tää alotus!! :D Luulin, et olisin saanu laittaa tähän pinoon oman lasketun aikani, joten laitan kanssa eli 15.2.2011, onko muita? :)
Muakin ihmetytti. Ja ap varmaan tietää, että ei se oma raskaus ultrineen yms menee yhtä sen nopeammin, vaikka joku "isoilla viikoilla" siihen viereen porskuttamaan tulisikin :D

Mutta mun laskettu aika 18.9.2010 eli mä olen jo yliajalla :) Pitäisikö mennä lokakuisten ketjuun...... :D

Odottaja myöskin
[QUOTE="mie";22078694]Muakin ihmetytti. Ja ap varmaan tietää, että ei se oma raskaus ultrineen yms menee yhtä sen nopeammin, vaikka joku "isoilla viikoilla" siihen viereen porskuttamaan tulisikin :D

Mutta mun laskettu aika 18.9.2010 eli mä olen jo yliajalla :) Pitäisikö mennä lokakuisten ketjuun...... :D[/QUOTE]

Älä vaan mene, ettei joku vedä herneitä nekkuun kun kehtaan yliajalla olla!!

Ainiin en olekaan muistanut, että olen odotuspinossa, dementtia iskee. Mutta ei haittaa vaikka olen loppupäästä (22. päivä) ja vaikka pinossa taisi olla muidenkin kuukauden edustajia. Mukavahan se on lukea mitä muut ovat jo kokeneet ja mitä itselle on todennäköisesti tulossa myöhemmin.

Aika menee todella nopeasti, ei millään uskoisi että periaatteessa voisi jo synnyttää keskosen. Vastahan mä plussasin.

Hui!
No mitä sä sitten ajattelet, jos se toinen odottaja samasta pinosta, jolla on laskettu aika kaksi päivää sun jälkeen, pääseekin synnyttämään jo kaksi viikkoa etuajassa? Onko sekin kiellettyä etuilua? Tai jos sieltä seuraavan kuun pinosta, joku alkupään odottaja pääseekin synnyttämään ennen sua? Tai jos sä pääsetkin synnyttämään vasta seuraavassa kuussa?

bhijkönlm
Kyllä mun on sanottava, että loppukuun odottajanakin se harmittaa, kun muut oman kuun odottajat siitä loppupäästä ovat siirtyneet seuraavan kuun ketjuun, niin sitä on aika orpo olo siellä listan hännillä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIKÄ SIINÄ TOSIAAN ON NIIN VAIKEAA PYSYÄ SIELLÄ "OMASSA" KETJUSSA?

Ehkä näille "eksyneille lampaille" olis syytä laittaa pinot esim. 15.4-14.5?

"Odottaja"
No mitä sä sitten ajattelet, jos se toinen odottaja samasta pinosta, jolla on laskettu aika kaksi päivää sun jälkeen, pääseekin synnyttämään jo kaksi viikkoa etuajassa? Onko sekin kiellettyä etuilua? Tai jos sieltä seuraavan kuun pinosta, joku alkupään odottaja pääseekin synnyttämään ennen sua? Tai jos sä pääsetkin synnyttämään vasta seuraavassa kuussa?
Häh?! Kyse on odotusajasta, eikä sen jälkeisestä ajasta!

En ole myöskään yhtään kateellinen niille, joilla on viikkoja enemmän. Olisi vaan kiva, jos kerrankin odotus tuntuisi vähän lyhkäisemmältä, kun kuuluu itse sinne alkupäähän nillä

"Odottaja"
Jäi vähän kesken...

En ole myöskään yhtään kateellinen niille, joilla on viikkoja enemmän. Olisi vaan kiva, jos kerrankin odotus tuntuisi vähän lyhkäisemmältä, kun kuuluu itse sinne alkupäähän. Aika tuntuu vaan niin pitkältä, kun viikkoja on vähän!

Teillähän se ongelma on suurempi! Miksi ette voi pysyä siellä omissa pinoissanne? Siksikö, ettette kestä sitä, että kaikilla muilla on niin paljon viikkoja teihin verrattuna?

"huh"
[QUOTE="Odottaja";22078814]Häh?! Kyse on odotusajasta, eikä sen jälkeisestä ajasta!

En ole myöskään yhtään kateellinen niille, joilla on viikkoja enemmän. Olisi vaan kiva, jos kerrankin odotus tuntuisi vähän lyhkäisemmältä, kun kuuluu itse sinne alkupäähän nillä[/QUOTE]

Ai anteeksi, minä luulin, että nimen omaan oli kyse siitä, että odotus olisi nopeasti ohitse...

Peesi
[QUOTE="Odottaja";22078846]
Teillähän se ongelma on suurempi! Miksi ette voi pysyä siellä omissa pinoissanne? Siksikö, ettette kestä sitä, että kaikilla muilla on niin paljon viikkoja teihin verrattuna?[/QUOTE]

Peesi

riw
[QUOTE="Odottaja";22078846]Jäi vähän kesken...

En ole myöskään yhtään kateellinen niille, joilla on viikkoja enemmän. Olisi vaan kiva, jos kerrankin odotus tuntuisi vähän lyhkäisemmältä, kun kuuluu itse sinne alkupäähän. Aika tuntuu vaan niin pitkältä, kun viikkoja on vähän!

Teillähän se ongelma on suurempi! Miksi ette voi pysyä siellä omissa pinoissanne? Siksikö, ettette kestä sitä, että kaikilla muilla on niin paljon viikkoja teihin verrattuna?[/QUOTE]

Eli sun ongelmasi on se, että haluaisit olla oman kuukauden ketjussa se, kenellä on mahdollisimman paljon viikkoja kasassa, koska se saa tuntemaan, että ole jo niin "pitkällä"? Ja sä et voi sietää, että joku, jolla la oli vaikka edellisen kuukauden vikana päivänä tulisi samaan ketjuun, koska hän on pidemällä?

Jus-just........

2thbgrfhtgr
Mä en ois oikeasti kuvitellu, että täällä on näin lapsellistä jengiä... & pakko vielä lisätä, et tää menee siis näille hekottelijoille, kun ei selkeästi muuten ymmärrä. No, enivei... Toivotaan, että ne joilla on vähänkään järkeä löytäisivät ne OIKEAT omat pinonsa.

vwfdvgrf
Eli sun ongelmasi on se, että haluaisit olla oman kuukauden ketjussa se, kenellä on mahdollisimman paljon viikkoja kasassa, koska se saa tuntemaan, että ole jo niin "pitkällä"? Ja sä et voi sietää, että joku, jolla la oli vaikka edellisen kuukauden vikana päivänä tulisi samaan ketjuun, koska hän on pidemällä?

Jus-just........
Ei, kun sun ongelma on se, ettet kestä olla vikojen joukossa, joten siirryt seuraavan kuun odottajien pinoon.

Yhteistyössä