mikä lahja voi yllättä lapsia jouluna?:)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22018463]Koruntekovälineitä, hienoja helmiä yms.? Pienet lasten kangaspuut, yöpuvut, jne.[/QUOTE]

niitä en ostaa, kun pelkään jos se 3v ota suuhuun, vaikka ei se enää mitään ota mut silti voi tai mulla on se pelko ja koruja heillä on paljon, yöpuvut kans on myös avamattomia vielä
 
ok
no mä ostinkin yks, vaikka toki joskus ennenkin se oli heillä, niin he sanoivat että tykkää ja haluavat lisää, sitten mä menin ostamaan kaikki mikä vaan isot pakkaukset oli kauppassa ja lopuksi noin kk päästä kaikki pienet ja keskikokoiset ja nyt se heille liika tai heillä hermot menee, ne huuta mulle miks mä heitin pakkaukset pois ne ei osaa niitä rakentaa, no en kyllä mäkään, mut juu varmasti mä pakkaukset pidän kotona
:headwall: No ota ylimääräiset leegot pois, jätä vain sopivan verran.

Ei osaa rakentaa? Leegoistahan just rakennetaan mitä mieleen tulee, ei sitä mitä paketissa näkyy!
 
Venakko Milanna
Mä kyllä ajattelin ostaa oikea chihuahua ja pukea hänet kuin tontu, mut taas en tiedä onko hyvää idea ja miten mä sen äkkiä haen kun matkalta tulemme ja ne koiran vaatteet
 
Mitäs jos et anna mitään sen matkan lisäksi,jonka teette.Mitä ilmeisimmin teidän lapsilla on jo melko lailla tavaraa ja hukkuvat jo itsekin sen määrään eivätkä tiedä mitä haluaisivat.Korjaa liika roina pois ja katso,mikä on sellaista,mistä oikeasti pitävät.Ei joulun tarvitse olla pelkkiä lahjoja kuusen alla vaan se voi olla ihan yhdessäoloa lomamatkalla tai kotonakin.Ja hei,sun se itse kuuluu tietää mikä olisi sun lapsille se yllätysten yllätys..
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22018577]Hyvähyvä!
Mitäs teette sille joulun jälkeen, heität menemään? Jos olet töissä 16h/vrk niin kukas koiran hoitaa?[/QUOTE]

otan sen silloin tällöin töihin, mun äiti lupasi auta hoita, hän tykkää koirista ja ei hänellä ole muita tekemistä
 
Keittiönoita
[QUOTE="miuu";22018452]niin, mä kirjoitinkin, että KOKO perhe voisi pelata. ei lapset keskenään. :whistle:

porukalla ne on kivoimpia.[/QUOTE]
Juuri näin. Meillä oli aikoinaan tapana, että lauantai-iltaisin saunan jälkeen istuttiin yhdessä olohuoneen pöydän ääreen ja otettiin joku lautapeli esiin. Pelattiin koko perhe yhdessä ja naposteltiin samalla iltapalaa. Lasten mielestä se oli paljon hauskempaa kuin uudet lelut tai muu puuha, mitä tekivät yksin tai keskenään. Ja minustakin oli mukavaa rauhoittaa lauantai-ilta perheen yhteiselle, kiireettömälle ajalle.

Lisään vielä, että lapset kasvavat tosi nopeasti ja aika, jonka SAAT viettää heidän kanssaan on hyvin lyhyt. Pian heillä on omat kaverinsa ja omat menonsa eikä aika äidin tai isän kanssa enää ole yhtä mukava ajatus kuin aiemmin. Mä kaipaan noita lauantai-iltoja.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Nana"
Entäs vaikka lahjakortit johonkin lelukauppaan ja sitten ne sais ite valita mitä haluaa ja sais vielä ite maksaa siinä kassalla niillä lahjakorteilla.
Siihen Nintendo DS:ään joku peli? vai onko teillä jo kaikki lasten pelit..
Teillä tais olla PS3:kin? Siihen singstar-laulupeli jos lapset tykkää laulaa?
Onko teillä jo niitä Sylvanian families-"nukkekoti"juttuja? Niitä eläinhahmoja joille saa vaikka minkälaisia taloja ym.
 

Yhteistyössä