mikä lahja voi yllättä lapsia jouluna?:)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Kiusaaminen?! Savanna lähes tahallaan täällä provoaa, tietää kyllä mikä saa palstalaisten käämit palamaan. Sitten kun hänelle vastataan asiallisesti, esim. että tuo elämäntyyli kuluttaa hänet loppuun pian ( josta todistaa mm. se, että hänellä on masennus, paniikkihäiriö ym.ym ) niin hän alkaa haistattelemaan, huutamaan kateellisiksi ja ties mitä muuta. Modetkin ovat USEAAN OTTEESEEN huomauttaneet hänelle kirjoituksistaan ja siitä, mitä täällä kannattaa levitellä, muttei hän usko joten modetkaan eivät näihin ketjuihin enää tunnu puuttuvan, kun sitä toisten huomiota oikein kerjää.

Ja joo, mä en ole yhtäkään haukkumisviestiä tai muutakaan kirjoittanut, ei toi horottelu ja muu ole todellakaan asiallista, mutta ei tässä kukaan ole ns. kiusattu...


:LOL: Jännä juttu kun jengillä käämit palaa jos toinen kertoo, ja vielä positiiviseen sävyyn, elämästään. Huh Huh..
Ja lopettakaa nyt edes tuo paska kuinka olette huolissanne ja siksi kirjoittelette hänelle ties mitä.
 
ddadad
:LOL: Jännä juttu kun jengillä käämit palaa jos toinen kertoo, ja vielä positiiviseen sävyyn, elämästään. Huh Huh..
Ja lopettakaa nyt edes tuo paska kuinka olette huolissanne ja siksi kirjoittelette hänelle ties mitä.
Mä en ole huolissani ja tuskin on noi horottelijatkaan tms, mut veikkaatko että esim. tuolla alkupäässä Keittis ihan vittuillakseen kirjoitti mitä kirjoitti? Huoh. Saat ihan vapaasti olla sokea mut älä viitti esittää et oisit joku pyhimys joka tulee pelastamaan kaikki viattomat kiusitut.
 
Yhteinen aika ihan oman perheen kanssa.

Mun poika täyttää kuun lopulla 5v. ja toivoi, että juhlitaan synttäreitä mummun ja vaarin luona ja tehdään kakku.

Ei lapsia tartvitse tavaralla ja suurilla kokemuksilla lahjoa. Ne pienet yhteiset jutut jää paremmin mieleen ja muisteltavaksi myöhemminkin :)
 
ok
[QUOTE="vieras";22019955]No tää hullu ainakin on moista tehnyt, enkä tosiaan ole ainoa. :D[/QUOTE]

Ai jaa.. Tipun kyllä tuolilta jos Savanna menee perheineen joulukuussa telttailemaan :D
 
:LOL: Jännä juttu kun jengillä käämit palaa jos toinen kertoo, ja vielä positiiviseen sävyyn, elämästään. Huh Huh..
Ja lopettakaa nyt edes tuo paska kuinka olette huolissanne ja siksi kirjoittelette hänelle ties mitä.
Positiiviseen? Savanna itse on mielestäni positiivinen ja hyväntahtoisen oloinen persoona, ja ihanaa, että hän jaksaa olla positiivinen ja reippaan oloinen kaikesta sonnasta huolimatta, mitä täältä vastaillaankin. Tuossa elämäntavassa sen sijaan ei ole mielestäni kovinkaan paljoa positiivista: onko se tuonut heille onnellisuutta? Älytön tuhlaaminen ja materialismi, se että lapset vain huutavat ja juoksevat, ap:n terveydelliset ongelmat ja superpitkät työpäivät...

Ja juu, sun ei tarvitse uskoa, että jotkut saattaisivat ihan vilpittömästikin olla pahoillaan tuntemattoman ihmisen puolesta, eikä sun myöskään tarvitse ymmärtää miksi ihmisiä raivostuttaa järjetön luonnonvarojen tuhlaaminen tai se, että harkitaan koiran hankkimista perheeseen, kun entisistäkään lemmikeistä ei ole ehditty huolehtimaan...
 
[QUOTE="vieras";22025647]Ponitalli takapihalle :) ne pienenpienet ponit ei tarvi edes isoa tilaa :)[/QUOTE]

Jos oikeita poneja tarkoitat niin ne voi sitten elää jopa 50 vuotiaiksi......

Terveisin kohta 30 vuotiaan pikkuponin onnellinen omistaja.
Poni oli ainut 'luksuslahja' vanhemmiltani jotka tuskin ajattelivat ponin elinikää sitä meille hankkiessaan.
? meidän tammamamma ? on nyt tuolla omalla takapihalla pihatossa omien lasteni riemuna.
 
"sipsi"
En jaksa kahlata koko ketjua... Mutta mielestäni Disneylandissa joulunvietto on enemmän kuin hieno joululahja :) Entäs, jos ostaisit kuusen alle tonttulakit,essut ja piparimuotit molemmille, ja kotiintultua leipoisitte yhdessä pipareita, sitten söisitte oman perheen kanssa ja vaikka muistelisitte mukavaa matkaa :)

Tavaralla ei mielestäni kannata lapsia "lahjoa" - äkkiä tulee tilanne, ettei mikään riitä ja tuota mielihyvää :( Pienenä se vielä menee pelkkinä pettymyksinä, mutta murrosiässä voi sitten tulla kaikenlaisia hyvän olon ja elämysten etsimisiä (nyt en puhu savannan lapsista vaan yleístän laajemmin, joten ei pidä loukkaantua) kun mikään tavallinen ei tunnu miltään.

Arki on lapselle parasta lahjaa mielestäni. Suunnilleen vuosikymmen sitten julkaistun tutkimuksen mukaan silloiset nuoret aikuiset muistivat lapsuudestaan suurimmalla lämmöllä ja rakkaudella yhteisiä hetkiä vanhempien kanssa; leipomista, ääneen lukemisen kuuntelua jne. Eivät elämysmatkoja, hienoja tavaroita tai autoja. Vaan yhteistä tavallista arkea vanhempiensa kanssa.

Meillä ei osteta tänä vuonna lahjoja ollenkaan. Muutama vuosi säästettiin poniin, ja kun se viime kesänä ostettiin, sovittiin näin. Tytär on enemmän kuin tyytyväinen. Mummit, ukki ja kummit varmaan jotain pientä ostavat...
 
"vieras"
[QUOTE="Jeppe";22019586]Minä äsken mietin, että etkö Savanna ottanut jo kerran kissan lapsillesi? Mutta sitten muistin, että se olikin karannut teiltä ulos ja hävinnyt sen siliän tien, kun et tiennyt että se ei ollutkaan vain sisäkissa[/QUOTE]

Juu kissa katosi kun he eivät tienneet :D, että kissa voi lähteä avoimensta ovesta ulos! Että sellainen kissanomistaja tämä rouva on!
 
idea
Osta niille korut: esim. medaljonkit tässä nätti esimerkki: http://flash.chanti.fi/product560211_Medaljonki--8-karaatin-tav.-kulta-/

ja laita sinne sun ja miehes kuva :) tai jonkun muun lasten rakkaan kuva!
 
"minä"
onkos näin että että savannan lapset normaaleja lapsenpyöreitä, mutta äidistä ylipainoisia? Kyllähän neuvolasta puututaan jos oikeesti asia on näin. Herkkujen syönti aiheuttaa myös sitä riehumista, ovat ns sokerihumalassa. Olen huomannut omien lasten kohdalla karkkipäivänä et meno villiintyy, siksipä olen rajoittanut karkin määrää. Savannan lapset voisivat saada ÄIDILTÄÄN sitä aikaa ja että se äiti olisi paikalla sekä henkisesti että fyysisesti. Olisi läsnä ilman kiirettä just vaikka leipositte lasten ehdoilla vaikka tulee sotkua ja ne esim piparit olis muotopuolia, mut ne oli itse tehtyjä äidin kanssa ja ne myös syödään äidin kans. Sen jälkeen vaikka leikkisitte kauneussalonkia sieltä kuusen alta paljastuneilla lasten meikeillä, kynsilakoilla ja hiuspinneillä. Savanna sun lapset on vain kerran pieniä anna heille kiireetöntä aikas edes joskus, edes yhtenä päivänä vuodessa. Sä et ehdi kuolla tylsyyteen sinä päivänä yhtenä päivänä.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="minä";22035143]onkos näin että että savannan lapset normaaleja lapsenpyöreitä, mutta äidistä ylipainoisia? Kyllähän neuvolasta puututaan jos oikeesti asia on näin. Herkkujen syönti aiheuttaa myös sitä riehumista, ovat ns sokerihumalassa. Olen huomannut omien lasten kohdalla karkkipäivänä et meno villiintyy, siksipä olen rajoittanut karkin määrää. Savannan lapset voisivat saada ÄIDILTÄÄN sitä aikaa ja että se äiti olisi paikalla sekä henkisesti että fyysisesti. Olisi läsnä ilman kiirettä just vaikka leipositte lasten ehdoilla vaikka tulee sotkua ja ne esim piparit olis muotopuolia, mut ne oli itse tehtyjä äidin kanssa ja ne myös syödään äidin kans. Sen jälkeen vaikka leikkisitte kauneussalonkia sieltä kuusen alta paljastuneilla lasten meikeillä, kynsilakoilla ja hiuspinneillä. Savanna sun lapset on vain kerran pieniä anna heille kiireetöntä aikas edes joskus, edes yhtenä päivänä vuodessa. Sä et ehdi kuolla tylsyyteen sinä päivänä yhtenä päivänä.[/QUOTE]

ai kerranko vuodessa:LOL: anteeks en voi mitään edes enää vastata siihen
 

Yhteistyössä