mikä lahja voi yllättä lapsia jouluna?:)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Jotain järkevä, ei leluja, kun niitä on koko talo täynnä tai jos taas lelu niin jotain erikoista, suositelkaa, mä jo kaikki miettinyt, ei tuu mitään mieleen
 
Keittiönoita
Kirjat on mun mielestäni aina hyviä. Samoin joku koko perheelle sopiva lautapeli. En muista nyt lastesi ikää, joten pelin valintaan vaikuttaa tietysti sekin, minkä ikäisiä lapsesi ovat. Laadukkaat piirustus/maalaustarvikkeet.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22018145:
Kirjat on mun mielestäni aina hyviä. Samoin joku koko perheelle sopiva lautapeli. En muista nyt lastesi ikää, joten pelin valintaan vaikuttaa tietysti sekin, minkä ikäisiä lapsesi ovat. Laadukkaat piirustus/maalaustarvikkeet.
ne kaikki on, pelejä on paljon ne ei pelaa, kirjoja on vaikka muille jakaa, sekä noita pirustus juttuja vaikka minkälaisia on ja just ostin heille vielä kaikki ne top modelit, tokalle vaan ei ollut sopiva koska se laitoin kaikki ne meikkit mitä pitää laita paperille missä piirretty nukke, se laitoi itselle sekä koko talo oli sekaisin sen meikkin takia
 
Venakko Milanna
[QUOTE="miuu";22018193]jokin kiva peli, jota voi pelata koko perhe yhdessä. meillä on ollut suosikkeja afrikan tähti, twister, kimple... onhan niitä.[/QUOTE]

ei ne pelaa meillä on jo monta peliä, mä vien niitä kirpikselle pian:( ne pelaa vain nintento ds
 
Saraldo
Antakaa lahjaksi jotain sellaista, mitä ette muuten milloinkaan tee. Esim. jos ette ole koskaan olleet vaikkapa Kuhankuonolla retkeilemässä, lähtekää sinne. Olis aika elämys muksuillekin :) Tai jos ette ole koskaan käyneet Lapissa, menkää sinne. Jotain sellaista, mitä lapset eivät ole ennen nähneet tai tehneet.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="una";22018250]eikö siellä ole kamalan kylmä?! :( mut ehkä siihen teemaan sopisi vaikka jotain disneyn kamaa? vaikka jättikokoiset disneyn (lempi) lelut tai disneyn teemaista vaatetta?[/QUOTE]

On, mut just siitä haluamme että oli joulu tunnelma:), illalla johonkin hienoon ravintolaan, olemme muuten viikon siellä, niin jotain kiva keksitään, ihan jouluista tunnelma ainakin pitää olla

Mut disney hahmot heillä jo oli, ei kiitos enää, sekä en ikinä ostaa disney vaatteet, ne on niin kamalia rättiä:|
 
Venakko Milanna
Antakaa lahjaksi jotain sellaista, mitä ette muuten milloinkaan tee. Esim. jos ette ole koskaan olleet vaikkapa Kuhankuonolla retkeilemässä, lähtekää sinne. Olis aika elämys muksuillekin :) Tai jos ette ole koskaan käyneet Lapissa, menkää sinne. Jotain sellaista, mitä lapset eivät ole ennen nähneet tai tehneet.
no disney landissa ne eivät olleet ja sinne mennään:D

jotain lahja pitää keksiä, mikä voi odotta kuusen alla, mut mikä, mä en tiedä miten voi yllättä lapsia tai oikeasti mitä vaan kunhan vaan heille hyvää mieli tulee
 

Yhteistyössä