mikä lahja voi yllättä lapsia jouluna?:)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Saraldo
Toisaalta tuon ikäiset lapset ei kaipaa mitään järkevää, vaan nimenomaan jotain pientä krääsää ja paljon. Aamuäreetä kompaten, musta tuntuu että lapsillasi on jo vähän liikaa kaikkea.
 
"una"
ot:nä kans pakko sanoo että mitä jos vinttaisit reilulla kädellä niiden lasten leluja pois jos eivät jaksa keskittyä mihinkään? meillä oli joskus lapsilla liikaa kamaa ja sit ku tajusin karsia kunnolla pois on lapsillakin enempi tekemistä (vaikkei uskois) ja just eilen kun käytiin ohimennen ärrällä ja tyttö 6v sai sieltä ilmapallon hän totesi että tää oli paras päivä ikinä!! :D ei se krääsä tee onnelliseksi.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22018338:
:O



No yhteistä aikaa, kiireetöntä kotiaikaa jossa äitikin makaa seesteisenä olkkarin lattialla lampaantaljan päällä takkatulen räiskyessä. Hiihtoretki eväineen tms.
Mä selitin että me ollaan Ranskassa silloin, pitää ostaa ennen lahja, joka odottais meitä joulukuusen alla, tullaan joulun jälkeen vast takas
 
"joo"
Vuokratkaa mökki lapista. Siellä rauhallinen pikkuloma, johon vois kuulua poroajelua ynnä muuta kivaa. Käykää samalla korvatunturilla?

Jos tuokaan ei kelpaa, älä anna mitään :D
 
ok
Niillä on liikaa kaikkea liian nuorena, jos tuossa iässä ovat jo luopuneet leikkimisestä..

Mitä sun lapset sitten päivät tekee, jos eivät leiki? Leikki on tärkeää, kehittää lasta.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22018348:
Älä rieku siellä. Villasukat tai lapaset on aivan ihana lahja. No tietty niitä pitäis osata arvostaa...

Opettele neulomaan ne itse? :D
No en mä todellakaan ompele itse, mulla muita tekemistä kun villasukkia tehdä:D, sekä mulla hermot menee jos aloitan sen homman
 
"joo"
[QUOTE="joo";22018361]Vuokratkaa mökki lapista. Siellä rauhallinen pikkuloma, johon vois kuulua poroajelua ynnä muuta kivaa. Käykää samalla korvatunturilla?

Jos tuokaan ei kelpaa, älä anna mitään :D[/QUOTE]

Ja jos siellä joulukuusen alla on pakko jotain olla, laittakaa sinne joku kiva vihje tulevasta :) Kuvia, tms :D
 
Venakko Milanna
[QUOTE="joo";22018361]Vuokratkaa mökki lapista. Siellä rauhallinen pikkuloma, johon vois kuulua poroajelua ynnä muuta kivaa. Käykää samalla korvatunturilla?

Jos tuokaan ei kelpaa, älä anna mitään :D[/QUOTE]

Ei enää käy kun liput jo ostettu Ranskaan:( ja heti sen jälkeen emme voi matkusta kun täällä varma vkon jälkeen paljon homma löytyy
 
No en mä todellakaan ompele itse, mulla muita tekemistä kun villasukkia tehdä:D, sekä mulla hermot menee jos aloitan sen homman
No ei niitä ommellakaan- ne neulotaan:saint:

Äläkä sinä naikkonen kuule siellä vähättele sen taidon omaavia. Neulominen on ihan todistetusti hermoja lepuuttavaa ja terapeuttista hommaa. Suosittelen. Keinutuolissa kun istuu ja kiikuttelee kutimet kädessä niin jo vain sielu lepää.
 
Venakko Milanna
Niillä on liikaa kaikkea liian nuorena, jos tuossa iässä ovat jo luopuneet leikkimisestä..

Mitä sun lapset sitten päivät tekee, jos eivät leiki? Leikki on tärkeää, kehittää lasta.
juoksevat huutavat, käyvät ulkona, mä ostin heille kaikki sarjat legoja mitä he kysyivät minulta, joka kaupasta sain että kaikki ne olisi, niin nyt siitä on kuulema liika ne ei ymmärrä mikä palaa mihin menee: /, nyt varma mä olen tyhmä
 

Yhteistyössä