mikä lahja voi yllättä lapsia jouluna?:)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Pahalta tuntuu sanoa, mutta oletko ajatellut miten sun lastesi lopulta käy? Missä he viettävät aikaansa teineinä, onko heillä ystäviä, menestyvätkö koulussa...
Kirjoitat heidän mesennuksestaan, liikalihavuudesta, herkkujen syömisestä, riehumisesta. Aika säälittävää :( Toivotaan, että päiväkodissa puututaan näihin asioihin ja pääsette lastensuojelun piiriin!
 
h
[QUOTE="vieras";22022545]Pahalta tuntuu sanoa, mutta oletko ajatellut miten sun lastesi lopulta käy? Missä he viettävät aikaansa teineinä, onko heillä ystäviä, menestyvätkö koulussa...
Kirjoitat heidän mesennuksestaan, liikalihavuudesta, herkkujen syömisestä, riehumisesta. Aika säälittävää :( Toivotaan, että päiväkodissa puututaan näihin asioihin ja pääsette lastensuojelun piiriin![/QUOTE]

Hahaha, todellisuuden taju hieman hukassa sinulla? Tuskin nyt lastensuojelu puuttuu siihen, että äiti ilahduttaa lapsia lahjoilla xD Kateus se vie kalatkin vedestä
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22022545]Pahalta tuntuu sanoa, mutta oletko ajatellut miten sun lastesi lopulta käy? Missä he viettävät aikaansa teineinä, onko heillä ystäviä, menestyvätkö koulussa...
Kirjoitat heidän mesennuksestaan, liikalihavuudesta, herkkujen syömisestä, riehumisesta. Aika säälittävää :( Toivotaan, että päiväkodissa puututaan näihin asioihin ja pääsette lastensuojelun piiriin![/QUOTE]

:LOL::LOL:anteeks mut oletko sä ihan tosissaan kaikki mitä kirjoitit? Huhhuh:D, kyllä meillä päiväkodissa, tätitkin aina kehuu miten siistin lapset meillä on aina, no varmasti kun äiti ostaa vain hyviä vaatteita sinne ja joka paikkaan ja hoita hyvin, hiukset hoidettu hampaatkin 2-3krt päivässä, sekä ne keshuu miten viisas ja hyvää käyttöinen mun esikkoinen, toinen vaan vähän vielä itkee välillä, kun uutta se on sille, mun esikoinen tykkää;)
taita nyt olla kateudesta vaan kyse, kun oikeasti jostain musta, kun puhut niin kakka, mitä ei edes ole olemssa, mistä oikeasti te ne kaikki jutut edes keksitte, vai keräättekö pikkuhilja joku info ja teette jutusta jotain suurta ja loukkava, hei ei muuta sitten kun jonnekin seiskalle töihin, just tälläinen ura sopii just sen tyypisille ihmisille
 
"eve"
:LOL::LOL:anteeks mut oletko sä ihan tosissaan kaikki mitä kirjoitit? Huhhuh:D, kyllä meillä päiväkodissa, tätitkin aina kehuu miten siistin lapset meillä on aina, no varmasti kun äiti ostaa vain hyviä vaatteita sinne ja joka paikkaan ja hoita hyvin, hiukset hoidettu hampaatkin 2-3krt päivässä, sekä ne keshuu miten viisas ja hyvää käyttöinen mun esikkoinen, toinen vaan vähän vielä itkee välillä, kun uutta se on sille, mun esikoinen tykkää;)
taita nyt olla kateudesta vaan kyse, kun oikeasti jostain musta, kun puhut niin kakka, mitä ei edes ole olemssa, mistä oikeasti te ne kaikki jutut edes keksitte, vai keräättekö pikkuhilja joku info ja teette jutusta jotain suurta ja loukkava, hei ei muuta sitten kun jonnekin seiskalle töihin, just tälläinen ura sopii just sen tyypisille ihmisille
Äiti hoitaa hyvin? Taidat puhua omasta äidistäsi. Eihän sulla ole aikaa hoitaa lapsiasi.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="eve";22022657]Äiti hoitaa hyvin? Taidat puhua omasta äidistäsi. Eihän sulla ole aikaa hoitaa lapsiasi.[/QUOTE]

Äiti olen minä, ja mummikin toki hoita jos mulla bisnes kiirettä:)
 
"vieras"
Hahaha, todellisuuden taju hieman hukassa sinulla? Tuskin nyt lastensuojelu puuttuu siihen, että äiti ilahduttaa lapsia lahjoilla xD Kateus se vie kalatkin vedestä
Taidat olla sitten itsekin aika pinnallinen ihminen? Kateus on kuule jotakin ihan muuta! Mitäköhän joku tuolta milannalta kadehtisi? Kertokaapa mullekin, niin sitten tiedän minäkin olla kateellinen.
 
"vieras"
:LOL::LOL:anteeks mut oletko sä ihan tosissaan kaikki mitä kirjoitit? Huhhuh:D, kyllä meillä päiväkodissa, tätitkin aina kehuu miten siistin lapset meillä on aina, no varmasti kun äiti ostaa vain hyviä vaatteita sinne ja joka paikkaan ja hoita hyvin, hiukset hoidettu hampaatkin 2-3krt päivässä, sekä ne keshuu miten viisas ja hyvää käyttöinen mun esikkoinen, toinen vaan vähän vielä itkee välillä, kun uutta se on sille, mun esikoinen tykkää;)
taita nyt olla kateudesta vaan kyse, kun oikeasti jostain musta, kun puhut niin kakka, mitä ei edes ole olemssa, mistä oikeasti te ne kaikki jutut edes keksitte, vai keräättekö pikkuhilja joku info ja teette jutusta jotain suurta ja loukkava, hei ei muuta sitten kun jonnekin seiskalle töihin, just tälläinen ura sopii just sen tyypisille ihmisille
Mistäköhän muualta näitä juttuja teistä löytyy, kuin sinun kirjoituksistasi? Olet todella säälittävä, anteeksi vaan!
 
"vieras"
Uskon että sun tapauksessa paras lahja lapsille on yhteinen aika perheen kanssa ja vaikkapa leipoen pipareita, joululauluja kuunnellen ja yhdessä jotain peliä pelaten tai katsotte koko perhe yhdessä jonkun kivan elokuvan kera popcornien... ei lahjan tarvitse aina olla jotain suurta ja kallista.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22022938]Mistäköhän muualta näitä juttuja teistä löytyy, kuin sinun kirjoituksistasi? Olet todella säälittävä, anteeksi vaan![/QUOTE]

Säälittävä sulle, mut onnellisesti elään oma elämää joka on mielenkintoinen ja kiva+ meillä kaikki hyvin;)
 
Ulkonainen
[QUOTE="mä";22021257]Moni ei kaipaa rauhaa, siinä olet aivan oikeassa. Mutta ymmärrän myös näitä, jotka tätä ehdottavat. Ap kysyi, mitä hän antaisi lapsilleen joululahjaksi ja kun lapsilla on jo todellakin kaikkea mitä kuvitella saattaa, ei enää tule mieleen muuta kuin tuo perheen yhteinen aika. Siksi sitä sitten ehdotellaan. Mitä itse tarjoisit lahjavinkkinä ihmiselle, joka on ostanut lapsilleen kaiken, mitä kaupasta irti saa ja lapsia hiukankin kiinnostaa (ja niitäkin mitkä eivät kiinnosta)?[/QUOTE]

Ensinnakin minusta on hienoa etta koko perhe lahtee lomailemaan jouluna, itse muistan lapsuudestani parhaina asioina juuri matkustelun, ai etta lapsikin osasi siita nauttia :). Ja nain he saavat kunnolla aikaa yhdessa, lasten ehdoilla, ei siivousta, ei televisiota, ei arkista kotia, vain yhdessaoloa.

Minusta juuri matka on hieno lahja, itse pitaisin sen yllatyksena lapsille. Lahjaksi saattaisin myos ostaa pienet matkalaukut, jotka he saisivat itse pakata.
 
Venakko Milanna
mulle just tuli mieleen, että ostan pienet matkalaukut ja ne voivat shoppailla siellä ja sitten laita omijen matkalaukkuihin:), ekä sieltä saa paljon enemmän mielenkiintoisia juttuja kun suomesta:)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22022920]Taidat olla sitten itsekin aika pinnallinen ihminen? Kateus on kuule jotakin ihan muuta! Mitäköhän joku tuolta milannalta kadehtisi? Kertokaapa mullekin, niin sitten tiedän minäkin olla kateellinen.[/QUOTE]
Eipä tosiaankaan tiedä. Olen kerran jutellut hänen miehensäkin kanssa, enkä kyllä kadehtisi.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22023118]Eipä tosiaankaan tiedä. Olen kerran jutellut hänen miehensäkin kanssa, enkä kyllä kadehtisi.[/QUOTE]

missä sä keskustelit mun miehen kanssa, taas jotain uutta minulle?
 

Yhteistyössä