mikä lahja voi yllättä lapsia jouluna?:)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22023175]Kysy häneltä itseltään. Hän oikeasti voi jutella muidenkin, kuin sinun kanssasi.[/QUOTE]

miks mun pitää kysyä, sano vaan missä mua kiinosta, tuskin jos et mikään kaveri mulle ole
 
Venakko Milanna
Jos elämäs on niin ihanaa, miks aina valitat et ahistaa, aiot mennä päälääkärille, syöt rauhottavia, oot masentunut etc.
Kävin verikoikeilla taas ja kilpirauhanen aivan sekaisin, se aiheuttaa, mulle tykytystä, pientä masista, mut silti onnellinen olen ja paniikkihäiriöttä, silloin tällöin jos kohtaus otan lääkke, mut vie vielä paljon aika lääkärin mukaan kun saadan sen kuntoon kun se normalisoi
 
"hei"
Pelottavia nämä tämän palstan itänaapurin puolelta kotoisin olevat äidit...

Molemmat kyselee outoja vuoron perään. Mikä voi yllättää lapset. Vastaus: mikä vain, jos lapsi ei ole pilalle hemmoteltu materialisti.
 
[QUOTE="vieras";22023118]Eipä tosiaankaan tiedä. Olen kerran jutellut hänen miehensäkin kanssa, enkä kyllä kadehtisi.[/QUOTE]



Tästä nyt ei kannata välittää mitään, raakaa kiusaamista. Vain henkisesti sairas alentuu tälle tasolle.
 
"vieras"
Meette koko perhe kaisan tallille heppoja katsomaan ja kenties ratsastamaankin? Lapset takuulla tykkäisivät.
ihan just sama tuli mullekin mieleen!

eli mitäpä jos ostaisit molemmille muutamat ratsastustunnit lahjaksi ja mahdollisesti siihen liittyvää rekvisiittaa. ja sitten jos lapset tykkäävät niin voit ostaa kaikki välineet ja satsata oikein kunnon harrastukseen.

luulen että sun tytöillä on (sun kirjoitusten perusteella siis) ihan tavaraähky, he eivät tiedä millä enää leikkisivät koska sä olet heti ostanut kaikki heille. jos he haluavat jotain legoa lisää, onko pakko mennä tuskassa rymyämään jokaikinen kauppa läpi ja ostaa ihan kaikki laatikot mitä vaan löydät (ihme kun et maahantuojan varastojakin kolunnut tyhjäksi)? eikö olis ollu järkevää ostaa laatikko tai kaks ja sitten synttäripäivinä ja jouluna lisää. ei olis ongelmaa että mitä ostaa ja lapsetkin odottais innolla niitä seuraavia osia.

meillä on ostettu afrikan tähti ihan vastikään (lapsi siis 4 vuotta) ja pelataan sitä useamman kerran viikossa. ihania on ne hetket kun raskaan työpäivän päätteeksi istahdan olkkarin lattialle lapsen kanssa pelaamaan. saatamme siinä samalla syödä iltaruuankin pelatessa ja useampi tunti siinä kivasti vierähtää. se on sitä, mitä moni tässä ketjussa on sulle yrittäny selittää. keittiönoita osasi sen hyvin sanoiksi pukea.

se mikä on sun mielestä tylsää, ei ole sitä välttämättä sun lastesi mielestä, muista aina se. mä oon sitä mieltä että teidän tytöille tekis ihan hyvää käydä vaikka ratsastustunneilla. ja sä pysty ne heille tarjoamaan koska teillä on rahaa maksaa niistä.
 
"vieras"
Kävin verikoikeilla taas ja kilpirauhanen aivan sekaisin, se aiheuttaa, mulle tykytystä, pientä masista, mut silti onnellinen olen ja paniikkihäiriöttä, silloin tällöin jos kohtaus otan lääkke, mut vie vielä paljon aika lääkärin mukaan kun saadan sen kuntoon kun se normalisoi
millä annostuksella sä syöt nyt thyroxinia alkuun? kyllä se siitä tasaantuu kun lääkitys rupeaa tehoamaan. kilpirauhasongelmat voi aiheuttaa niin monia eri oireita ettei niitä välttämättä osaa edes itse tunnistaa kilpirauhasen aiheuttamiksi.
 
"vieras"
Aika järkyttävä ketju ap:n viestien osalta tämä ketju.

Mä haluaisin uskoa että ap vain provoilee ja olisi tosiaan vaikka Kaksplussan maksettu provo kuin IRL kirjoituksiensa kaltainen.

Sen kyllä haluaisin ihan uteliaisuuttani tietää miten tämä elämäntyyli on mahdollinen; tavallisen päällikkötason miehen ja strippari/yrittäjän kun en todellakaan kuvittele pystyvän ylläpitävän tälläistä elintasoa/kulutusjuhlaa kohtalaisen suurine asuntolainoineen. Eli pystytkö Milanna tunnustamaan mistä teillä tuota ylimääräistä pätäkkää on aina noin paljon? Lottovoitto? Perintö?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22024295]Aika järkyttävä ketju ap:n viestien osalta tämä ketju.

Mä haluaisin uskoa että ap vain provoilee ja olisi tosiaan vaikka Kaksplussan maksettu provo kuin IRL kirjoituksiensa kaltainen.

Sen kyllä haluaisin ihan uteliaisuuttani tietää miten tämä elämäntyyli on mahdollinen; tavallisen päällikkötason miehen ja strippari/yrittäjän kun en todellakaan kuvittele pystyvän ylläpitävän tälläistä elintasoa/kulutusjuhlaa kohtalaisen suurine asuntolainoineen. Eli pystytkö Milanna tunnustamaan mistä teillä tuota ylimääräistä pätäkkää on aina noin paljon? Lottovoitto? Perintö?[/QUOTE]
Minä sain kohtalaisen ison perinnön, mutta en silti elä noin holtittomasti.
 
Voi apua, kuinka surullista luettavaa. :( Lapsillesi, eikä ilmeisesti sinullekaan riitä mikään materia. Mietihän oikeasti millaiset eväät haluat lapsillesi antaa tulevaisuutta varten: haluatko heistä samanlaisia materialisteja kuin sinä olet, vai toivotko, että he voisivat nauttia toisinaan yksinkertaisemmistakin asioista?

Matkan itsessään pitäisi riittää jouluksi, siinä on ihan riittävästi yllätystä. Savanna, lapsesi eivät tarvitse yhtään mitään tavaraa enää. Jos he eivät osaa leikkiä nykyisilläänkään, niin vika on siinä, että kaikkea on liikaa. Lahjoita tosiaan osa tavaroista pois, äläkä osta mitään uutta pitkiin aikoihin. Äläkä missään tapauksessa hanki eläintä, jos sinulla itselläsi ei ole aikaa siitä huolehtia päivittäin.

Ja tuosta kotona olemisesta; jotkut ihmiset tosiaan tykkäävät olla menossa koko ajan eikä siinä tietenkään ole mitään pahaa. On kuitenkin hyvä myös osata rauhoittua kotona, tylsistyä ja olla tekemättä mitään erityistä, sietää tavallista kotiarkea.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22023989]En koskaan voisi kuvitellakaan olevani kaltaisesi kanssa kaveri. Ja minähän en kerro mitään, mitä itse et saa selville.[/QUOTE]

No en mä kiitos kaipa sunkin kaveruutta:eek:, mulla eri luokkaa kavereita
 
ddadad
Ei kun mua vituttaa ihmisen kiusaaminen.
Kiusaaminen?! Savanna lähes tahallaan täällä provoaa, tietää kyllä mikä saa palstalaisten käämit palamaan. Sitten kun hänelle vastataan asiallisesti, esim. että tuo elämäntyyli kuluttaa hänet loppuun pian ( josta todistaa mm. se, että hänellä on masennus, paniikkihäiriö ym.ym ) niin hän alkaa haistattelemaan, huutamaan kateellisiksi ja ties mitä muuta. Modetkin ovat USEAAN OTTEESEEN huomauttaneet hänelle kirjoituksistaan ja siitä, mitä täällä kannattaa levitellä, muttei hän usko joten modetkaan eivät näihin ketjuihin enää tunnu puuttuvan, kun sitä toisten huomiota oikein kerjää.

Ja joo, mä en ole yhtäkään haukkumisviestiä tai muutakaan kirjoittanut, ei toi horottelu ja muu ole todellakaan asiallista, mutta ei tässä kukaan ole ns. kiusattu...
 
se joku
Eiköhän tuommoisen matkan jälkeen yhdessäolo ole kaikkein tärkeintä.

Osta kuusen alle leipomustarvikkeita, essut, kaulimet, muotteja ja piparitaikinaa pakkaseen. Sitten vielä vaikka sokerikuorrutetta ja nompparelleja. Ja leipokaa pipareita!
 

Yhteistyössä