<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Onnea chiaraa! :flower:

ON: täällä taitaa olla ovikseton kierto... Ainakaan ei ole näkynyt merkkiäkään siitä. Tulis nyt ekat menkat pian niin pääsis hyvillä (?) mielin yrittämään taas. Nyt kun ei tiiä miten pitkäksi kierto vielä venyykään...
 
chiaraa: Ei mitään epäselvää, PLUSSA se on! Hurrrrrrrrrjasti ONNEA ja läjäpäin tarrasukkia, erikeeperiä, ilmastointiteippiä ynnä muuta liimatavaraa :))))). :flower::flower::flower::flower:

On tullu taas kivasti viestejä, täytyy lukea ne ajan kanssa läpi. Nyt tulin vaan onnittelemaan kun oli niin hieno uutinen =).
 
Täällä ollaan kipeenä :( kp huitelee jotain 11 luokkaa ja ihme nippailuja tuntunut. Jotain mystistä rähjyä tipahti pyyhkiessä näköpiiriin. Jatkuvasti etoo ja inhottaa ja tissit on taas arat ja turvonneet. vähän kuumottelis testailla mutta ovulaatioonki on vielä aikaa muutama päivä, eli taidan hosua :snotty:
 
Onnea chiaraa!! Aivan mahtava juttu :heart: Toivon mukaan me muut plussaamme pian perässä :)

Tervetuloa cata81 ja idapinky!

ON: Ihmeellinen asia tuo ovulaatio.. Minulla on kierto vakiintunut melko tasaiseksi, jätin n vuosi sitten pillerit pois ja alun epäsäännöllisyyksien jälkeen bongaan ovikseni samoihin aikoihin joka kierto. Mutta nyt, kun vauvaa olisi tarkoitus yrittää, niin heti muuttuu tuntemukseni ja limani ihan oudoiksi :snotty: Limavaroitus siis tässä vaiheessa, älä lue pidemmälle, jos et halua. Viikonloppuna minulla oli melko voimakkaita kipuja alavatsallani, sellaisia ei minulla yleensä ole kuin kuukautisten alkaessa, ovistuntemuksetkin on yleensä hieman toisenlaisia. Yleensä ennen ovista minulla vuotaa ensin paksumpaa valkovuotoa (nimenomaan valkoista), sitten lähempänä h-hetkeä (tai pikemminkin o-hetkeä) vuoto muuttuu kirkkaaksi ja venyväksi. Tässä kierrossa minulla pitäisi olla ovis perjantaina ja olin odottanut tuota valkoisen väristä vuotoa huomiseksi tai ylihuomiseksi, nyt sitä tulikin runsaasti jo tänään. Onkohan minulla nyt sitten oviskin jo huomenna tai ylihuomenna? Mitään ovistikkuja en omista, kun en ajatellut niitä tarvitsevani, yleensä ovis menee niin saman kaavan mukaan.

Jos minulla onkin nyt ovis aiemmin, kuin ajattelin, niin petipuuhatkin täytyy suunnitella ihan uusiksi. Miehellä edelleen työtilanne tällä viikolla sellainen, että useampaan kertaan ainakin nyt arkena voi olla vaikea häntä saada innostuneeksi. Kuulemma ei stressaantuneena oikein sytytä :snotty: No jokatapauksessa on suunnitelmissa tänään hempeillä. Pitää koittaa keksiä jotain kivaa, millä ajatukset saa pois työstä.

Vielä hieman omaa napaa: Kävin eilen vaateostoksilla. Pakkohan sitä oli käydä hypistelemässä vauvojen vaatteita. Miten ne voikaan olla niin ihania! Päätökseni olla ostamatta mitään ennen plussausta pitää vielä kuitenkin.
 
PimpulaPumpula, tuo vauvanvaatteidenhypistely on niin mieltä nostava juttu <3 Itsekin olen päättänyt jättää sen vähemmälle kunnes on oikeasti tarvetta, silloin pääsee varmasti harrastamaan sitä tylsistymiseen asti :D

ON: Yksi parhaista ystävistäni on töissä vauvanvaateliikkeessä, ja tänäänkin kävimme moikkaamassa kaveriani töissä kauppareissulla. Voi että kun on vaikeaa pysyä erossa varsinkin niistä pienistä töppösistä mitä siellä on! Hypistelyäni rajoitti onneksi se, että olemme päättäneet mieheni kanssa olla puhumatta muiden kanssa tästä meidän "projektista" ennen kuin tärppää. Nähtäväksi jää kuinka kauan tämä pitää, sillä lauantaina olisi tarkoitus mennä kätilöystäväni luo viettämään iltaa... Ovikseni on määrä olla juuri tänä viikonloppuna, joten aikamoinen jännitys on päällä kun yk1 lähtee meillä käyntiin :eek:
 
Kiitos kaikille onnitteluista!!

Siirryn ehkä pikku hiljaa tuonna odottajien puolelle ja toivon ettei tarvii enää tänne palata (ei millään pahalla :D. Odotan näkeväni teidät myös pian sillä puolella!!! Pitää kyllä käydä täällä edelleen lueskelemassa teidän juttujanne.

Voisin vaikka vielä vikan kerran päivittää pinon :)
 
The Esikoisesta Haaveilevat
Ti 31.8.2010





anu84………………………kp 136/35………………..yk 25



aamuhapan korppu….kp 76/30/42……………..yk 17




Tipetsu…………………..kp 57/27……………………yk 7
Iloksi………………………kp 56/?...................yv 4+
kirsikkainen19……….kp 50/27-41…………….yk 6



Miipeli………………….kp 40/28-36……………..yk 19



mimmu1984……….kp 34/31-32……………….yk 3
BeBop…………………kp 31/31…………………...yk 2



An-nie…………………kp 28/30-35………………yk 4
Tiikkis………………..kp 27/32-33……………….yk 3
Valkokulta..........kp 25/32...................yk 9
Murmeli88..........kp 20/?......................yk 1



Lumpe…………….….kp 18/26……………………..yk 4
Jomi…………………..kp 18/30?...................yk 1
Odes……………..…..kp 18/26-29……………..…yk 5
Shih………………..…kp 17/27-35(43)……….….yk 6
PimpulaPumpula..kp 15/31…………….….....yk 1
niuku………………..kp 15/27-53………….……..yk 13
susse83………….…kp 15/30………………….…..yk 2
haaveilija87……..kp 15/27-30(47)…….….…yk 2
Supuliini…………kp 12/32……………………….yk 2
Tiudeliini……….kp 13/28……………….……..yk 2
Mary Jane……..kp 11/28-30………………….yk 2
soleigh……….…kp 11/29……………………….5/10



MyDream……………kp 4/28………………….…yk 9
AnniSofia…………….kp 3/34……………….yk 2
NiQ……………………..kp 3/30-33………………yk 3



Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
 
Kiitos kaikille onnitteluista!!

Siirryn ehkä pikku hiljaa tuonna odottajien puolelle ja toivon ettei tarvii enää tänne palata (ei millään pahalla :D. Odotan näkeväni teidät myös pian sillä puolella!!! Pitää kyllä käydä täällä edelleen lueskelemassa teidän juttujanne.

Voisin vaikka vielä vikan kerran päivittää pinon :)
Onnea matkaan!!! =)

Voisin taas aktivoitua pinon päivitykseen, pahin taitaa (toivottavasti ainakin) olla täällä pikku hiljaa ohi.

BePop :hug:
 
Heippa kaikille!:wave:

Muutamia kertoja olen tänne jo kirjoitellut ja huhtikuusta asti täällä roikkunut teidän juttuja lukemassa. Ihan kohta sitten (vihdoin ja viimein!) elämäni ensimmäinen yk 1 starttaa. :heart:Nyt menossa kp 20/31 ja ens kierrosta alkaa yritys. Minut voi siis lisätä listoille.

Taustani oli siis seuraavanlainen: minulla todettiin viime huhtikuussa syvä laskimotukos toisessa jalassa ja siitä lähtien on ollut Marevan-kuuri menossa, joka loppuu ihan kohta. Veritulppa oli minulle perusterveelle nuorelle (27v.) järkytys, vaikka se tulikin tapaturmaisesti rajun kaatumisen seurauksena. Siihen asti oltiin miehen kanssa puhuttu, että joskus tehdään vauvoja, mutta minua tuo tapahtuma pysäytti niin, että vauvakuume iski ja pahasti. Mitäs sitä turhia odottelemaan.

No, hutikuusta asti olen täällä siis kuumeillut ja välillä tuntui, ettei syksy tule koskaan, mutta tulihan se kuitenkin, jej:)

Neuvolaan olen jo ollut yhteydessä ihan tässä raskauden suunnittelu vaiheessa ja sieltä minulle sanottiin, että tuon veritulpan vuoksi lääkäri merkkasi tietoihini, että kun tulen raskaaksi, siirryn äitiyspoliklinikan seurannan piiriin. Osaako joku sanoa mitä tuo tarkoittaa?
 
Chiaraa Onnea matkaan ja toivottavasti tavataan pian :) :hug:

Mary Jane Kiva, kun jaksat päivitellä pinoa :) Jännäillään yhdessä...

Ella 83 Tervetuloa kuumeilemaan :) Minkälaisessa tilanteessa sinulle siis tuo tulppa oikein tuli? Murtuiko sinula luita? Onneksi asia voiton puolella :)
Äitiyspolin seurannassa ilmeisimmin saat tiheämmät käynnit ja varmasti veriarvojasi tiiviimmin seuraillaan. Eli pelkästään positiivista, ajattelisin...

ON: täällä mennään kp13.. kävin tänään gynellä ihan perus vuositarkastuksessa ja papa-kokeella..siinä samassa toki oli hyvä kysäistä vauvantekohommista ja kerroinkin meidän aloittelevan vauavanyritystä. Oli ihan huippu gynekologi ja kertoikin mielellään ja keskusteli ja kyseli. Tehtiin myös ultra, jossa kaikki näytti olevan oikein hyvin kohdillaan,joten helpotus tietenkin tämäkin :) Näytti sieltä mulle munasarjat ja kypsyvät munasolut ja otti oikein kuvankin muistoksi vasemmasta munasarjasta, jossa kertoi olevan isoin munasolu, joka ilmeisimmin irtoaa 5 päivän sisällä :) Minä siis ovuloin, jee :) Viikonlopuksi olemme lähdössä sinne hotellihemmottelureissulle, joten peittoa silloin varmasti heilutellaan tiuhaan! Mutta edelleenkään en stressaa enkä laskelmoi :)

Jännäillään siskot :heart:
 
Moikka!

Ella83: Luulen kans et siula tavallisten neuvola-aikojen lisäksi olis vaan tiheämmin käyntejä tuolla äitiyspoliklinikalla. Joka tosiaankin vaan positiivinen juttu! :)

Supuliini: Ihana ku sattu kiva Gynekologi. Tommonen varmasti antaa paaaaljon lisää kannustusta vauvanteko puuhiin :) Pitäkäähän aivan ihana hemmotteluviikonloppu murusi kanssa!;)

Täällä tänään kp 1/31-35 yk 4.. Pitkään piti tässä kierrossa jännätä, mut noiden negojen jälkeen oli kyl helpotus et ne menkat lopulta alko. Mie olin ihan varma et itku tulee, mut ei sit kuiteskaa tullu.. Eli siis uuteen yritykseen! Toivon vaan et tuo kierto oli vaan poikkeuksellisesti noin pitkä ettei taas ala pitenemään tohon 36, jota se yhteen aikaan oli..
 
Supuliini Arvelinkin sen tarkoittavan jotain tuollaista lisäseurantaa. Ei murtunut luita, mutta muuten kyllä ruhjoutui jalka aika pahasti polvesta alaspäin. Kaaduin siis liukkaalla asfaltilla juoksuvauhdissa polvilleni sellaiselle jäiselle maalle, jossa oli hiekoitushiekkaa jäätyneenä jään pintaan (jotka sitten repivät mm. päällä olleet farkut ihan riekaleiksi). Mutta jep, voiton puolella ollaan! Ja ihan intopinkeänä :LOL:
 
Huomenta kaikille! :)

Tervetuloa Ella83 tänne aktiiviseksi käyttäjäksi! :) En tiedä miten paremmin tämän ilmaisisin! :D

Bepop :hug:

Supuliini Noi gynegologit on kyllä harvassa, jotka on noin innostavia ja niitä myös kiinnostaa! :) Nyt sitten nostat jalat kattoon viikonloppuna pupuilun jälkeen! :D Hirveästi onnentuulia täältä, että tärppää!!

Vähän nyt omanapailua kanssa näin aamutuimaan.. :)
Kp 22/? .. Rinnat ei ole enään kipeät, eikä turvonneetkaan.. Nuo oireet lähti.. Olen aika varma, ettei tästä kierrosta tule tärppiä, joten odotan että uusi kierto lähtisi käyntiin.. Ei jaksaisi odottaa tätien tuloa, mutta viikon päästä odotan niitä alkavaksi.. Tulkaa jo! :D
 
Heippa ja huomenta!

Omaa napailua, terolutit ollu ny kaks päivää käytössä. Koko viikon ollu ihmeellisiä alamahanippailuja..Peittoja ollaa joka päivä heiluteltu, joten sen piikkiin ei voi mennä ellei nytkään tärppää! Tosin edelleenkin yritän itelleni toistella, että ei ole mikään kiire ja tulee kun on tullakseen eli ei tarvii hättäillä. Hassua vaan miten se miehenkin puolelta on kääntynyt, että kyllä nyt täytyy mennä makkariin, ku ei se lapsi muuten tuu ja sit selittelee, et tätä se nyt sit on, yrittämistä ja yrittämistä :LOL::LOL: Se on aika höpö...pelkään vaan, että miten se pettyy ellei tärppää esim.tän vuoden puolella..tai sit kun on kasvanu riski mulla, että menee kesken ni sitä ei varmaan kummankaa pää kestä :headwall: Mutta ei saa ajatella negatiivisesti!

Mä lähen syömää aamupalaa, sit tiedossa ois siivousta, pyykinpesua ja illalla pumppi ja koiran kanssa koirapuistoon.
 
chiaraa, toivottavasti täältä tultas joukolla perässä! :D <3

BeBop :hug:

Supuliini, tuollaisia gynejä sais olla kyllä enemmän, ihana! <3 =)

Ella83, ai saakeli, voin vaan kuvitella miten kipeesti tuon on täytyny käydä! :( Mutta onneks kaikki paremmin nyt! =)

ON: Minulla nyt kp 20/26-29.. Jotenki tuntuu ettei tainnu tärpätä vielkään.. Mut onpa tässä vielä muutama päivä ennenku menkat kuulus alkaa, eli katsellaan ja kuunnellaan! :)

Plussapuhureita nyt kaikille meille kuumeilijoille! <3 :hug:

Niin, ja tervetuloa minunkin puolesta kaikille uusille! :flower:
 
moiks!
johonkin ketjuun jo änkesinkin.eli esikoisesta täällä haaveillaan kovastikin.kierto suht säännöllinen.ovis on,koska mua vaivaa verinen ovis vuoto aina kierron puoliväliä,noh nyt ei o kyllä sitä veristä näkyny,mutta muuta normiin ovikseen viittaavaa kyllä.....ei mulla siis aina ole ollut veristä ovisvuotoa,tätä nyt vuoden verran ollut ja lääkäri sen diagnosoi ovisvuodoksi
 
täällä ovulaatio ihan näillä näppäimin. Oksettaa ihan kiitettävästi, en tiiä sitten johtuuko tästä flunssasta. vessassa saa rampata jatkuvasti ja tissit aristelee taas. ota nyt tästä selvää sitte.:snotty:
 
Chiaraa Onnea ihan mahdottoman paljon! Kyllä nää plussaukset valaa aina itseenkin uskoa :)

An-nie Jee, onnea oviksesta! :)

Kummasti on tämä palstalla roikkuminen vähentynyt, kun työharjottelu alkoi maanantaina. Oon viihtynyt ihan hirmu hyvin ja koko ajan on vaan varmempi olo siitä, että oikealla alalla ollaan. Tosin vielähän tässä kolmen kuukauden aikana ehtii mieli muuttua :xmas: Tänään on kp 20, piti ihan tota listaa kurkata, kun en muistanut enää - ja hyvä näin. Ovis oli ilmeisesti lauantaina ja sunnuntaista saakka on nännit olleet ihan järjettömän kipeät. Oletetun oviksen aikaan oli alavatsa turvoksissa ja nyt taas tuntuis olevan turvotusta. Vessassa on saanut tänään juosta vähän väliä. Vaikka tuskinpa tästä voi vielä mitään johtopäätöksiä vetää... :p Kattellaan sitten ens viikon loppupuolella, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään!

Oiiiikein paljon plussatuulia teille kaikille! :flower:
 

Yhteistyössä