FrontierVille! Kysymyksiä.

Miten mulla onkin jäänyt tällainen ketju huomaamatta :)

Mihin kohtaan tonttia mun pitäis jättää tyhjää tilaa että saisin lisää niitä kiviä ja luukasoja tulemaan? Pari tehtävää jumittaa tän takia pahasti kun ei näitä tule ollenkaan... : /

Naapureita kaipailisin myös lisää että saisi sen uuden rakennuksen ostettua :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Nöttönen;21914764:
Mitenniin mun kanatehtävä hävisi :O

Mulle se tehtävä tuli tänään, myin 2 aikuista kanaa jotka oli valmiina, ostin 35 kanaa sitten, ja nyt ei noissa tehtävissä ole tehtävää ollenkaan :/
Samoin ei ole hetkeen ollut sitä mistä näkee uudet lahjat, vaikka se vilahtaa siinä kun pelin lataa niin sitten sitä ei kuitenkaan ole. pah.

Voi ärsytys!! Nyt kun kanatehtävä tuli taas näkyviin niin kettutehtävä hävisi :O Enkä edelleenkään näe uusia lahjoja niin en sitten muista kenellekään laittaa niitä mitä tarvii :/
 
inccu ( harmaana )
Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti84;21915880:
Miten mulla onkin jäänyt tällainen ketju huomaamatta :)

Mihin kohtaan tonttia mun pitäis jättää tyhjää tilaa että saisin lisää niitä kiviä ja luukasoja tulemaan? Pari tehtävää jumittaa tän takia pahasti kun ei näitä tule ollenkaan... : /

Naapureita kaipailisin myös lisää että saisi sen uuden rakennuksen ostettua :wave:
Jätä tyhjää tilaa reunoihin, siis alhaalta oikeelle ja vasemmalle. Niihin pitäs tulla.
 
H
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Nöttönen;21917900:
Voi ärsytys!! Nyt kun kanatehtävä tuli taas näkyviin niin kettutehtävä hävisi :O Enkä edelleenkään näe uusia lahjoja niin en sitten muista kenellekään laittaa niitä mitä tarvii :/
Ei ne välttämättä ole mihinkään hävinneet, ne eivät kaikki vaan mahdu kerralla näkymään siinä vasemmalla.:) Kokeile ladata peli uudestaan ja katso ilmestyykö ne siihen takaisin.
 
:wave: vielä puuttuu kolme naapuria et sais ton uuden rakennuksen ja uusia tehtäviä kun mulla seisoo se yksi tehtävä ku en saa sitä mokomaa munaa vaikka kuinka rakentelen kanankoppeja :D nooh, jospa se silrä vielä joka kaunis tai vähän vähemmän kaunis päivä tulee :)
 
:wave: vielä puuttuu kolme naapuria et sais ton uuden rakennuksen ja uusia tehtäviä kun mulla seisoo se yksi tehtävä ku en saa sitä mokomaa munaa vaikka kuinka rakentelen kanankoppeja :D nooh, jospa se silrä vielä joka kaunis tai vähän vähemmän kaunis päivä tulee :)
Mulla tuli mysterylahjasta yks ruskea muna, samoin se himputin tyyny. Kannattaa pyytää niitä myös lahjoiksi siis.
 
Mulla tuli mysterylahjasta yks ruskea muna, samoin se himputin tyyny. Kannattaa pyytää niitä myös lahjoiksi siis.
juu, mulla on ne listassa joskos jollain naapurilla olis kauheesti ylimääräisiä ja haluis lahjottaa yhden pilkullisen munan :D ja mysteeri lahjojakin aina välistä tulee, mut niistä on tähän mennessä tullu rakennustarvikkeita ja aidan pätkiä.. miks kaikki muut saa niistä noita keräily juttuja, ei mulla vaan näy :p
 
pöh, multa on hävinnyt yksi naapuri. Olenkohan tehnyt jotain, kun on vaan hävinnyt, PÖH.

Naapuriksi voin ruveta, jos joku tarttee, muttei ole hajuakaan, kenen naapuri jo olen.

Ilotulitetehtävää odottelen minäkin, level 36 menossa. Miljoonaa kerään ja sitten on vielä tuon storage shedin tehtäviä... Mutta joo, saas nähdä, mitä sitten tulee vai tuleeko mitään.
 
olimpa taas fiksusti menny vaihtaa yhden collectionin ja nyt sit ruokin lampaita et saisin kerättyä noita hanskoja joita mulla jo oli, mut sit älykkäänä vaihdoin sen ku aattelin et eihän niitä enää nii paljoo tarvii :/
 
olimpa taas fiksusti menny vaihtaa yhden collectionin ja nyt sit ruokin lampaita et saisin kerättyä noita hanskoja joita mulla jo oli, mut sit älykkäänä vaihdoin sen ku aattelin et eihän niitä enää nii paljoo tarvii :/
Hitsi, kukas sä olitkaan tuolla, mulla liikenis hanskat jakoon. Laita pyyntö vaikka sinne lahan pyyntö juttuun.


Mutta kuinka mä voin ampua kanuunalla:O
 
Jos ei ole viel mun naapuri, niin yksäriä vaan, mulle mahtuu viel naapureita.

Mä luulin, että se ilotulitustehtävä oli vaan silloin kun niillä oli se joku kansallisuuspäivä, kun muut osa-alueet ainakin oli sitä. Ehkä se tulee sit taas seuraavana kansallispäivänä uudelleen, siinä oli nimittäin joku aikaraja, jonka aikana se piti tehdä.
 
Mutta kuinka mä voin ampua kanuunalla:O
Sit kun sulla on se käärme siel, menet sen käärmekanuunan luo ja siinä on valikko, jossa on ylinnä se jolla saa sen laukaistua. Mulla oli siinä ainakin 4 latinkia valmiina. Sitten niitä saa lisää kai kun tekee niitä ruutitynnyreitä siel valimossa lisää salpietarista ja tulesta. Sitä kanuunaa ei tarvi muuten mitenkään tähdätä, kunhan laukasee.
 
Ja nyt ne kanuunat näyttää toimivankin :D Sain kettukanuunatehtävänkin tehdyksi, nyt vaan tökki se että karhukanuunatehtävää ei tule päivityksistä huolimatta. Ostin sen kyllä ja kokeilin ;) Sekin toimi, karhu oli kanttuvei ennenkuin ehti kissaa sanoa...
Ehkä se tehtäväkin jossain vaiheessa ilmestyy. Ja toivon mukaan jotain muitakin hommia, ettei taas tarvii viikkokausia odotella :D
*minäkö koukussa Frontieeriin*
 

Yhteistyössä