FrontierVille! Kysymyksiä.

Missä tehtävässä tarvitaan lisää naapureita? Tai vaaditaanko jossain tehtävässä tietty määrä naapureita? Mulla menossa vasta Cannon II.
Minä en muista ketkä on jo mun naapureita :ashamed: Mua saa pyytää kans jos haluaa lisää naapureita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä;21912469:
Missä tehtävässä tarvitaan lisää naapureita? Tai vaaditaanko jossain tehtävässä tietty määrä naapureita? Mulla menossa vasta Cannon II.
Minä en muista ketkä on jo mun naapureita :ashamed: Mua saa pyytää kans jos haluaa lisää naapureita.
Sulla varmaan sitten on jo tarpeeksi naapureita, jos olet saanut sen uuden rakennuksen ostettua. Minä en saa sitä ostettua ennenkuin on vielä muutama naapuri lisää.
 
Sulla varmaan sitten on jo tarpeeksi naapureita, jos olet saanut sen uuden rakennuksen ostettua. Minä en saa sitä ostettua ennenkuin on vielä muutama naapuri lisää.
Naapureita on kieltämättä aika paljon.
Tänään mulla on frontieri toiminut kunnolla ensimmäistä kertaa pariin viikkoon. Edelleen flash player kaatuu joka kerta kun yritän kerätä bonukset kanakopista, pitäisi varmaan vähentää hieman kanojen määrää... :whistle:
 
Huoh, mulla tuo peli ei suostu julkaisemaan tuota yhtä pyyntöä, tarvitsisin siis niitä mitä piti pyytää siinä kanuuna II-tehtävässä. Olipa hyvin selitetty.:D Unohdin jo mitä ne olivat. Pyyntöä tuo peli ei siis julkaise minun seinälläni, eikä etusivulla, mutta kun yritän laittaa pyyntöä uudestaan niin väittää että saan yrittää seuraavan kerran vasta parin tunnin päästä, eli muka pyyntö olisi onnistunut.:kieh: Turhauttavaa. En ehdi niitä kenellekään lähettämäänkään ja sitä kautta itselleni nappaamaan, kun muka kaikkien pyynnöt on vanhentuneita kun niitä ehdin klikata. Toivottavasti tuo nyt joskus alkaisi toimia. Mur!
 
HAkkasin äsken ihan umpimähkää hirveen kasan puita et löytäisin sieltä jostain joukosta noita kiviä kun ei meinannu muuten onnistua tuo yksi tehtävä se vaan seisoi ja seisoi :D mutta hakattuani ainakin tusinan verran noita puita ni sain kerättyä kivet ja tehtyä sen tehtävän valmiiksi :LOL:

:wave: tää tarviis vielä lisää naapureita et sais ton uuden rakennuksen ostettua :)
 
Mitä ihmettä teen väärin, tai olen jättänyt tekemättä... Mulla on se käärmekanuuna ja pitäs sitä nyt pari kertaa käyttää. Powder kegsiäkin on 5 kappaletta, mutta kun käynnistän kanuunan niin se vaan alkaa rätisemään eikä mitään valmiimpaa tapahdu? Käärme siinä vaan loikoilee tyytyväisenä :D
 
Mitä ihmettä teen väärin, tai olen jättänyt tekemättä... Mulla on se käärmekanuuna ja pitäs sitä nyt pari kertaa käyttää. Powder kegsiäkin on 5 kappaletta, mutta kun käynnistän kanuunan niin se vaan alkaa rätisemään eikä mitään valmiimpaa tapahdu? Käärme siinä vaan loikoilee tyytyväisenä :D
Mulla kanssa jumitti nuo kaikki kanuunat. Varmaan kymmenen kertaa päivitin sivun, niin käärmekanuuna suostui sitten toimimaan. Muitten kanuunoitten kohdalla luovutin ja suljin selaimen ja käynnistin uudelleen. Frontierin auettua uudestaan ammuin ensitöikseni kanuunalla, siten toimi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;21914264:
Miten niitä kettuja saisi tulemaan nopeammin.. jumittaa tuo 15 kettua,kun ei meinaa millään tulla vaikka kui syöttelis kanoja: /
Tarkista ettei sulla ole vahingossa jäänyt kettua jonnekin piiloon, vain yksi kettu tulee kerralla farmille. Käsin klikkailemalla saa aika monta kanaa ruokkia ennen ketun tuloa, kanakopin kautta kun ruokkii niin joka kerta tulee kettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä;21914428:
Mulla kanssa jumitti nuo kaikki kanuunat. Varmaan kymmenen kertaa päivitin sivun, niin käärmekanuuna suostui sitten toimimaan. Muitten kanuunoitten kohdalla luovutin ja suljin selaimen ja käynnistin uudelleen. Frontierin auettua uudestaan ammuin ensitöikseni kanuunalla, siten toimi.
Joo, nyt sain käärmekanuunan toimimaan päivittämällä sivua kerta toisensa jälkeen. Katotaan miten pitkään kestää ennenkuin myyrä kuolee :D Epätoivoiselta näyttää...
 
Mitenniin mun kanatehtävä hävisi :O

Mulle se tehtävä tuli tänään, myin 2 aikuista kanaa jotka oli valmiina, ostin 35 kanaa sitten, ja nyt ei noissa tehtävissä ole tehtävää ollenkaan :/
Samoin ei ole hetkeen ollut sitä mistä näkee uudet lahjat, vaikka se vilahtaa siinä kun pelin lataa niin sitten sitä ei kuitenkaan ole. pah.
 
Hermo jo meinas mennä myyräkanuunan kanssa :D Mut sit huomasin, että siellä olikin ilmoitus yläreunassa että ovat huomanneet kanuunoiden laukaisuissa ongelmia ja pyrkivät sen korjaamaan. Nyt vaan odotellaan...

Jos joku naapureita kaipailee, niin minuakin saa yhä lisäillä. Naapureita ei kai koskaan ole liikaa ;)
 

Yhteistyössä