FrontierVille! Kysymyksiä.

Mulle saa laittaa viestiä, jos naapureita vaille, ite en enää kestä kärryillä kuka on kukin..

Onko kukaan tekemässä sitä "kanuuna III" tehtävää? Mitä se tarkoittaa kun pitää ampua 2 kertaa ja käärmeen pitää tietty olla maisemissa, kun eihän niitä käärmeitä tule kun 1 kerrallaan...
 
kattiina harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä;21948801:
Muistaakseni jollakin sivustolla oli tietona, että tuota tehtävää oli muokattu siten, että tyynyn tilalle piti kerätä joku muu tavara samasta collektionista, helpotettu tehtävää.
sitten olen sen tehnyt vissiinkin, koska samasta collectionista piti kerätä liinat (vai mitä ne olikaan)
 
"kattiina"
Mulle saa laittaa viestiä, jos naapureita vaille, ite en enää kestä kärryillä kuka on kukin..

Onko kukaan tekemässä sitä "kanuuna III" tehtävää? Mitä se tarkoittaa kun pitää ampua 2 kertaa ja käärmeen pitää tietty olla maisemissa, kun eihän niitä käärmeitä tule kun 1 kerrallaan...
Ammut kaksi käärmettä eli ensin yhden ja sitten kun toinen ilmestyy niin sitten sen.
 
Mä olen kärsinyt kohta kaksi viikkoa siitä, että kun menen farmille, ei siellä ole ketään, eikä mitään voi tehdä. Zyngan palstalta löysin tuohon ongelmaan tilapäisratkaisun, eli sen että pitää käydä kavereiden farmeilla kunnes löytää jonkun farmin jossa näkyy hahmo, ja sitten takaisin omalle tontille, niin omat hahmot on ilmestynyt takaisin. Rasittavaa. Ja tossa on vielä se, että kun tuo ongelma on päällä, ei kavereiden farmeja pysty hoitamaan :headwall: Saisivat korjata tuon ongelman sen sijaan että pukkaavat uutta koristetavaraa markkinoille.

Onko joku muu jo aloittanut nuo uudet Labor Day -tehtävät? Ne on siis ostettavia, pitää aloittaa viimeistään 7.9. ja aikaa on 10.9. asti, sen jälkeen ei enää voi suorittaa. Mä olen jumissa ekassa, pitäisi kasvattaa 10 vuohta aikuiseksi, ja ne kasvaa hitaasti. Labor Day -oppitunteja ei vielä eilen näkynyt mulla, mutta niitä on kai tulossa, ja näytti siellä olevan myös kokoelma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV;21952055:
Onko joku muu jo aloittanut nuo uudet Labor Day -tehtävät? Ne on siis ostettavia, pitää aloittaa viimeistään 7.9. ja aikaa on 10.9. asti, sen jälkeen ei enää voi suorittaa. Mä olen jumissa ekassa, pitäisi kasvattaa 10 vuohta aikuiseksi, ja ne kasvaa hitaasti. Labor Day -oppitunteja ei vielä eilen näkynyt mulla, mutta niitä on kai tulossa, ja näytti siellä olevan myös kokoelma.
Mä olen aloittanut, onneksi oli 8 valmista vuohta, nyt yritän kasvattaa kaks vielä aikuiseksi. Ja olen koonnut jo noita koulutavaroita valmiiksi ja ribboneita haalinut. Siellä koulussa on noit tehtävät odottamassa, saapa nähdä saanko ne määräajassa valmiiksi. Kauheet määrät vaan kaikkea tarvitaan, riittäköhän aika. Mitähän siinä kakkososassa mahtaa olla, olen nähnyt kun jotkut keräilee semmosia tickettejä, enkä tie mihin ne tulee, olisko siinä kakkoskohdassa sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV;21952055:
Onko joku muu jo aloittanut nuo uudet Labor Day -tehtävät? Ne on siis ostettavia, pitää aloittaa viimeistään 7.9. ja aikaa on 10.9. asti, sen jälkeen ei enää voi suorittaa. Mä olen jumissa ekassa, pitäisi kasvattaa 10 vuohta aikuiseksi, ja ne kasvaa hitaasti. Labor Day -oppitunteja ei vielä eilen näkynyt mulla, mutta niitä on kai tulossa, ja näytti siellä olevan myös kokoelma.
ite olen kans jumissa ekassa tehtävässä kun kasvattelen noita vuohia, mutta aika hitaasti nuohan kasvaa kyllä :D ja sit koulussa olis niitä tehtäviä kolme kappaletta mutta multa puuttuu nauhoja että sais ostettua niitä :) joten odotellaan joskos naapurit laittais niitä lahjaksi et pääsis eteenpäin :)
 
Mupelo harmailee
[QUOTE="Peeku";21958406]Mulla ei näy kavereiden frontierville päivityksiä etuseinällä. Olen katsonut estolistan, eikä siellä ole frontierista merkintää. Jollain hyviä ideoita ongelman ratkaisuun?[/QUOTE]

Näkyykö yhtän Frontiervillen julkaisua? Jos ei niin klikkaa uutissyötteeksi kohokahdat ja rullaa sivu alas. Oikealla uutissyötteiden alla näet asetukset (vai olikohan muokkaa asetuksia) ja sieltä käyt kurkkaamassa oletko estänyt sovelluksen,
 
"Peeku"
hups. Ongelma ratkaistu. En siis tajunnut ensin katsoa tuolta kohokohtien asetuksista vaan yritin tuolta viimeisimpien kautta. En tajunnut että niissä on eri estolistat. Kiitokset Mupelolle. :)
 
Mupelo harmailee
[QUOTE="Peeku";21962540]hups. Ongelma ratkaistu. En siis tajunnut ensin katsoa tuolta kohokohtien asetuksista vaan yritin tuolta viimeisimpien kautta. En tajunnut että niissä on eri estolistat. Kiitokset Mupelolle. :)[/QUOTE]

Eipä kestä! Itsekin joskus painin saman ongelman kanssa ja silloin etsin ratkaisun.
 

Yhteistyössä