FrontierVille! Kysymyksiä.

Vuohen kasvatus tehtävässä auttaa jos teillä on karhukokoelmassa paljon vaihdettavaa eli sillä saa kaikki eläimet taas nälkäiseksi ja näin ollen saa kasvatettua niitä nopsaan.

Mulla tuo peli tilttaa usein ja alan jo vähän ärsyyntymään siitä että pitää ladata sivu aina uudestaan ja sen lisäksi tulee aina miljoona pop-up:ia siitä että lähetä lahjoja (vaikka on jo lähettänyt eikä pysty enää sinä päivänä lähettämään), auta sitä ja sitä naapuria ja joka kerta kun alkaa kylvämään jotain niin tulee se pop-up että kutsu uusia naapureita :mad: Tai jos ei muuta niin tulee se missä sanotaan että TEE JOTAIN :D

Kaikki tehtävät taas suoritettuna ja koska peli taas tilttasi niin jäi pimentoon että mitä siitä koulutehtävästä sai palkinnoksi...?
 
mä teen kans tuota 1500 pähkinää tehtävää ja sitten 100 000 kolikkoa ja sit on toi määräajallinen ja tuo kanuuna tehtävä kesken :) tuntuu vaan jumittavan ihan kauheesti ja odottelu meinaa käydä pitkäksi :D mutta eiköhän tämä tästä taas :)
 
Huisi hippu
sitten kun se mies ja lapsi jo on, ja ne menee hukkaan, eli jonkun asian taakse piiloon niin ettei niitä saa avatariksi, ne saa uudelleen käyttöön valokuvakansiosta, kun muokkaa kyseistä avataria. se mies tulee kun tekee kaikki tehtävät.
 
Taasko täällä harmaana
mitä noilla saippuoilla tehdään kun oon niita klikkaillu ihmisille ja samalla niitä on kertyny itsellenikin aikamoinen määrä mutta tarkoitus perä on jäänyt hieman pimentoon?
Kahteen eri tehtävään tarvitaan saippuaa, tänään tuli uusi tehtävä mihin tarvitaan 10 Saddle Soapia, johonkin toiseen tehtävään tarvitaan Soapia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä harmaana;22009335:
Kahteen eri tehtävään tarvitaan saippuaa, tänään tuli uusi tehtävä mihin tarvitaan 10 Saddle Soapia, johonkin toiseen tehtävään tarvitaan Soapia.
aa, okeij :) kiitos.. taas vähän viisaampi.. ihmettelinkin jo ku on kahdenlaista saippuaa että mikähän niiden tarkoitus on :)
 

Yhteistyössä