"vieras"
Mä oon nyt farmvillessä istuttanu ja keränny reilusti yli 200 kasvia, mutta mitään lautoja en ole saanut. Raivostuttavaa....
Ja kokemuspisteitä saa myöskin sieltä Fight-osiosta ja jos ei halua tapella niin käy ryöstämässä rakennuksia sieltä Robbing-kohdasta.Voi pöh sanon minäkin... ja silti pitää yrittää tuokin tehtävä suorittaa...
Mafia vaikuttaa ihan pöllöltä. Klikkaillaanko siinä vaan koko ajan "do job" ja välillä ostetaan aseita???
Mulle se alko väittään jotain semmosta että pitäiski päästä tasolle 8 että saa mitään.. Ja vielä puuttuu kahvilasta ja saareltakin ne tavarat.. :/ turhauttavaamä pääsin ku pääsinki jopa tasolle kuusi tuossa mafiassa, mut en silti saanu noita nauloja :/ mikähän meni nyt väärin?
Mulla kans eilen mies yritti auttaa pokerissa mut sit kone tilttas Jospa se tänään vois illalla uudestaan sitä mun kaa pelailla :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä;22022322:Treasure Islessä pelasin yhden tason ylöspäin mutta en saanut mitään auki. Cafe Worldissä varmaan menee pari päivää tason korotukseen, Mafiaa katon joku päivä ja mies saa hoitaa tuon pokerihomman mulle
Mulla alkaa olee kengät kasassa, ainoastaan toi Kahvila uupuu. Kiitokset korkealle levelille niin kestää hieman saada se taso nousemaan. Farmikin uupuu sen samperin sivun kadotuksen myötä. Kiitokset Nipsu tuosta puuttuvsata pokerin kengästä! Tosin pitänee jatkaa sen pelaamista kun vaikutti suht mielekkäältä ajanvietteeltä (pitäähän ne ansaitut rahat tuhlata )voihan video! mä pelasin tota pokeria ja sit se ilmotti et löysin harvinaisen kultaisen hevosen kengän ja mun pitää jakaa se mut itse en sitä vielä saanu :O