+ + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

Inhoan tätä uudistusta! :mad: Kuvia (hymiöt mukaan lukien) saa olla tekstissä vain 15 eli listassa on paljon muokattavaa. Lisäksi haluaisin saada rivit suoraan, mutta osoittautui todella haasteelliseksi tehtäväksi. Kai tässä on vaan vähän kerrallaan yritettävä hakata päätä seinään, jos vaikka haluamaani lopputulokseen pääsisin. Yritän samalla linkittää kuumeilijoiden profiilit, että listalla olevaa nimeä klikkaalalla pääsisi kurkkaamaan. En tiedä oaanko, mutta otan selvää. Otan myös vastaan ideoita miten listan saisi toimimaan paremmin tässä uudistuneessa foorumissa.
 
Nyt saa välttää, ainakin toistaiseksi.

angelfish > Mikä sulla on tilanne? Aukesiko hanat vai piirtyikö testiin toinenkin selvä viiva?

Listan kärkipää huhuu! :attn: Tulkaahan kertomaan kuulumisia, mikäli ette ole sitä vähään aikaan tehneet. Muutkin sellaiset voisivat piipahtaa kirjoittelemassa, joilla ei tiedot ole ajantasalla tai on ollut kauan hiljaiseloa. :)
 
macy gray mulla on tänään kp11/28 jos päivität:):flower: Onko kukaan käyttänyt noita mammaksin david liskaovistestejä? mulla tulee niihin jotain ihme suttua siihen testi ja kontrolli viivan välilin....tein vielä toisenki niin sama homma. Kyllä niitä nyt voi lukea mutta häirotsevää punasta väriä jää...onko muilla ollut:D negaa näytti edelleen:)
 
Noniin, kokeillaampa tätä uutta sivua. Kovin on oudon oloinen, kun on vanhaan tottunut. Miksiköhän eilen vielä näkyi, milloin kukakin on rekisteröitynyt käyttäjäksi ja nyt ei näy? Sinänsä sillä ei ole väliä, kuhan ihmettelen. :)

Macy Grey:
Kiitos päivityksestä!:flower: Voitko hieman taas valaista, miten sulla pco todettiin? Oot varmaan kertonu jo aijemmin, mut en löytänyt teksteistä millään. Mä oon itse kypsymässä tähän olotilaani. Naama kukkii ja kummallisia, kunnon kiputiloja on ilmaantunut (en tiedä onko ees oire). Ootko saanut millaista lääkitystä? Ilmeisesti laihdutus ja liikunta ovat hoitokeinoja, mutta mietin vaan, et jos ei olo rupee helpottamaan, niin pitänee könytä lääkäriin. Ois vaan kiva kuulla kokemuksia (muutkin pco:laiset!), niin tietää, mitä odottaa ja kysyä.
 
bluebaby > Testaatko lämpimästä pissasta? Itse olen käyttänyt tuon merkkisiä testejä ja nyt on niitä liuskoja. Annan pissan jäähtyä jonkin aikaa (n. 15min tms) ja testaan sitten. Silloin ei jää ylimääräistä punaista väriä taustalle. :)

Hassu olo. On vähän huono olo vaikka olen syönyt ja juonut hyvin. Tupakkakaan ei onneksi oikein maistu, joten on ollut helppo vähentää kohti lopettamista. Yöllä pissatti paljon, mutta se varmaan johtui iltaisesta runsaasta juomisesta. Mulla nesteytys usein painottuu liikaa iltaan. Pitänee kokeilla auttaisiko Rennie närästykseen. Vähän tekisi mieli testata, mutta raskauden mahdollisuus on olematon. Oviksen pitäisi olla tulossa, joten oireet johtuu todennäköisesti siitä. Limailua ei nyt ole taas ollut, joten vähän pelottaa jääkö tämä kierto siitenkin ovuloimattomaksi. Oviksen limatulppa se eilinen limailu ei ollut, koska lämmöt ovat edelleen normaalit. Turhauttaa. :|

Muoks muoks :p Lämmöt ovat sittenkin koholla, mutta enpäs uskalla päätellä siitä vielä yhtään mitään. Ne kun ovat vaihdelleet viime päivinä hyvinkin paljon päivän aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Macy Grey:Voitko hieman taas valaista, miten sulla pco todettiin? Oot varmaan kertonu jo aijemmin, mut en löytänyt teksteistä millään. Mä oon itse kypsymässä tähän olotilaani. Naama kukkii ja kummallisia, kunnon kiputiloja on ilmaantunut (en tiedä onko ees oire). Ootko saanut millaista lääkitystä? Ilmeisesti laihdutus ja liikunta ovat hoitokeinoja, mutta mietin vaan, et jos ei olo rupee helpottamaan, niin pitänee könytä lääkäriin. Ois vaan kiva kuulla kokemuksia (muutkin pco:laiset!), niin tietää, mitä odottaa ja kysyä.
Mulla näytti kierto palautuvan normaaliksi kuukautisten alettua synnytyksen jälkeen, mutta tulikin sitten välillä pitkiä kiertoja. Vuoto niukkeni, mutta kivut pysyivät kovina. (Sittemmin on ollut myös lievillä kivuilla vaikka niukat ovat aina) Sitten alkoi oviskivut olemaan kovia ja kipuilua pitkin kiertoa. Hirsutismi lisääntyi, akne paheni ja pms-oireet pahenivat. Sitten varasin lääkäriajan julkiselle, mutta en malttanut odotella vaan kävin odotellessa ultrauttamassa yksityisellä gynellä. Hän totesi monirakkulaiset munasarjat, mutta ei määrännyt mitään lääkettä. En ollut silloin valmis ottamaan apuja vastaan, kun yrityskin oli vasta alussa.

Sitten hakeuduin ravitsemusterapeutille painonpudotuksta ajatellen, mutta en käynyt yhtä kertaa enempää. Kyllähän minä ne asiat entuudestaan tiesin eikä skarppaaminen auttanut vointiini. Sitten pääsin monen pyynnön jälkeen sokerirasitukseen, jossa paastoarvo oli normaali ja kahden tunnin arvo myös, mutta paastoarvoa alempi. Lääkäri kuitenkin kirjoitti Metformiinit painonpudotuksen tueksi. Niistä ei kuitenkaan ollut apua kolmen tabletin päiväannoksella eikä vatsa kestänyt neljään nostamista yrityksistä huolimatta. Lääkitys lopetettiin hyödyttömänä.

Kilpirauhaskokeita olen myös pyytänyt, mutta edellisissä kokeissa otettiin vain yksi arvo. Se oli normaali, mutta epäilen edelleen vajaatoimintaa. Syyskuussa pääsen neuvolalääkärille ja pyydän lähetettä perusteellisempiin tutkimuksiin. Pco vaikuttaa kuulemma myös kilpirauhasen toimintaan, mutta en tiedä näkyykö se välttämättä arvoissa. Neuvolan terveydenhoitaja oli sitä mieltä, että kuukautiset täytyy saada säännöllistymään, joten siihen on ehkä tulossa lääkityksellistä apua. E-pillerit mulle ei sovi eikä ehkäisyn tarvetta ole, joten niitä en suostu ottamaan. Toivottavasti on joku muu lääke, joka minua auttaisi.

Painonpudotuksella saa usein helpotettua oireita ja helpotettua raskautumista. Pco vaikeuttaa monilla painonhallintaa, joten tie on takkuinen. Itse olen voinut paremmin ja saanut hieman painoa tippumaan karppaamalla, mutta viime aikoina olen lipsunut liikaa. Tarkoitus on jatkaa aikaisempaa tiukemmalla linjalla, kunhan saan ensin ruokailurytmit säännöllisemmiksi. Ongelmanani on ruokahaluttomuus, joka on nyt vaikeimmillaan. Edes salaatti ei tunnu maistuvan, joten säännöllinen syöminen on vaikea toteuttaa. Myös huonolaatuinen uni vaikeuttaa ruokavaliossa pysymistä, väsymys lisää ruokahaluttomuutta ja hidastaa laihtumista. Liikuntaa en paljon pysty lisäämään, mutta yritän saada hyötyliikuntaa ja käydä välillä lenkillä.

Kannattaa pyytää lääkäriä ultraamaan, jotta näette mikä muniksissa on tilanne. Lisäksi kannattaa tutkia kilpirauhasarvot ja tehdä sokerirasitus. Pco:sta kärsivillä on erityisen korkea riski sairastua diabetekseen. Säännöllinen terveellinen ruokavalio, liikunta ja riittävä uni on erityisen tärkeää. Suosittelen kokeilemaan karppaamista (itse tosin käytän eläinrasvoja kohtuudella ja painotan kasvirasvoihin), mutta pääasia on löytää itselle sopiva ja tehokas tapa hallita painoa. Stressi pahentaa kiertohäiriöitä, joten sitä kannattaa välttää. Rentoutusharjoitukset ovat hyvä tapa hallita stressiä, mutta mieleinen liikunta tai musiikki voi ajaa saman asian.

En osaa nyt tämän enempää kertoa, mutta saat toki kysyä lisää. Silloin onkin helpompi vastailla. Tulitkos jo tuonne pco-naisten pinoon? Siellä on paljon tietoa ja vertaistukea. :)
 
macy gray Joo testaan lämpimästä pissasta niinkuin aina,eikä koskaan ole tuollaista tullut....tosin nyt ekaa kertaa nuo mammaksit käytössä. Kyllä on aina ennen testit toiminut normaalisti vaikka en ole jäähdyttänyt pissaa,mitä juttuja:LOL: noh mutta tulos näkyy se kuiten tärkein :) sain lääkäriltä sen kilppari vasta aine lähetteen myös,sekin ilmeisesti vaikuttaa raskutumiseen ja pitää jotain kortisolia tms antaa ennen ku voi raskautua,tiedä sitten:confused: onneksi on kiva lääkäri joka tekee mitä pyydän:saint: no ei vaan ymmärtäväinen kuitenkin. Tuosta PCO:sta vielä,muistatko kun lääkäri ultrasi että montako rakkulaa piti olla yhdessä munasarjassa että katsotaan olevan PCO? kysyin viimeksi lääkäriltä niin katsoi samalla kun ultrasi että pitäisi olla vähintää 12 rakkulaa että olis PCO? mulla oli 8.
 
Hellurei!
Minnäikin edelleen hengissä ja hengessä mukana. Lukemassa käyn kyllä useasti päivässä, jotenkin en vaa oo aikaseen saanu kirjoitettua mitään (edelleen kiukuttelen kohtalolle ;)) Kovasti olen koittanu jättää kiukkuilun ja keskittyä muihin hommiin. Paljon tuusailla pihalla ku nyt allergiakin antaa myöten sekä kuntoilua ja syömisen tarkkailua, jos vaikka ihan vahingossa laskis painokin :D

Mitään testejä ei enää löydy kaapeista enkä aijo hankkiakaa. Monena kuukautena olen kuiten bongannut ihan oikeaan aikaa oviksen yms mutta tulosta ei vaa saa aikaseen, joten päätin etten niihin tuhlaa aikaa ja kärsivällisyyttäni yhtään enempää. Myöskään r-testejä ei ole, testaillaan sitten ku oikeesti tuntuu siltä et ois onnistanut tai menkät on myöhässä. Kovasti silti molemmat täällä kuumeillaa ja ollaan aktiivisia. Toivon mukaan jossain vaiheessa meitäki onni vielä suosis...

Ihanat onnittelut kaikille plussanneille! ja pitkää pinnaa muille piinailijoille ja kuumeilijoille :heart:
 
Olisikos ihan huono idea jos huhuiltaisiin vähän aikaa nuita ylimpänä olevia ja jos mitään ei kuulu niin poistettaisiin listalta? Pääseehän sitä aina takaisin jos haluaa. Olisi minusta ainakin mukavampi seurata sellaista listaa jotka oikeasti kirjoittavat ja päivittävät tilannettaan.

''Kilpirauhaskokeita olen myös pyytänyt, mutta edellisissä kokeissa otettiin vain yksi arvo. Se oli normaali, mutta epäilen edelleen vajaatoimintaa.''

MG, nuita arvoja kannattas ottaa useemmin. Mullakin kun ruvettiin epäilemään niin otettiin kuukauden välein vaikka ei edes kovin pahasti ollut vielä koholla. Hitaasti, mutta varmasti se sieltä 4 kuitenkin reiluun 8 raahautui ja sitten otettiin vasta-aineet jotka oli yli 200. Silloin sain lääkityksen vasta-aineiden perusteella vaikka kuulema tuo 8 ei edes tarkoita vajista, joopa joo kun raskautumiseen tarvitaan 1-2. Viimeksi kun kävin olit arvo 0,77 ja nuilla arvoillahan minä sitten vihdoin ja viimein raskauduin. Oli pitkään 2,5 ja lääkäri kehui hyväksi, mutta raskaaksi en tullut. Tosin nyt arvot on oikeasti hyvät kuten olokin, mutta uutta raskautta ei kuulu.

Nyt on mennyt minulla sekaisin joko järki tai kroppa. VAROITUS: ÄLLÖTTÄVÄÄ! Täti oli ensimmäistä kertaa km:n jälkeen sellainen kuin yleensä eli erittäin runsas ja kivulias. Vuoto tosin oli ihan täynnä isoja hyytymiä ja vaikka keskiviikkona alkoi niin vielä eilen illalla vaikka vuotoa ei ole enää ollut niin tuli ruskea iso hyytymä. Eli melkein samanlaista kuin silloin kesmenossa. Keskenmeno tämä ei kuitenkaan voinut olla koska testailin PALJON. Eilen ja toissapäivänä nippaili ovismaisesti vatsaa ja limaista on ollut. Koskaan ei silti ole ovis näin aikasin ollut ja o-testikin oli täysin puhdas nega. Vessassa saa ravata kolme kertaa päivässä vaikka normaalisti en käy edes joka päivä. Nenä on tukossa, vuoti eilen verta niistäessä ja kurkku on iltaisin kipeä ja kuumottaa sekä palelee vuoroin joten mittasin juuri lämmöt. 37,1 ja juurikin tuosta vajiksesta johtuen ne ovat yleensä 36,2-36,4. Joko minä lähden hakemaan lähetettä päätohtorille? :LOL:
 
Ja mulle voi laittaa kp 3. Vyöhyketerapeuttini kyllä kyseli olisinko raskaana, samana päivänä alkoi menkat (siis ennen hoitoa), melko kivuliaat, olisiko keskenmeno ollut.

PCO:sta... Mulla todettiin kahden keskenmenon jälkeen kun toista lasta oli vaikeampi alulle saada. Hieman tavallista pidemmät kierrot ja liiallista karvojen kasvua, eipä juuri muuta. Ei mitään lääkehoitoa siihen ole kyllä koskaan ehdotettukaan, mitä nyt pikkukakkonen lapsettomuuspoliklinikalla alulle laiteltiin. Ultrassa käynti siis riittää tuon tilanteen varmistukseen.
 
Tuosta PCO:sta vielä,muistatko kun lääkäri ultrasi että montako rakkulaa piti olla yhdessä munasarjassa että katsotaan olevan PCO? kysyin viimeksi lääkäriltä niin katsoi samalla kun ultrasi että pitäisi olla vähintää 12 rakkulaa että olis PCO? mulla oli 8.
Ei lue lausunnossa, mutta muistelisin toisella puolella olleen 6 tai 7 ja toisella puolella 8. Kyllä se riittää diagnoosin tekemiseen, varsinkin jos on myös muita oireita. Käsittääkseni 12 rakkaulla puolellansa on jo vaikea pco.

NoBlood > Olen samaa mieltä. Olenkin välillä pudotellut maratonpäivillä olevia kuumeilijoita taustalle, mikäli heistä ei ole kuulunut mitään. Muissa pinoissa poiketessani olen sitten huomannut, että osa on plussannut. On vaan jäänyt kirjoittelut tähän pinoon jotenkin unohduksiin.

Tuota mitattua kilpirauhasarvoa en muista ulkoa enkä edes tiedä mikä se arvoista oli. Se ei ollut lähelläkään rajaa, mutta en usko yhden arvon kertovan yhtään mitään. Kysyn sen sitten lääkäriltä ja pyydän koetulokset ihan tulosteena mukaan myös.

Lataako tämä uusi palsta muilla todella hitaasti? |O
 
Mulla näytti olevan meneillään kp 35 ja olen aika varma, että olen raskaana. En tee kuitenkaan vieläkään testiä, odotan vielä ens viikkoon. Mä oon tässä asiassa omituisuus, mutta ajattelen sillä tavalla, että olen tai en raskaana, sitä ei testit muuta. Mutta joo ei ole tätiä näkynyt.

Ihanaa kun tulee syksy, tosin ei ole kiva, että vettä satelee.
 
No ompa outoa,ku lekuri katsoi muansarjat ja sanoi että ei ole PCo:ta kun 8 rakkulaa....:O Mikä on sitten normaali määrä???
En tiedä normaalista määrästä, mutta pco:ssa rakkulat ovat helminauhamaisesti eikä johtavaa follikkelia välttämättä ole. Jos niin ei ollut, niin ehkä siinä oli syy. Toinen vaihtoehto on se, että lääkäri ei tiennyt asiasta riittävästi.
 
En tiedä normaalista määrästä, mutta pco:ssa rakkulat ovat helminauhamaisesti eikä johtavaa follikkelia välttämättä ole. Jos niin ei ollut, niin ehkä siinä oli syy. Toinen vaihtoehto on se, että lääkäri ei tiennyt asiasta riittävästi.
Kaivelin noita vanhoja lääkärin tekstejä,olen aina käynyt ihan ammatti ihmisillä sairaalassa,en siis arvauskeskuksessa=) täällä lukee:eek:ikeassa ovaariossa 3.0cm:n follikkeli,ovario muuten normaali. Ovaarion päällä taikka ovariossa 1cm:m kokoinen follikkeli/tuuban hydativakysta näkyy. Vasen ovario normaali 2.9cm,myös tämän ovarion päällä 9mm:n kokoinen kirkaskaikuinen rakkula lähinnä hydativakystaan sopien. Tässä mulla oli ovis tapahtunut just,kun uusi ultra oli 2päivän päästä tästä ja ovis oli tapahtunut. Tuossa ei ollut ainakaan mainintaa että olis PCo...:confused:
 
macy gray: Kiitos ja anteeksi! :flower:
Ihanaa, kun kirjoitit niin tarkasti tilanteestasi. Siitä on mulle apua. Olis varmasti syytä varata gynelle aika. Täytyy vaan kerätä hieman vielä rohkeutta.:ashamed: Tieto lisää tuskaa. Olen ollut kyllä tietoinen, että pitäis laiduttaa ja liikkua, kunpa se oiskin pienen lapsen kanssa aina käytännössä mahdollista. Omat ruokailut on tosiaan toissijaisia. Oon alottanu taas karppaamisen, mutta tuntuu, et paino ei laske millään. :( Noh, kuuluu siis taudinkuvaan.
Niin, anteeksi, kun kirjoitin nimimerkkisi ajatuksissani väärin.

Kiitos muillekin, jotka kommentoitte pco-aihetta. :flower:

Onnittelut plussanneille! :flower:
 
TUUtikiks > En edes huomannu tuota väärin kirjoitusta. :D Hyvä, jos tarinastani on jotain apua. Itsekin vertaistukea kovasti kaipasin niihin aikoihin, kun epäilys nousi. Rohkaistu toki ja käy gynellä, sillä tieto helpottaa tuskaa. Sopeutumiseen voi mennä tovi, mutta tietäessäsi tilanteen on myös helpompi ymmärtää ja asennoitua.

bluebaby > Ilmeisesti munikset ei tuolla käynnillä ole olleet monirakkulaiset. Sehän on hyvä uutinen. :) Pco:sta kärsivälläkin on erilaisia aikoja. Itsellänikään ei eka raskautuminen tuottanut ongelmaa ja kuukautiset oli säännölliset. Vain kovat menkkakivut, hirsutismi ja akne olivat riesanani. Paino on kieltämättä noussut salakavalasti aina terveellisistä ruokailutottumuksista ja aktiivisesta liikunnastakin huolimatta. Painon pudottaminen sitä vastoin on ollut todella kovan työn takana.

NoBlood > Olen samaa mieltä. Arvoja tulisi seurailla, mutta täälläkin ollaan laiskoja laittamaan lähetettä ja jos laitetaan, niin otetaan vain ne välttämättömimmät. Täytyy itsellä olla paljon tietoa saadakseen vaadittua tarvittavat testit mielenrauhan saamiseksi. Luulosairaat sen aiheuttavat, ettei todellista huolta oteta tosissaan. :(
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Zeniasta tuli nyt amma (siis nimerkiltään:D) en millään päässyt entisillä tiedoilla kirjautumaan sisään :( kp 29/30-31 ja en tiedä milloin uskaltaa testata. Välillä juilii niinkun nytkin ja se voi olla merkki menkoistakin:O ne kuukautis pms oireet ovat vain poissa. Kurkkukipeä joten flunssa tulossa. Vanhiln lapsista oli päivän kuumeessa joten meillä taitaa olla jokin virus. Ihanaa tosiaan kun syksy tuli! mä nautin tästä täysin siemauksin:heart: Se 30c kuumuus teki olon tosi levottomaksi ja aina kun näki sääkartan tv:stä, mua alkoi jo masentaa: /
 
Mä oon käyttäny davidin ovisliuskoja ja kyllä niistä kuivuessaan tulee selkeitä, mulla tais mennä eka testi vituralleen ja se oli suttunen... Kyllä niillä plussan huomaa...

Täällä ei merkkiäkään tädistä... ja kp jo 30. Niin ja vaikka kuin jännäilen että ois tärppi käyny niin uskon silti vakaasti, että jos testaan niin petyn:( alaselkääkin jomottelee... plaah
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taustalla minäkin. En oo päässyt kirjautumaan viime päivinä, lukemaan kyllä.

Kp nyt 21/27. Eilen huomasin vessassa käydessäni, et tuli vähän vuotoa, nyt tietty kuvittelen, et voisko se olla kiinnittymisvuotoa. Oviksen nimittäin bongasin tasan viikko siitä taaksepäin. Tosin mitään muita oireita ei ole, mitä viime raskaudessa oli, joten aika pessimistinen olen. Ens viikon keskiviikkona aattelin ekan kerran testata, ellei menkat oo sitä ennen alkaneet.

Amma, mä nautin kans syksystä täysin siemauksin, en jaksanut enää yhtään sitä lämpöä.
 
+ + +ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat+ + +

torstai 26.8.2010



KUUMEILEVAT
miimi10...............kp55/33..........................1. lapsi....yk2
Liina87................kp54/30.................23v.....1. lapsi...yk2
adora..................kp50/28-31
BloodyEnd...........kp49/30.................19v.....1. lapsi....yk32
valtsukka............kp38/38
Vuokko84............kp36/30............................2. lapsi....yk1
Viulu...................kp31/28-30........................4. lapsi....yk2
Liljah..................kp31/8....................26v.....1. lapsi.....yk0
amma.................kp29/30-31.............28v......5. lapsi.....yk1
MyrskyMaija........kp28/27-32.......................3. lapsi.....yk1
MyDream............kp28/28............................1. lapsi......yk8
iloksi...................kp26/?
macy gray...........kp21/19-47(32-34)...30v......2. lapsi....yk10
Viola30...............kp21/27...................30v......2. lapsi.....yk1
Mimmimami........kp13/31-120.......................4. lapsi
Lyytia.................kp13/28-32.........................5. lapsi....yk2
HelinäKeiju10......kp13/?...............................3. lapsi.....yk1
bluebaby.............kp12/28...................26v.....1. lapsi.....yk3-4v
Minnäi.................kp11/28-31..............31v......4. lapsi.....yk5/7
Okaasan..............kp11/28-30..............33v.......4. lapsi....yk6
Manzu.................kp9/31-37................26v.....3. lapsi......yk9
Diipeli..................kp9/29-31...........................2. lapsi.....yk2
NoBlood...............kp9/25-30...........................1. lapsi.....yk3/4½v+
JA82....................kp9/25?....................28v.....3. lapsi......yk1
marika 83............kp8/35-55...........................1. lapsi.....yk7
wilkat..................kp8/35...............................3. lapsi.....yk10
TUUtikiks.............kp8/28.....................29v......2. lapsi.....yk4
Hiipu1.................kp6/27-29................27v.......1. lapsi.....yk3
dyyni..................kp6/28................................3. lapsi.....yk2
Auneli.................kp5/27-29................27v.......2. lapsi.....yk3
angelfish.............kp4/30-34............................4. lapsi....yk2
Peppi Pitkäkorva................................27v.....3. lapsi
inspire........................................................1. lapsi
An-nie



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki



PIINAILIJAT
amma..............dpo15
iloksi................dpo8
Viola30.............dpo8



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...........3.8. .....kp23/28..................3. lapsi....yk4
nereida..........4.8. .....kp32/29-30.............2. lapsi....yk2
Mariel85.........8.8. .....kp36/?...................2. lapsi....yk3
Yaden............9.8. .....kp27/30..................2. lapsi....yk1
NeliApina......18.8. .....kp25/27.........32v....4. lapsi....yk4
MiiJane76.....19.8. .....kp29/27-31....34v....4. lapsi....yk2½v
äiti x4...........25.8. .....kp25/24-27....32v....5. lapsi....yk2
tatskattu......26.8. .....kp30/29-31.....24v....2. lapsi.....yk2



HAAMUILIJAT
 
Viimeksi muokattu:
Viola30 > Paljonko sulla on dpo? Lisään sinut piinailijoiden listalle. :)

Palstauudistus aiheuttaa passiivisuutta. Itsekään en päässyt eilen illalla kirjautumaan vaikka päivällä pääsinkin. Tilasin sitten uuden salasanan ja sen myötä alkoi onnistua. :) Toivottavasti tämä alkaa sujumaan pian, sillä nyt vielä lataa todella hitaasti ja muitakin pieniä ongelmia on esillä.
 
macy gray en mä taida jaksaa stressata ihan olemattomista jutuista,kun muutenkin endo,kilpparihommat jne...joten en mieti enää PCO:ta=) Täällä napsahti tikkuun melko tummat viivat eli uskon että huomenna olis plussa,ja mikä olisi sen parempi ajoitus kun ukko kulta tulee ammulla kotiin:heart: Mulla on nuo ovisplussa näkyään tulleet vähän myöhemmin,tiedä sitten onko hyvä asia. Ennen aina poikkeuksetta ovisplussa tuli kp10-11 nyt sitten n.kp13-14.Kierron pituus pysyy samana. Mutta kivaa päivää kaikille!:wave: Katsotaan onnistuuko kun yritin liittää kuvaa siitä ovistestistä,eihän ole vielä plussa??=) meni niin tummaksi kuitenki tuo testiviiva että pitää varmistaa...:LOL:http://[url=http://www.aijaa.com/v.php?i=6604555.jpg]Aijaa.com - 6604555.jpg[/URL]
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä