Opettaja kolmasluokkalaisille: "Homous on SAIRAUS" ????

  • Viestiketjun aloittaja ärtynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no minkäs se opettaja totuudelle voi!
-homous on sairaus =)
Miksei kukaan perustele tota väitettä millään täällä?

Voinko mäkin vaan sanoa: uskovaisuus on sairaus. ja se siitä, sitä perustella mitenkään tarvii ja se on nyt totta!
no onhan se sairasta panna miesten kesken toisten persereikiä!
mulle homot on vaan ruskean reiän ritareita.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no minkäs se opettaja totuudelle voi!
-homous on sairaus =)
Miksei kukaan perustele tota väitettä millään täällä?

Voinko mäkin vaan sanoa: uskovaisuus on sairaus. ja se siitä, sitä perustella mitenkään tarvii ja se on nyt totta!
no onhan se sairasta panna miesten kesken toisten persereikiä!
mulle homot on vaan ruskean reiän ritareita.
pitääkö homous liittää aina seksiin?????? Eikö homot tee muuta kuin panevat toisiaan??? huoh!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no minkäs se opettaja totuudelle voi!
-homous on sairaus =)
Miksei kukaan perustele tota väitettä millään täällä?

Voinko mäkin vaan sanoa: uskovaisuus on sairaus. ja se siitä, sitä perustella mitenkään tarvii ja se on nyt totta!
no onhan se sairasta panna miesten kesken toisten persereikiä!
mulle homot on vaan ruskean reiän ritareita.
pitääkö homous liittää aina seksiin?????? Eikö homot tee muuta kuin panevat toisiaan??? huoh!
tekevät toki, tehdäänhän me normaalitkin ihmiset mutta en mä himoitse nuolevani naisen pillua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no minkäs se opettaja totuudelle voi!
-homous on sairaus =)
Miksei kukaan perustele tota väitettä millään täällä?

Voinko mäkin vaan sanoa: uskovaisuus on sairaus. ja se siitä, sitä perustella mitenkään tarvii ja se on nyt totta!
no onhan se sairasta panna miesten kesken toisten persereikiä!
mulle homot on vaan ruskean reiän ritareita.
pitääkö homous liittää aina seksiin?????? Eikö homot tee muuta kuin panevat toisiaan??? huoh!
tekevät toki, tehdäänhän me normaalitkin ihmiset mutta en mä himoitse nuolevani naisen pillua...
Mä oon ihan normaali ihmien ja himoitsen kyllä naisia siinä missä miehiäkin :whistle: :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no minkäs se opettaja totuudelle voi!
-homous on sairaus =)
Miksei kukaan perustele tota väitettä millään täällä?

Voinko mäkin vaan sanoa: uskovaisuus on sairaus. ja se siitä, sitä perustella mitenkään tarvii ja se on nyt totta!
no onhan se sairasta panna miesten kesken toisten persereikiä!
mulle homot on vaan ruskean reiän ritareita.
pitääkö homous liittää aina seksiin?????? Eikö homot tee muuta kuin panevat toisiaan??? huoh!
tekevät toki, tehdäänhän me normaalitkin ihmiset mutta en mä himoitse nuolevani naisen pillua...
Mä oon ihan normaali ihmien ja himoitsen kyllä naisia siinä missä miehiäkin :whistle: :whistle:
sori et ole kyllä ihan normaali jos himoitset samaa sukupuolta olevaa...
mun ystäväni on myös bi ja sillä ei ole kyllä vintissä kaikki kohdallaan ja olen sen sille sanonutkin.
 
vieras
Ottaisin yhteyttä opettajaan. Jos lapsi on ollut hämmentynyt kuulemastaan, ei opettaja ole osannut selittää lapselle tarpeeksi hyvin, että kyseessä on ollut vain hänen oma mielipiteensä, eikä mikään totuus.
 
Keittiönoita
Ammattitaitoinen opettaja ei opeta oppilailleen omia mielipiteitään tai uskomuksiaan vaan opetussuunnitelmassa olevia asioita. Olipa kyse sitten homoista, taivaan isistä tai kettukarkeista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ottaisin yhteyttä opettajaan. Jos lapsi on ollut hämmentynyt kuulemastaan, ei opettaja ole osannut selittää lapselle tarpeeksi hyvin, että kyseessä on ollut vain hänen oma mielipiteensä, eikä mikään totuus.
Jep. Onhan olemassa mahdollisuus, että opettaja on sanonut jotain muuta kuin miten lapsi sen ilmoittaa (halunnut ehkä jotenkin kierosti tuoda esiin omaa kantaansa rivien välistä, mutta lapsi on ymmärtänyt sen suoraan) tai sitten tietysti ope on voinut suoraan noin sanoakin. Ite en usko että edes pystyisin opettamaan ala-astelaisia noin niinkun vakituisesti.
 
Turkilmas
Eihän tässä ole edes kyseessä mielipideasia. Siis kun sehän on aivan FAKTA että homous ei ole sairaus. Se on monin eri tavoin todistettu. Eli opettaja syöttää väärää tietoa lapsille.

Voi kauhistus sanon minä.
 
Joo

Opettaja ei saa opettaa henk. koht mielipiteitä. Tämän sanoo tervejärki jo, vaikka mitenkä perusteli oman kantansa.
Eriasia on sitten vanhempana, lukio/yliopisto jossa oppilaat kykeneevät jonkinlaiseen kriittiseen ajatteluun.

Mitä tulee itse homoseksuaalisuuten ja tunteeseen mikä monilla on että se on "luonnonvastaista/sairasta"
Tämä on, ainakin ollut, normaali luonnollinen reaktio homoseksuaalisuuteen.

Mutta vaistonvarainen tunne siitä että joku on sairasta ei ole riittävä peruste tuomitsemiselle.

Emme me tuomitse vasenkätisiäkään vaikka he ovat vähemmistö. Mutta ei tarvitse mennä montaa kymmentä vuotta taaksepäin kun kansakoulussa oppilaat pakotettiin väkisin kirjoittamaan oikealla kädellä.

Homoseksuaalista käytöstä esiintyy *kaikissa* eläinkunnissa.
Ja ei, tyypillinen vasta argumentti että "noh jotkin eläinkuntien jäsenet tappaa toisiaan myös, onko se oikein" ei toimi. Koska tässä ei ole kysymyksessä siitä että mikä on väärin tai oikein vaan siitä että onko joku asia epäluonnollista tai sairasta.

Homoseksuaalisuus on luonnollista variaatiota eläinkunnassa (meidät mukaan lukien) kuten on vasenkätisyys.
 
  • Tykkää
Reactions: Debra ja chrissy
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Joo

Opettaja ei saa opettaa henk. koht mielipiteitä. Tämän sanoo tervejärki jo, vaikka mitenkä perusteli oman kantansa.
Eriasia on sitten vanhempana, lukio/yliopisto jossa oppilaat kykeneevät jonkinlaiseen kriittiseen ajatteluun.

Mitä tulee itse homoseksuaalisuuten ja tunteeseen mikä monilla on että se on "luonnonvastaista/sairasta"
Tämä on, ainakin ollut, normaali luonnollinen reaktio homoseksuaalisuuteen.

Mutta vaistonvarainen tunne siitä että joku on sairasta ei ole riittävä peruste tuomitsemiselle.

Emme me tuomitse vasenkätisiäkään vaikka he ovat vähemmistö. Mutta ei tarvitse mennä montaa kymmentä vuotta taaksepäin kun kansakoulussa oppilaat pakotettiin väkisin kirjoittamaan oikealla kädellä.

Homoseksuaalista käytöstä esiintyy *kaikissa* eläinkunnissa.
Ja ei, tyypillinen vasta argumentti että "noh jotkin eläinkuntien jäsenet tappaa toisiaan myös, onko se oikein" ei toimi. Koska tässä ei ole kysymyksessä siitä että mikä on väärin tai oikein vaan siitä että onko joku asia epäluonnollista tai sairasta.

Homoseksuaalisuus on luonnollista variaatiota eläinkunnassa (meidät mukaan lukien) kuten on vasenkätisyys.
:flower: :flower: :flower:
 
Voi hyvää päivää, mä todella toivon, että tää on provo.. Eihän opettaja saa tuollaista laukoa. |O Mutta vielä enemmän mua huolestuttaa, kun tämäkin palsta on täynnä porukkaa, jotka heittäis mielisairaalaan kaikki seksuaaliset vähemmistöt. Siis MITÄ? Hirveän vaikeaa ymmärtää, että joku voi vielä tänäkin päivänä olla homovastainen. Varsinkin, kun sitä on aina ollut ihmiskunnassa, kuten myös eläinten keskuudessa.
 
tottakai rehtorille puhelu
onnea kivasta ja viisaasta opettajasta....ihan ottaisin rehtoriin yhteyttä, turha vanhemman pelkästään mennä opettajalle sanomaan vaikka asiansa osaisikin esittää fiksusti.
Se on juurikin rehtorin vastuualuettaa ottaa opettajan kanssa tällainen asia keksusteluun, jos siis haluat todella että asialle jotakin muutosta voi tehdä.
 
Aatu
Homous ei ole sairaus sinäänsä.

Se on seksuaallinen häiriö, kuten pedofiilit ja zoofiilit. Samalla lailla joku syntyy pedofiiliksi, ei se tunne sinällään ole tietoinen päätös, teot on ja jokainen on vastuussa itsestään.

Sairaaksion tämäkin yhteiskunta mennyt jo kun täällä jotkus ihan tosissaan väittävät homuoden olevan normaalia. Näistä 90% on sellaisia, jotka eivät ajattele asiaa omilla aivoillaan vaan hyväksyy ne vain koska haluaa olla suvaitsevainen. Jos teidän naapurisi menisi vaikka koiransa kanssa naimisiin ja harrastaisi seksiä, oisiko tämä mielestänne normaalia?

Vaikka te miespuoliset voitte miettiä tuntuisiko kivalta, jos toinen mies panisi teitä perseeseen? Sen jälkeen tulkaa sanomaan mikä on normaalia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aatu:
Homous ei ole sairaus sinäänsä.

Se on seksuaallinen häiriö, kuten pedofiilit ja zoofiilit. Samalla lailla joku syntyy pedofiiliksi, ei se tunne sinällään ole tietoinen päätös, teot on ja jokainen on vastuussa itsestään.

Sairaaksion tämäkin yhteiskunta mennyt jo kun täällä jotkus ihan tosissaan väittävät homuoden olevan normaalia. Näistä 90% on sellaisia, jotka eivät ajattele asiaa omilla aivoillaan vaan hyväksyy ne vain koska haluaa olla suvaitsevainen. Jos teidän naapurisi menisi vaikka koiransa kanssa naimisiin ja harrastaisi seksiä, oisiko tämä mielestänne normaalia?

Vaikka te miespuoliset voitte miettiä tuntuisiko kivalta, jos toinen mies panisi teitä perseeseen? Sen jälkeen tulkaa sanomaan mikä on normaalia.
No tuntuiko se kivalta? Kerro sä.

 
"reiska"
Alkuperäinen kirjoittaja Kovajänis;13362525:
Voi jessus, mä ottaisin kyllä yhteyttä koulun rehtoriin tuollaisesta "opetuksesta" :eek:
Opettaja on täysin oikeassa. Kaltaisesi Setan aivopesemät kaiken epänormaalin hyysääjät ja puolustelijat voisivat olla ottamatta hernettä nenuun. Tässä maassa kun kaikki eivät ole arvoliberaaleja pelkureita
 

Yhteistyössä