L
laihuttaja
Vieras
heeii...onko kukaan kokeillut zumba fitness ohjelmaa, onko se hyvä? tarkoitus olisi tiputtaa painoa ja tykkään tanssimisesta niin mietin, miten on..olisiko ko ohjelma hyvä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Luulisin että sama jos heilut ja tanssit ihan oman mielensä mukaan. Tai youtubesta jotain tanssivideoita. En kyllä maksais kuuttakymppiä siitä hölynpölystä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tarvita mitään zumbaa, tanssia voi muutenkin, katselin juuri yhden pätkän.
Turhaa rahan tuhlausta.
Alkuperäinen kirjoittaja :):miksi te niitä ostelette kun netistä saa ilmaiseksi?
Alkuperäinen kirjoittaja zumbailijaksi myös :):Kurkkaapa Amazonista...saat tuotteen n. 20-30 eurolla, jos ostat käytetyn version, itse ajattelin niin tehdä. Tosin käsipainoja ei tule. Uudesta täytyy pulittaa 79 taalaa. Kirjaudut sinne ja maksat luottokortilla. Itse tilaan paljon kirjoja Amazonista ja homma toimii.
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B0010TMK3K/ref=cm_cmu_pg_un
Alkuperäinen kirjoittaja my:Alkuperäinen kirjoittaja :):miksi te niitä ostelette kun netistä saa ilmaiseksi?
Näin juuri! Itse hommasin netistä, kun en halunnu pistää rahojani johonkin, josta en ole täysin varma.
Oon tykänny ja hiki lentää kirjaimellisesti!