Kukaan kokeillut zumbaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zumba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja zumbaaja:
Tilasin Zumbapaketin Zumban nettisivuilta ja oon myöhemmin harmitellut kun ei tullut tilattua käytettyä netistä. Tälläkin hetkellä kyseistä pakettia kaupataan huuto.netissä halvemmalla, kuin muualta tilattuna. Suosittelen!! Kaverini tilasi sieltä ja sai täysin samat tuotteet kuin minä, mutta vain halvemmalla....

taidat sinä myydä omiasi poies ;)

Alkuperäinen kirjoittaja zumba:
Tykkään tanssimisesta ja tarkoitus ois tiputtaa painoa kera vartalon kiinteyttämisen...ois kiva kuulla jos joku on zumbaamista kokeillu, että onko hyvät ohjeet?Onko tullut tuloksia?

olen vasta aloitetlija ja zumba on iha jees =/ tai no ei se niin ihanaa oo kuin lattari. mut kokeile =)!

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Itsekin nauroin kun näin sen mainoksen. Näin zumbataan asiakkailta melkein 80 euroa... Joku latino-twat ketkuttelee lanteita ja persjalkaiset mammat kaivaa hädissään kukkarot esille.

Järkeviä viestejä.....tietäähän kuka vaan että liikunta laihduttaa ja jos joku haluaa tanssien laihduttaa ja vieläpä hauskalla ohjelmalla niin kukakohan sä olet niitä arvostelemaan? Ei taida pylly sulla keikkua HAH!

Minä olen harrastanut zumbaa kuukauden verran ja olen jäänyt siihen koukkuun. Kuka tykkää tanssimisesta niin tykkää zumbastakin.Sitä paitsi se on hauskaa ja kunnon hikitreeniä!Olen käynyt zumbassa 2-3 kertaa viikossa ja olen huomannut että tulosta pikkuhiljaa tulee.