Kukaan kokeillut zumbaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zumba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zumba

Vieras
Tykkään tanssimisesta ja tarkoitus ois tiputtaa painoa kera vartalon kiinteyttämisen...ois kiva kuulla jos joku on zumbaamista kokeillu, että onko hyvät ohjeet?Onko tullut tuloksia?

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
en tosiaan oo kokeillu,naurattaa koko homma :laugh:

Mikäköhän tuossa nyt niin naurattaa? Ei se musta näytä sen kummemmalta kuin bailatino. Mäkin tykkään tanssimisesta, joten voisin hyvinkin kokeilla :) .

Itsekin nauroin kun näin sen mainoksen. Näin zumbataan asiakkailta melkein 80 euroa... Joku latino-twat ketkuttelee lanteita ja persjalkaiset mammat kaivaa hädissään kukkarot esille.

Zumba: mulla on ko.tuote ollu käytössä kohta 2kk ja zumbatessa painoa on lähteny 6kg, kroppa on kiinteytyny ja samalla oon päässy uusimaan vaatekaapin sisältöä. DVD pyörii 3-4 krt viikossa, joka kerta on tosi mukavaa (hiki virtaa ja syke nousee kivasti). Mukavaa zumbailua!

Jokainen toki voi olla mitä mieltä tahansa, mut miksi moinen negatiivinen asenne liikuntaa kohtaan, sillä ei liene väliä miten ja millä tavalla liikkuu, kunhan liikkuu. Ja mitä tulee dvd-boxin hintaan... ei loppujen lopuksi ole paha, menee sitä turhempaankin, esim. puolikas ilta baarissa ja ei saa kuin tympeän seuraavan aamun tai kenties koko päivän. Zumbasta varmaan iloa pidemmäksi aikaa...

just ajattelin aloittaa ketjun, kun tuli mieleen juuri ennen zumbausta.. eli kuinka usein ja kuinka pitkään olette tehneet et tuloksia näkyy? Onko teillä mennyt pitkään et olette oppineet ne liikkeet siltä opetuslevyltä?

Zumba basics, eli opetuslevy oli todella hyvin tehty. Jokainen liike opetetaan ns 3-vaiheisesti. Itse olen zumbaillut vasta viikon, ja olen aivan rakastunut kyseiseen liikuntamuotoon! Ja mikä parasta, voin zumbailla koska vaan! Itse olen kaupassa töissä joten ei puhettakaan että menisin joillekin ohjatuille tunneille jotka pidetään illalla, eikö tarvitse miettiä että millaisissa kuteissa sitä tällä kertaa zumbaa, viimeks zumbasin pelkissä alusvaatteissa ;D

Tilasin Zumbapaketin Zumban nettisivuilta ja oon myöhemmin harmitellut kun ei tullut tilattua käytettyä netistä. Tälläkin hetkellä kyseistä pakettia kaupataan huuto.netissä halvemmalla, kuin muualta tilattuna. Suosittelen!! Kaverini tilasi sieltä ja sai täysin samat tuotteet kuin minä, mutta vain halvemmalla....