zumba fitness

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt latasi kokonaan tuon. :] Teki mieli alkaa jo nyt testaamaan, mutta en näin iltaisella kehtaa. Aamulla sitten. Toivottavasti toimii. Luultavasti teidän puheiden perusteella :)

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Tänään mun eka zumbailukerta tein sen Zumba® Fitness 20-Minute Express kahteen kertaan, eli vajaa 45 minuuttia ja kyllä oli tehokasta! Helppo oppia. Jotkut askeleet olivat hakusessa, mutta nekin löytyi yllättävän nopeasti. Jos tanssipohjaa alla, niin on helppoa, eikä harjoittelua tarvita.

Nyt kun vain löytyis joku kaloritaulukko, jossa kerrotaan, paljon tuo kuluttaa, kun sykevyö unohtui laittaa päälle...

Suosittelen!

tehokkain mun mielestä on sculp&tone ja flat abs,kiloklubilla oli raskas tehona 500kcal tunnissa sen mukaan olen merkannut.

joo , tuos joku sano että ovat päälle gikan.... dvd on kooltaan päälle 4gikaa ja se on laadullisesti vasta hyvä ns... toki voitte imeä torrest aveina tahi .mpg mut paskan saa töitä tekemättäkin :)

Tilasimme juuri zumban 3 henkiseen perheeseen, josta kaikille jää suunnilleen 22,30 ?uroo eikä se oo paljoo, verrattuna siihen et siinä on palautus oikeus, painot, ja monta opetus videota. Rahaa tulee ja menee, mutta videon saa kerralla omaksi, josta oppii uusia liikkeitä, kunto nousee ja saa lauta vatsan, en siis näe siinä mitään huonoa. On ihan eri asia kattoo youtubesta kun koti telkkarista. Ja siinä että ei voi palaa 1000 kaloria tunnissa riippuu melkeimpä kokonaan itse tanssijasta, kuinka tehokkaasti sitä tanssii =) uskon että se on hauskaa kuntoilua.

Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Mutta toivottavasti ette usko sitä kun mainoksessa sanotaan, että kuluu jopa 1000 kaloria tunnissa. Ei ole mahdollista.

Entä jos painoa on 300 kg, niin kuluisiko sitten tuo 1000 kaloria tunnissa? Ei kai ne muuten sanoisi niin, jos se ei olisi mahdollista.

Henkilön painosta riippunatta 100o kaloria ei kulu millään, jos tanssityyli muistuttaa lähinnä kävelyä ja liikutellaan vain vähän jalkoja. Jos sen sijaan tanssiessa käyttää koko kroppaa, erityisesti syviä lihaksia, palaa varmasti tuo 1000 kaloria. Tanssijat osaavat ainakin oikean tekniikat ja heillä on tuo maksimikulutus, vaikka painoa useimmilla alle 60 kg.

Alkuperäinen kirjoittaja laihuttaja:
heeii...onko kukaan kokeillut zumba fitness ohjelmaa, onko se hyvä? tarkoitus olisi tiputtaa painoa ja tykkään tanssimisesta niin mietin, miten on..olisiko ko ohjelma hyvä?

Ostin Zumban ja olen vähän käyttänyt sitä, etten vielä voi nähdä tuloksia, mutta pari vuotta sitten menin Salsa pasionille Tampereelle, jossa voi tanssia salsaa, merengueta jne. Hoikistuin tanssin avulla, 10 kg lähti nopeesti! Tanssi on hauska ja tehokas harrastus!

Ei se ole sama että hetkutat jonkun latinalaisen musiikin tahtiin, vaan liikkeet pitää tehdä oikein, viittasin tässä siihen kun jotkut kirjoittivat, että laittaa vain lattari musiikin soimaan ja tanssii. Kun tanssit kunnon opastukset avulla saat liikkeistä irti kaiken mahdollisen!

Zumba on mielestäni parhaimpia asioita mitä ostoskanavat ovat myyneet, jää saunabeltit kakkoseksi!

Toivottavasti löydät tanssista harrastuksen! Se on ihanaa!
Suosittelen lämpimästi!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Vitsi kyllä rupes naurattaa zumba-sivuilla mainokset VAIN 69,95 + toimituskulut...
Jepjep, VAIN 69.95 + toimituskulut ja 3 postiennakkomaksu jos ei luottokortilla maksa, mitä en viitsisi tehdä. Mutta! Olen kyllä ajatellut tilata, kivalta kuulostaa!

Kävin kuntosaleilla, mutta siitä ei tullut mitään, aikaa ei ollut ja matkassa oli liikaa mutkaa.
Miettikääpä kuinkamonta kertaa salilla voi käydä tuolla n.60-70e Zumba paketilla.
Jos kertamaksuina niin varmaan jotain 4, riippuen paikasta jne.

Onhan sitä tullu hetkuteltua kroppaa jos jonkinmoisesti ja vaikka missä.
Ohjattuna ja mukavan rytmin kanssa tuo kuntoileminen todellakin tuntuu hauskalta, eikä sellaiselta pakkopullamaiselta "nyt treenataan xx min" että jotta ja kun.

Paljon helpompaa (tällaiselle laiskimukselle ja huonolle ryhtyjälle) on tuo kotiin LAILLISESTI OSTETTU ;) DVD paketti.
Ei tarvitse erityisemmin lähteä minnekkään ja maksaa vain sen yhden kerran tuotteesta. (Ei matkakuluja salille tms ja salimaksuja)
Jos ei yksin innosta, niin kaveri mukaan. Toimii ja on hauskaa =)

Mulla ei oo isoa tietokone näyttöä (tilaa ko huoneessa jossa kone on), kunnon kaiuttimia laadukkaaseen äänentoistoon, halua ladata tai katsella jumppajuttuja tietokoneen näytöltä eikä taitoa/aikaa ko systeemien rakentelemiseen/kopsaamiseen/tietojen siirtelyyn, että saisin ohjelman pyörimään televisiostani. (isommalta ruudulta, parempi ääni jne tilaa yms tarpeellista)

Kätevintä ja parasta mulle oli tilata ko dvd täältä: http://www.zumbafitness.fi/

Olen tehnyt "vasta" ekan dvd.n juttuja. Ja jo se n.1h mittainen askelten tutustumis ohjelma saa hien pintaan. Nautin siitä!!
Kotiäitiys jnejne ymsyms minnekkään pääsemättömyys ja aikapula: kannatan tän hankkimista. Huono kuntoni on alkanut parantumaan ja kroppa kiinteytymään.

En tietenkään sano että on huonompi valinta käydä salilla jne puntti tai aerobic ohjatuilla tunneilla. Se ei vain sovi minulle ;)

Suosittelen kaikille! Askeleet opetetaan naurettavan helposti ja yksinkertaisesti, rytmi vie mukanaan ja tunne hoitaa loput hienosäädöt kropan "hetkutukseen" ;)

Kertokaas vähän siitä että kuin nopeaa ootte huomannu itsessänne muutoksia ja sillai? Ite hommasin tänään tuon ja reilu viikkohan siinä menee ennenku tulee mutta innolla odotan tulevia muutoksia. :)

Mulla hämää tuossa Zumba-mainoksessa tuo luvattu 1000 kalorin kulutus.. kun eihän se ole kuin 1 kilokalori ja esim. kävely kuluttaa n. 300 kilokaloria tunnissa. Eli tuossa taitanee olla virhe, jos se kerran on supertehokasta.

Eli oikein se olisi niin että Zumba kuluttaa jopa tuhat kilokaloria tunnissa.

Niin ja siis pointti oli vaan se että ärsyttää kun mainoksissa ja muissa on tuollaisia selkeitä virheitä...

Alkuperäinen kirjoittaja epäpnnistunut:
latasin pirate baystä zumban fitnessin sen 20 minuuttia kestävän kun aloin katsoa sitä ei näkynyt kuvaa pelkät puheet ja musii kit mitä pitäisi tehdä?

Osta laillinen versio?

Tai sitten koitat toisella soittimella. VLC on hyvä, ja soittaa niin tiedostot kuin dvd:t.

Hei oikeesti, ostin ton zumbapaketin ja musta se oli aivan mahtava ja tosi hyvää treeniä ja aivan varmasti ylimääräiset kilot lähtis jos niitä olis...Oon tykännyt aina tanssia ja käynyt eri lattaritunneilla mut kyllä tää zumba on tosi tehokasta myös, varmasti vähintään yhtä tehokasta, ellei jopa enemmän...Mä oon ainakin ostanut 70 egellä elämäni aikana paljon paljon tyhmempiäkin ja turhempia asioita, että oikeesti ei todellakaan tunnu huonolta investoinnilta. Kyllähän tanssitunnitkin maksaa monessa paikassa 10 egee tunti, et mitä ahkerammin tota zumbaa tekee sitä paremmin se korvaa tämän "hurjan" investoinnin, totta etteivät kaikki jaksa innostua mistään kuin sen pari kertaa..ja jää sitten kaikenmaailman laitteet hyllyille keräämään pölyä. Mutta siis joo, kyllä mun mielestä tää on oikein loistava juttu sellaiselle joka innostuu sykkeestä ja menosta!!!zumba zumba!!

muutama vuosi sitten tehtiin iso kysely liikunnasta. ylivoimaisesti eniten toivottiin opastusta ja ohjattua liikuntaa joten ei ihme että tunnit ja DVDt menevät hyvin kaupaksi oli liikuntamuoto mikä tahansa.