zumba fitness

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kädetön:
Alkuperäinen kirjoittaja my:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
miksi te niitä ostelette kun netistä saa ilmaiseksi?

Näin juuri! Itse hommasin netistä, kun en halunnu pistää rahojani johonkin, josta en ole täysin varma.

Oon tykänny ja hiki lentää kirjaimellisesti!

mutta kun joku vaan kertoisi mistä netistä sen saa ilmaiseksi. ja turha ainakaan mulle sanoa et torrent. sillä löytyy kuitenkin miljoona zumbaa. mut mikä on se oikee?

Mininovan kautta ei tullu kuin muutamia vaihtoehtoja. Kaikki ne on sitä samaa. Itse latasin muutaman erilaisen ja sit niitä vertailemalla löysin kaiken tarpeellisen.

Alkuperäinen kirjoittaja nauna:
että mä nauroin tänään töissä, kun noi zumban paketit tulee sillein et siinä paketissa lukee selvästi päällä Zumba :D Kun yleensä noi ostos tv:n kamat tulee neutraaleissa paketeissa, tai ainakin logo lukee niin pienellä ettei heti älyä. Koska ainakin yks asiakas oli ihan nolona kun nouti pakettiiaan. En mä ainakaan kehtais hakea pakettia, missä lukee isolla mitä se sisältää.

Mä taas hain eilen oman Zumbabi, eikä minua häirinnyt lainkaan paketin sisällön näkyminen isoilla kirjaimilla. Ei minua nolota sekään, että joku saattaa nähdä mut kaupassa ostamassa rullaluistimet tai lenkkitossut. En edes ymmärrä miksi niin hyvää asiaa, kuin liikuntaharrastus pitäisi edes hävetä.

Totta, mäkin ihmettelin tota häpeämistä.. ehkä se vaivautuminen johtui samasta asiasta, kuin mitä minä noutaessani pakettia. Mypack on vielä outo toimitustapa, ja odottelin paketin tulevan Matkahuoltoon. Se tulikin minulle täysin outoon kauppaan ja sitten vain arasti kysymään, et mul olis täällä paketti.

mä oon tilannu ja ootan nyt tuloksia ihan tohkeissani!!!
mua ei toi hinta niin haittaa - jos se toimii vaan! täällä ei mitään mahkuja harrastaa kun yksin kävelyä/juoksua.. ei oo oikein jumppia eikä saleja jne... joten jos saan housut mahtuun jalkaan syksyllä, ni jo on hintasa väärti ( mulla raskaus veti ihan kohtuuttoman lörpön mahan, tekasin siinä pienen jättiläisen!)

Alkuperäinen kirjoittaja Mikado2000:
Alkuperäinen kirjoittaja nauna:
että mä nauroin tänään töissä, kun noi zumban paketit tulee sillein et siinä paketissa lukee selvästi päällä Zumba :D Kun yleensä noi ostos tv:n kamat tulee neutraaleissa paketeissa, tai ainakin logo lukee niin pienellä ettei heti älyä. Koska ainakin yks asiakas oli ihan nolona kun nouti pakettiiaan. En mä ainakaan kehtais hakea pakettia, missä lukee isolla mitä se sisältää.

Mä taas hain eilen oman Zumbabi, eikä minua häirinnyt lainkaan paketin sisällön näkyminen isoilla kirjaimilla. Ei minua nolota sekään, että joku saattaa nähdä mut kaupassa ostamassa rullaluistimet tai lenkkitossut. En edes ymmärrä miksi niin hyvää asiaa, kuin liikuntaharrastus pitäisi edes hävetä.
ukko haki zumba paketin sattu pari tuttua tuleen vastaan vähän ne oli hymyillyt :D
ei siinä mitään hävettävää ole

Näin juuri! Itse hommasin netistä, kun en halunnu pistää rahojani johonkin, josta en ole täysin varma.

mutta kun joku vaan kertoisi mistä netistä sen saa ilmaiseksi. ja turha ainakaan mulle sanoa et torrent. sillä löytyy kuitenkin miljoona zumbaa. mut mikä on se oikee?

Mininovan kautta ei tullu kuin muutamia vaihtoehtoja. Kaikki ne on sitä samaa. Itse latasin muutaman erilaisen ja sit niitä vertailemalla löysin kaiken tarpeellisen.

DC++ en osaa käyttää, mininovassa kaikki ladattavat zumbavideot on reilusti yli 1GB... niin mistä muualta sais ILMATTEEKS, anyone knows??? ;s

Hitsi vieköön! Tulis äkkiä noita ryhmiä kuntosaleille. Olis varmasti hauska harrastus. :D Minä en kuitenkaan saa yksinäni mitään täällä aikaan, joten en viitsi kotiin tilata.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Hitsi vieköön! Tulis äkkiä noita ryhmiä kuntosaleille. Olis varmasti hauska harrastus. :D Minä en kuitenkaan saa yksinäni mitään täällä aikaan, joten en viitsi kotiin tilata.

Vaihtoehtona on muut lattarit ja karnevaalisamba....noiden sekoitus on tuo zumba. Samba nupé on ainakin tuossa käytetty askel :D

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:

Vaihtoehtona on muut lattarit ja karnevaalisamba....noiden sekoitus on tuo zumba. Samba nupé on ainakin tuossa käytetty askel :D

Ei täällä oo tarjolla niitäkään.. Tai en oo ainakaan huomannut. Mutta toivotaan, että tulee! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:

Ei täällä oo tarjolla niitäkään.. Tai en oo ainakaan huomannut. Mutta toivotaan, että tulee! :D

missä päin oleskelet??

Lattariryhmiä on jo vaikka kuinka paljon. Itse käyn Latinos-tunneilla. Todella hyvää treeniä. Vastaavia ovat bailatino ja muuta lattaritanssitunnit.

Alkuperäinen kirjoittaja heeya:

Monen tunnin jumpat ei nyt vaan mahdu kovin pieneen tilaan... Pääasiat, et jotain löytyy!!

DC++ en osaa käyttää, mininovassa kaikki ladattavat zumbavideot on reilusti yli 1GB... niin mistä muualta sais ILMATTEEKS, anyone knows??? ;s

musta on kans ihan turha tuhlata rahaa ohjelman ostamiseen, kun jos netin omaavan koneen omistaa nii youtubesta voi hyvin kattoo niitä liikkeitä ja ketkuttaa mukana;).kuulemma se on ihan toimiva juttu kokeilkaa ihmeessä,aion itsekkin alkaa heti huomenna testaaman millaista on:)

Isohunt.com:in kirjoitin hakusanaksi zumba (myös sen zumban ohjelman nimen voi kirjoittaa esim. Zumba "basics" siihen perään) ja rupesin latailemaan siitä sitten zumba basicsia ja zumba 20 min expressiä koneelle. ;) En ole vielä varma, toimiiko, mutta saa nähdä. Yhteensä noi veivät 973 Mt.
Ps. Kannattaa ladata kans joku lataus ohjelma, jos joku ei tiennyt. Itselläni on Utorrent.

Mä oon nyt Zumbaillut viikon verran päivittäin. Perusaskeleita en edes läpi käynyt kun lattaritaustaa on sen verran, että en katsonut tarpeelliseksi. Kunto ollut ihan paskana lasten saamisen myötä ja ylipainoakin kertynyt. Ajattelin tällä tavoin tiputtaa ensin vähän tota ylimääräistä ja sit palata takaisin rakkaan harrastuksen pariin :) Hyvin on alku sujunut ja tänään meni jo suurempia hikiä se 20 minuutin ohjelma läpi. Katotaan kauanko innostus jatkuu :) Mut suosittelen kyllä!

Tänään mun eka zumbailukerta tein sen Zumba® Fitness 20-Minute Express kahteen kertaan, eli vajaa 45 minuuttia ja kyllä oli tehokasta! Helppo oppia. Jotkut askeleet olivat hakusessa, mutta nekin löytyi yllättävän nopeasti. Jos tanssipohjaa alla, niin on helppoa, eikä harjoittelua tarvita.

Nyt kun vain löytyis joku kaloritaulukko, jossa kerrotaan, paljon tuo kuluttaa, kun sykevyö unohtui laittaa päälle...

Suosittelen!