zumba fitness

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihuttaja

Vieras
heeii...onko kukaan kokeillut zumba fitness ohjelmaa, onko se hyvä? tarkoitus olisi tiputtaa painoa ja tykkään tanssimisesta niin mietin, miten on..olisiko ko ohjelma hyvä?

Heeeei... eilen meinasin tätä kysellä täällä myös (ja Boogy mielessäni :D)

Katselin sitten YouTubesta "zumba" hakusanalla, katselin toisten versiointia, ja totesin että improvisoimalla tulee paras tsemppi.

Kunnon vetkutusmusiikkia vain soimaan, sitten vetää napaa sisälle ja alkaa kiemurtaa. Koko ajan vatsajännitys.

Kurkkaapa Amazonista...saat tuotteen n. 20-30 eurolla, jos ostat käytetyn version, itse ajattelin niin tehdä. Tosin käsipainoja ei tule. Uudesta täytyy pulittaa 79 taalaa. Kirjaudut sinne ja maksat luottokortilla. Itse tilaan paljon kirjoja Amazonista ja homma toimii. :)

http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B0010TMK3K/ref=cm_cmu_pg_un

Mulla se Core Rhythms -dvd, joka vastaavanlainen kuin toi ja kyllä mulla kapeni vyötärö neljässä viikossa 15cm. Eli eiköhän toimi, jos tekee 3-4 kertaa viikossa ohjelman läpi.

Älä helevitissä vastaa mihinkään "Zumbaan" liittyvään juttuun. Koko idioottimainen maailmanlaajuinen huiputus on rahanahneiden roistojen hölmöjen huiputusta. Älä ole hölmö!

että mä nauroin tänään töissä, kun noi zumban paketit tulee sillein et siinä paketissa lukee selvästi päällä Zumba :D Kun yleensä noi ostos tv:n kamat tulee neutraaleissa paketeissa, tai ainakin logo lukee niin pienellä ettei heti älyä. Koska ainakin yks asiakas oli ihan nolona kun nouti pakettiiaan. En mä ainakaan kehtais hakea pakettia, missä lukee isolla mitä se sisältää.

Mä voin ainakin ylpeänä kertoo et oon tilannu dvdt ja voin luvata, et mun kroppa näyttää ainakin kivalta. Mulla ei ole mahdollisuutta työni takia ostella sali/aerobickortteja, joten kotona treenaaminen on ainut vaihtoehto ja valitettavasti suomessa tehdään tältä osin paskaa ja jenkkilästä oon tilannu suurimman osan treenivideoista, kroppa on muuttunut ja mikä parasta dvdt on EHDOTTOMASTI PAREMPIA kuin tylsät aerobicit, jossa yritetään jotakin mitä ei osata.. Yhtään en ole ostojani katunut ja mulla on ollu niin mukavaa treenata kotona etten vaihtaisi päivääkään pois.. odotan innolla hetkeä milloin taas saan treenata. Vaikka työni puolesta olisi mahdollista joku muu vaihtoehto, sanoisin että ei kiitos! Ja teille kotihytkyjille ehkä toimii oma musa ja kuviot, mutta ne ei välttämättä oo niitä kaikista tehokkaimpia...

Zumbaa voi harrastaa myös Kauniaisissa salilla.
Siellä voi käydä vaikka kokeilemassa onko kivaa ja sitten tilata DVD:t jos on huono käymään salilla tai Kauniainen on liian kaukana.
http://www.zumba.fi/zumbasta.html

Alkuperäinen kirjoittaja zumbailijaksi myös :):
Kurkkaapa Amazonista...saat tuotteen n. 20-30 eurolla, jos ostat käytetyn version, itse ajattelin niin tehdä. Tosin käsipainoja ei tule. Uudesta täytyy pulittaa 79 taalaa. Kirjaudut sinne ja maksat luottokortilla. Itse tilaan paljon kirjoja Amazonista ja homma toimii. :)

http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B0010TMK3K/ref=cm_cmu_pg_un

Kannattaisko ostaa se sielt Amazonilt sit? Tarviiko niit käsipainoja siinä ees? Eiks siihen käy mitkä vaan painot?

Alkuperäinen kirjoittaja my:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
miksi te niitä ostelette kun netistä saa ilmaiseksi?

Näin juuri! Itse hommasin netistä, kun en halunnu pistää rahojani johonkin, josta en ole täysin varma.

Oon tykänny ja hiki lentää kirjaimellisesti!

mutta kun joku vaan kertoisi mistä netistä sen saa ilmaiseksi. ja turha ainakaan mulle sanoa et torrent. sillä löytyy kuitenkin miljoona zumbaa. mut mikä on se oikee?

Mä olen tykännyt kanssa. Pari kolme kertaa olen käynyt sen ohjelman läpi jossa opetetaan askeleet, ja ne on kyllä helppo oppia. Nyt jo alkaa sujumaan kivasti. Ja todellakin, hiki lentää.