T
tartsika
Vieras
Selittäkää sit, miten kukaan haluu olla yh?
Jos biologinen kello tikittää eikä oo köytänyt sopivaa kumppiania, niin hankkia lapsi sitten yksin ettei jää kokonaan lapsettomaks.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Selittäkää sit, miten kukaan haluu olla yh?
Menepäs sitten esittämään näitä kysymyksiä omalle äidillesi/isällesi.
No, en ihmettele, et se isä otti eron, kun nainen on yyhoo.
Voisitko perustella väitteesi? Mietis nyt: yyhoo on aina köyhä, hyljeksitty ja vähän sellanen onneton.
Ei pidä paikkaansa. Tunen monia yyhoo äitejä ja isiä jotka ovat kaikkea muuta kuin köyhiä. Ehkä suurin mahdollisuus köyhtyä on juuri yyhoo perheessä.
Minulla oli ihana lapsuus vaikka olikin joskus pulaa vaikka mistä, rakkautta ja välittämistä riitti sitäkin enemmän.
yyhoo on aina köyhä, hyljeksitty ja vähän sellanen onneton.
Minkäs väitteeni mä nyt perustelen? Mielestäni en väittänyt mitään...
Ja tuplahoot on viel ällömpiä ku niil on löysät sukuelimet... daa.
Voisitko perustella väitteesi? Mietis nyt: yyhoo on aina köyhä, hyljeksitty ja vähän sellanen onneton.
Ap.:n viesteistä päätellen hän on joko tylsistynyt alaikäinen tai tylsän elämän omaava ihminen.[/Q
Miten oikeaan osuitkaan! Aapee on siis kuumeessa kotona kuumeisen vauvan kanssa ja itsekin useamman lapsen yyhoo!
Äitini oli yh, ja mulla oli tosi hyvä lapsuus. Itse olen myös kolmen lapsen yh-äippä. Niin, ja tarhaan tai jonnekin vastaavaanhan ne töissä käyvät kahden vanhemman perheetkin lapsensa vievät. Mikähän se pointti oli tuossa asiassa? Sitäpaitsi ei kaikki yh:t ole itse sitä yksinhuoltajuutta valinneet ja vaikka olisikin niin tod.näköisesti hyvästä syystä ja lastensa parasta ajatellen.