Yyhoot on ällöjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauheeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kattokaas, kun mun kaveri on yyhoo. sillä on monta lasta. miksi se anto sen miehen erota. mun kaveri käy kuiteski töissä mut nyt se kotona kun sillä on vauva. sillä on jotenkin ankeeta kun vertaa moniin, joilla on mies ja talo ja auto ja vaan pari lasta.

Mun isä oli yh, koska äitini oli henkisesti huonostivoiva. 18 vuotta hän hoisi ja kasvatti minua. Kaikki kiitos siitä hänelle. Koskaan ei mitään tukia halunnut nostaa, siksi jouduin olemaan paljon aikaa hoidossa. Olisin mielummin ollut isän kanssa kotona.

Äitiä en nähnyt kun muutaman kerran 18 vuoden aikana.

Äitini oli yh, ja mulla oli tosi hyvä lapsuus. Itse olen myös kolmen lapsen yh-äippä. Niin, ja tarhaan tai jonnekin vastaavaanhan ne töissä käyvät kahden vanhemman perheetkin lapsensa vievät. Mikähän se pointti oli tuossa asiassa? Sitäpaitsi ei kaikki yh:t ole itse sitä yksinhuoltajuutta valinneet ja vaikka olisikin niin tod.näköisesti hyvästä syystä ja lastensa parasta ajatellen.

:laugh: Ei hitto, miten pehmeitä provoja ja nyt on sentään VASTA tiistai... :whistle: Aikuisilta ihmisiltä näitä ootta vasta viikonloppusin tuhannen kännissä, mutta taitaa teinixit taas riehua "redbull-pöhnässä" mammojen joukossa... ;) :D

[QUOTE="vieras";23149300]:laugh: Ei hitto, miten pehmeitä provoja ja nyt on sentään VASTA tiistai... :whistle: Aikuisilta ihmisiltä näitä ootta vasta viikonloppusin tuhannen kännissä, mutta taitaa teinixit taas riehua "redbull-pöhnässä" mammojen joukossa... ;) :D[/QUOTE]

Mitähän meno on kun päästään perjantaihin. :O Selvitäänkö me tästä edes ensi viikkoon. :|

Äitini oli yh, ja mulla oli tosi hyvä lapsuus. Itse olen myös kolmen lapsen yh-äippä. Niin, ja tarhaan tai jonnekin vastaavaanhan ne töissä käyvät kahden vanhemman perheetkin lapsensa vievät. Mikähän se pointti oli tuossa asiassa? Sitäpaitsi ei kaikki yh:t ole itse sitä yksinhuoltajuutta valinneet ja vaikka olisikin niin tod.näköisesti hyvästä syystä ja lastensa parasta ajatellen.

Jospa tämä yh-ongelma onkin periytyvä parantumaton sairaus?

Yhteistyössä