J
Jaana
Vieras
Onko kenelläkään kokemusta sellaisesta, että ystävyyssuhde jotenkin muuttuu, ja alkaa tuntua ettei haluaisi enää jatkaa sitä? =( Olen itse aina ajatellut että ystävyys on ikuista, ellei tule jotain todella isoa ongelmaa, siis luottamuksen pettäminen tms. En ole koskaan jättänyt ystävää. Nyt ei kyseessä ole edes mikään riita, ja tämä toinen osapuoli haluaisi kyllä olla minun kanssani tekemisissä, mutta olen itse huomannut että melkein aina tapaamisestamme jää ns. paskan maku suuhun.. jään vihaiseksi, surulliseksi tai pettyneeksi, vaikka ystävän tapaamisen jälkeen olon pitäisi olla päinvastainen!
En haluaisi olla hänelle ilkeä tai loukata häntä, mutta toisaalta en myöskään haluaisi jatkaa näin. En halua käyttää vapaa-aikaani siihen, että tapaan ihmistä joka saa minulle pahan mielen. Ei hän paha ihminen ole, mutta paljon on muuttunut siitä ajasta kun olimme läheisiä.
Olen yrittänyt ottaa etäisyyttä niin, etten itse ehdota tapaamista tai ota yhteyttä. Hän kuitenkin esim. soittaa kysyäkseen voisiko tulla perheineen kahville.. jos sanon ettei nyt ole hyvä aika, hän ehdottaa uusia aikoja kunnes en enää kehtaa valehdella ja sanon että sopii. Hän siis haluaa kovasti olla tekemisissä. =/
En haluaisi olla hänelle ilkeä tai loukata häntä, mutta toisaalta en myöskään haluaisi jatkaa näin. En halua käyttää vapaa-aikaani siihen, että tapaan ihmistä joka saa minulle pahan mielen. Ei hän paha ihminen ole, mutta paljon on muuttunut siitä ajasta kun olimme läheisiä.
Olen yrittänyt ottaa etäisyyttä niin, etten itse ehdota tapaamista tai ota yhteyttä. Hän kuitenkin esim. soittaa kysyäkseen voisiko tulla perheineen kahville.. jos sanon ettei nyt ole hyvä aika, hän ehdottaa uusia aikoja kunnes en enää kehtaa valehdella ja sanon että sopii. Hän siis haluaa kovasti olla tekemisissä. =/