K
köyhempi
Vieras
Mulla on hyvä ystävä, joka on alkanut muuttua rasittavaksi. Hän on jatkuvasti yhä enemmän kehunut omaa erinomaisuuttaan ja rikkauksiaan. Heillä on iso 500m2 uusi talo, ja hän jaksaa jankuttaa sen hinnasta ja isosta tontista ja hienoista merinäköaloista. Sen lisäksi hän nauraa kaikelle junttimaisuudelle ja köyhille. Keskiluokkaisetkin ovat hänen mielestä surkeita köyhiä. Hän ostaa kaikki lastenvaatteet huippumerkkeinä ja itsekkin pukeutuu vain kalleimpiin merkkivaatteisiin. Ja niistä se jaksaa mainostaa. Tämä ystävä on kotona, vaikka perheessä on jo 6-vuotias sekä 12-vuotias lapsi. Iso talo vaatii kuulemma työpanosta. Siivoojaa hän on nyt metsästellyt viime ajat.
Olen itse vaatimattomissa oloissa asuva työssäkäyvä 5-vuotiaiden kaksosten äiti. Vaatteet ostetaan lapsille kirppareilta. Ystävä on muuten mukava ja kiva, mutta en enää jaksa tuota leuhkimista. Miksi hän leuhkii? Mitä teen, kun en jaksa enää kuunnella?
Olen itse vaatimattomissa oloissa asuva työssäkäyvä 5-vuotiaiden kaksosten äiti. Vaatteet ostetaan lapsille kirppareilta. Ystävä on muuten mukava ja kiva, mutta en enää jaksa tuota leuhkimista. Miksi hän leuhkii? Mitä teen, kun en jaksa enää kuunnella?