Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa
Sitä toivotaan ja siihen on kaikkemme laitettu.. Itseasiassa on jo pikkasen sellanen olo, että kun vaan ei tarviis hetkeen harrastella mitään peiton heilutuksia niin hyvä :D Alkaa mennä se hohto, kun koettaa nyt tehä kaikkensa.

Tiistaihan on jo ylihuomenna.. käääk.. :) Nukunkohan mä ma-ti yötä olleskaan.
 
Se on hyvä, että olette paiskineet hommia toivotun tärpin eteen :). Mä todella toivon, että teillä on tärppi käynyt.

Ja hei siihen kysymykseen, että onko ehdotuksia mitä niille tehdään, kun eivät kirjoittele jne. Mä mietin, että voisko heidät vaan kylmästi poistaa listalta?! Saisivat tulla takaisin kyllä, mutta sit olis hyvä päivitellä kuulumisiaan ja tietojaan.:)
 
Mä oon kanssa päättäny, että teen testin vasta sitten jos menkat on myöhässä pari päivää ainakin. Mulle käy kanssa niin, että pääkoppa kehittelee vaikka minkälaisia oireita, eli niihin ei voi tosiaan luottaa. :D Eri juttu sitten, jos näkyy esim kiinnitymisvuotoa tai on tosi kovaa mahakpiua tms. Ne turhat negat testit tuottaa vaan pahaa mieltä. :(
 
Täällä ovistestit on heitetty pääsiäiskokkoon ja olo jatkaa samaa rataa. Menkkoja ei näy, ei kuulu. Perjantaina oli kyllä menkka olo. Maha kipuili ja alakerrassa "märkä olo". Ei vaan näkynyt tätiä. Teen huomenna vielä yhden r-testin ja tiistaina varaan ajan gynelle. Ei näistä kierroista tuu mitään, viimeisimmät ollu 36, 86, 33, 35, 45, 31pv. Vuosi sitten ei ollut pco:hon viitaavaa gynen mukaan.. voihan tilanne tietysti muuttua? Toi pitkä kierto johtui puhtaasti stressistä. Talo oli valmistumassa ja viime rutistus sen suhteen stressasi..
 
Tänne ei mitään ihmeempiä kuulu. Kp 20 alkaa kohta. Vähän tänään juilinut alamahaa, mutta oikeestaan mitään muita oireita ei oo. Ei samanlaista runsasta vv kuin viime kierrossa. Tissit ihan normit. Jos ovis oli ke (jolloin se tod.näköisesti oli jos oli ollenkaan) niin nyt mentäisiin dpo 3, mutta mutta... En tiedä mitä aatella. Jos menkat ei oo alkanut la, mennessä niin teen varmaan testin että lähenkö terassille vai en :D
 
Negaa negaa negaa :headwall: Menkat pärähtää varmaan yön aikana paikalle, että ei kun leuka rintaan vaan ja kohti uusia pettymyksiä. Kyllä se jo tänään pitäis olla plussa, en mä nyt niin erikoinen yksilö voi olla! Onneksi on koulussa loppurutistuksen paikka, saa muuta ajateltavaa.
 
Mä en halua enään ajatella oireita ennen plussaa. Ollut edellis kierroissa kaikki mahdolliset oireet ja silti testi pysynyt negana. Pessimisti ei pety. En oo koskaan ennen ollut missään pessimisti muttta nyt yritän kaivaa itsestäni sellaista asennetta.

Olipas taas vaikeat sukuloinnit. Häät muutti sukulaisten käytöstä ja kaikki odottaa vauva uutisia. Mutta kun eivät jaksa maltillisesti odottaa vaan suoraan laitetaan käsi vatsalle ja odotetaan potkua. Tuntu pahalle. Vaikka hyvää ne sukulaiset toivoo mutta ois ihanaa kun ne malttais odottaa että me onnistuttais tässä! Rankkaa ttämmönen..
 
Nega tännekin ja kierto edelleen venyyyyy.. noh, ei se elämä tähän lopu, tai ei ainakaan pitäisi.. Loppuviikko meneekin kiireisissä tunnelmissa, joten jos ton gynen jättäis ens viikkoon. Tällä hetkellä on nyt aikamoinen "ihan sama" fiilis vauvarintamalla, vaikka omaa nyyttiä toivoo.
Tämän vuoden siis keskityn olemaan superkummitäti, sillä minua pyydettiin kahdelle lapsoselle kummiksi! Ehkä ensivuonna on meidän vuoro...

Tsemppiä ja parempaa onnea muille!!
 
Mulle saa päivittää kp 1 / n.30 yk 6, ja ya 12/13 eli menkat alkoi tänään. Höhlä, mutta eikai auta ku olla onnellinen edes siitä että oli lyhyt kierto.. Tässä ku on huomannu ettei se raskautuminen todellakaan ole helppoa monillekkaan, niin kokee lapsensaannin vieläki onnekkaammaksi asiaksi jos sellaisen joskus alulle saa. Tsemppiä hirveästi kaikille!
 
Pahoittelut kaikille negan saaneille ja Sirppanaisen uudelle kierrolle :(

Wivi Tiedän niin tuon kun häiden jälkeen odotetaan niitä vauvauutisia. Tuo että aletaan lääppimään mahaa niin on jo aika tungettelevaa miusta. Koskaan ei tiedä mitä toisilla on tausta (lapsettomuutta, keskenmenoja ym.)
 
Mun mielestä saa käyttää alkoholia, asia eri jos on suurkuluttaja ja juo monta kertaa viikossa suuria määriä, tällöin heikkenee raskauden mahikset kuten yleensäkkin epäterveellisten tapojen kanssa. Jos raskaus on alkanut jo, niin ennen plussausta ei vielä oo yhteistä verenkiertoa lapsen kanssa koska istukka vasta kehittymässä, joten alkoholinkäytön vaikutukset on erittäin vähäiset. Vaikutusta voi olla mutta sanoisin ettei kannata liian tarkaksi mennä, varsinkin ku raskautta ei vielä varsinaisesti ole. Itse en oo kieltäytyny alkoholista, toki vähentäny oon käyttöä ja pähkäilly näitä asioita ittekki. Mutta jos yhtään tuntuu että ei halua juoda niin ainahan se on parempi niin ;) tai sitte ottaa vaikka yhen annoksen niin ei epäilyksiäkään herää :)
 
Mä en oo yrityksen aloittamisen jälkeen juonut tippaakaan. Niin vähän tutkittu just tota kahta ekaa raskaus viikko miten se vaikuttais.. itse aijon vappuna olla kuskina. En halua mitään riskejä että itse voisin aiheuttaa keskenmenoa tai mitään. Haluan terveen lapsen. Mulle alkoholi ei muutenkaan ole niin iso juttu. Mielummin juon vettä ja syön vappu munkkeja ku joisin alkoholia ja oisin ilman munkkeja :D

Mut tuskin se voi pahasti haitallista olla. Niin moni saa tietää raskaudesta kun menkat on viikon myöhässä ja silti saa terveen vauvan. :)
 
Wuf
Vihdoin ja viimein pääsen minäkin tähän joukkoon :D
Kuumeillut olen jo useamman vuoden, mutta nyt vasta mies näytti vihreää valoa.
Itse olen 29 ja mies 34, ennestään meiltä löytyy 5v tyttö. Lisäksi kotoamme löytyy viisi koiraa. Olen tässä viimeisen puolitoista vuotta kouluttautunut uudelleen ja nyt toukokuun lopussa vihdoinkin valmistun.

Elikkäs listaan Wuf 29v kp 3/30 yk1 2.lapsi
 
Täällä kropan temppuilut jatkuu edelleen. Aamulla olin jo ihan varma, että nyt ne menkat sitten alkoi. Vaan eipä sitten...pientä vuotoa vain ja sekin loppui kuin seinään. Tässä onkin nyt pohdiskeltu, että haetaanko loppuviikosta testi jos ei kunnon vuotoa kuulu...vai odotellaanko vielä. Huomisen kun saisi järjestettyä niin, että pääsisi aamulla sinne labraan.
 
Itse nautin ihan normaalisti alkoholia niin kuin ennenkin (lasi viiniä silloin tällöin). Tiedä kuinka kauan tässä joudutaan yrittämään. Sitten, jos/kun plussa tulee, saa alkoholi jäädä. Kaveri just avautu kuinka turhauttavaa, kun ovat yli puolitoista vuotta yrittäneet ja kaverini on elänyt välttäen alkoa ja joitain ruoka-aineita :/
 
Pahoittelut kaikille niille kenellä alkoi uusi kierto ja niille kenellä testi näyttää negaa. :( Tsemppii kaikille seuraavaan kiertoon ja toivottavasti negat vaihtuu plussiksi. Pidän teille kaikille peukkuja. :)
 
Ei menkkoja, ei kramppeja, ei oireita, ei plussaa... Mutta todella flunssainen ja jotenkin "krapulainen" olo. Mitäs tää nyt on? En haluais herätellä turhia toiveita, mutta entäs jos kuitenkin..? :) Noh, huomenna taas testiä kehiin ellei menkkoja pian kuulu.
 
Niuski toi sun tilanne tällä hetkellä on todella kurja! Varmaan aika stressaavaa, kun menkkoja ei näy ja testit negaa. :( Toivon kuitenkin, että sun menkat eivät ala piiiitkään aikaan ja, että oisit raskaana negoista huolimatta! Tsemppiä. :hug:
 
Täällä on aivan järkyttävää väsymystä. On ollut koko kuukauden jo : / Pysyisin nukkumaan koko ajan. Mitään en saa aikaseksi. Voisi jo mennä ohi. Mitään muuta ihmeellistä tänne ei kuulu. Vauvat pyörivät taas unissa viime yönä. Näin unta että synnytin pienen pojan. Ihan varmaan enneuni (tuskin). Jep jep, mutta eipä tässä kai muuta kuin odotellaan vkl:a.

Niuski: onneksi siulla ei oo vielä ainakaan venynyt kierrot kovin pitkälle. Jospa se testi vielä plussaksi muuttuisi.
 
mymosa
Mä mietin luottaisko siihen ovistestiin minkä tein kp15, jonka mukaan tänään ois dpo7.. Mua ei vaan ole luotu odottamaan, ne perhanan progesteroni tulokset tulee vasta joskus. On se hyvä kun eivät ees osaa kertoa ja unohin labrasta kysyä. Eli soittelen torstaina josko sitten ois.

Toisinaan tuntuu, että nyt vois olla se tärppi, mutta sitten taas pessimistinen minä palaa ohjaksiin.
 

Yhteistyössä