Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Minulle voi päivittää KP 1/26-33 ja YK 4. Ei tuu vauvaa tänä vuonna meille :( Tässä kierrossa aion kyllä pitää huolen että talletellaan tarpeeksi usein ja kauan. Luulen että nytkin lopetettiin liian aikaisin ja tuli tauko just väärään paikkaan, ovis taisi ollakin myöhemmin. Enkä testaile millään ovistesteillä..

Toivotaan mymosa että tärppi on käynyt :)
 
Kiitos tiedosta :) pitää harkita noita tikkuhankintoja tälle kierrolle, niin vois laskea luteaalivaiheen pituuden. vaikka toivon tietysti ettei ne menkat enää tulis ollenkaan :p mulla kyllä ovisaika melkosen selkeä, mutta ne oireet on sen muutaman päivän että päivän tarkkuudella en tiedä.
 
Moikka kaikille. Oon nyt pitäny hiljaiseloa enkä tiijä mikä dpo on menossa. Viikon päästä pitäis menkkojen tulla. Tulee vaan suru- uutista toisen perään, tänään kaveri ammuttu helsingissä :'( tuntuu et porukkaa lakoaa kokoajan :(
Mymosa, mullaki selkä kipee kokoajan ja ihan menkkaolot. Aloin tossa yks päivä itkee ihan valtoimenaan kun meijä pentu puras kädestä. Muutenki tosi kiukkunen olo kokoajan. Mies saa jatkuvasti huutia..
 
Täällä jatkuu edelleen alavatsan pakotukset. Semmoista menkkamaista jomottelua :/ Todella ärsyttävää. On vaan päivä päivältä tullut kovemmaksi. Saan luultavammin laittaa tään "oireen" kuitenkin listaan: -ei tarkoita yhtään mitään. Tai sitten miulla on joku kohdun ulkopuolinen raskaus.
 
Viimeksi muokattu:
Voimia Miija!

Tuntuu pahalle kun lukee tuollaisesta, en voi kuvitella tunnetta että noin käy jollekkin tutulle tai läheiselle.

Täällö ei mitään oireita. Väsymystä mutta syykin löytyy töistä ja aamuvuoroista. Ei olla miehen kanssa ehditty tällä viikolla näkemään, hän lupaili lauantaille ylläri treffejä. En jaksaisi odottaa <3
 
Kaneli, meikäläisen "ei tarkoita mitään" -oirelista on melkoisen pitkä :LOL: Se sisältää myös eri merkkisten testien viivanpaikkojen kuvaukset :D

Miija, oikein kovasti jaksamisia vaikeaan tilanteeseen :hug:

Ens ovis sattuu aikataulujen kannalta ikävästi, katsotaan nyt saisko hyödynnettyä...
 
Minut voi kai pikkuhiljaa lisätä tänne =)
Eli tietoja:

carna.....26.....14/??......1.......04/14......1

Jännittää miten tässä tulee tapahtumaan :D Ei ainakaan lähikuukausina mitään ovistikkuja tai kalentereita käytetä, pupuillaan kun siltä tuntuu ja tärppää jos tärppää. Ei stressailla tämän kanssa, kun ei kuitenkaan sinäänsä ole mitenkään kiire :)

Pillerit lopetin viime kierrossa, joten katsotaan minkälainen kierto tästä tulee. Ennen ei kuitenkaan pillereiden lopettamisesta ole mitään menkattomia kausia tullut, ihan normaalisti on kroppa toiminut. Mutta eihän sitä tiedä miten se nyt reagoi.
 
Kaneli: Mulla kanssa ollut sellaista lievää kramppailua alamahassa koko eilisen päivän ja nyt taas aamulla vähän tuntunut. Mutta tosiaan näitä "mukaoireita" oli viime kierrossakin ties mitä. :D Pitäis muistaa, että yleensä raskaus ei oireile vielä ihan alussa...

Mulla on jotenkin koko ajan semmonen negatiivinen ei tästä mitään tuu -asenne. Miten sitä osais ottaa rennommin ja suhtautua toiveikkaammin tähän asiaan.
 
mymosa
Ei hyvältä näytä.. progesteroniarvo oli kp23 vaan 1,8... :( itkuhan siinä tuli.. nyt oottelen puol 4 asti lääkärin soittoa, jotta miten edetään.. Luultavasti clomimäärä lisääntyy ja toivottavasti saan ne terot... seuraavat clomit otan sitten kp3-7, sano mitä sano.

Mietin vaan, voiko toi olla noin matala jos olenkin ovuloinut vasta tuolloin kp23 tai myöhemmin..
 
Mymosa tsemppiä. Kerro sitten heti mitä lekuri ehdotti.

Tää vatsakipu kävi viime yönä töissä jo niin inhottavaksi, että piti ottaa panadol :/ Sieltä on tulossa jotkut super-yber-menkat varmaan. Tietty toivon että siellä olisi jotain ihan muuta :heart: Ainakin tuli tuolloin pupuiltua just sopivina päivinä, että mahikset pitäisi olla ok (jos siis ovuloin).
 
Mymosalle tosiaan tsemppiä! Ja Kaneli, lämmittelen jo popkornikattilaa :LOL:

Mietin tuossa, että mitenhän mun huikea hemoglobiini vaikuttaa kiinnittymiseen? On tosiaan siellä 140 kieppeillä ollut aina, että onkohan mun limakalvo liian tujua alkiolle? Kokeiliskohan ens kierrossa mietoa aspiriinia jos veri vähän ohenis?
 
Heippa kaikki!

Ajattelin kirjottaa vielä omia kuulumisia. Tänään alko vuoto, että kesken on menossa. Eilen oli jo vähän tuhrua, mutta se loppu. Nyt muutama tunti sitten alko ihan kirkasta verta tulla. Ei mitään suurempaa, niinku menkat ois.

En kuitenkaan palaa tänne, koska nyt loppu meidän yrittäminen. Se oli liian raskasta kaikkinensa. Pitää ruveta keskittymään muihin asioihin elämässä.

Hirveesti plussatuulia teille kaikille!:heart: Toivottavasti kaikki saatte alkuvuoden nyyttinne!
 
Liipalle pahoittelut, epäreilua on elämä joskus :( Ja kaikkea hyvää jatkoon! :hug:

Spukka, mä oon jostain lukenut, että lapsettomuushoidoissakin tuota asetyylisalisyylihappoa käytetään, varsinkin jos on tukostaipumusta. Pienestä annoksesta tuskin olis ainakaan mitään haittaa, jos vaikka 50mg ottais kp 8-9 alkaen. Ja sinkkilisää aion nyt ostaa sekä miehelle että mulle. Kaikki keinot sallittu :D
 
Liipalle voimia. Tosi ikävä juttu.
ja samoin tänne kaikille. Tuntuu olevan huolia ja murheita nyt monella.
Meillä ei mitään uutta. Oiskohan dpo8 menossa eikä oo kyllä minkäänlaisia tuntemuksia ollu. Joten en kovinkaan toiveikkaana ole. Töissä alkaa sen verran kiirusta olla et ainakaan työpäivän aikana ei ehdi vauvoja miettiä :) mikä on oiiikein hyvä.
 
Pahoittelut Liipalle! :(

Mulla huomenna dpo 13.. dpo 14 alkoi viime kierrossa menkat. Kummallisen kovaakin menkkajuilintaa myös täällä. Testin aion tehdä vasta maanantaina jos ei sitä ennen menkat ala. En halua nähdä niitä negoja tikkuja. :D Luulenpa, että Kanelilla on tärpännyt! Millon testiä?? :popcorn:
 
En ookkaa maininnu mitää oviksista, miulla testit näyttäny jatkuvasti viivaa (taavetit), mut kipujen ja limojen perusteella koettanu katella ovista ja niitten mukaan ois hyvinkin mahdollista että ois dpo 7 täällä menossa. Oon kyl päättäny et en jatka oviksen tikuttelua lainkaan kun se näyttää aina niitä viivoja, nii nyt eletään jännittäviä aikoja pojat! Eiku siis tytöt! :)

Niin ja siis unohtu mainita, et itellänikin on ollu alavatsalla jomotuksia nyt lähes jokapäiväsesti. Yleensä ollu ihan järkyttävät kivut mitkä alkanu 1,5vk ennen menkkoja ja kestäny koko ajan, mut nää ei yhtään semmosia ja koetan vaa pysyy nahoissani nyt!
 
Viimeksi muokattu:
Voi Liipa! Ihan hirveesti voimia sinne! Toivottavasti siulla on kotona tukena ihmisiä. :hug:

Voi kun olisikin käynyt tärppi! Mies tokas tänään tyynesti vain että "tuskinpa". Pöh! Eikös tässä saa edes vähän fiilistellä. Fiilis pohjat meinas kyllä mennä tänään työvuoron alussa kun minut oli laitettu hoitamaan eristyksissä vauvaa jolla on eräs infektio (sellainen infektio jota ei missään nimessä saa raskaana olevat hoitaa). Elikkä jos plussa tulee minulle niin joudun heti mennä pomolle asiasta kertoo että pääsen verikokeisiin ym. Sitten jos miulla on se tartunta niin huonompi homma vauvan kannalta. ( tosin epätodennäköistä että mie oisin sasnut tartunnan koska suoja varustus päällä) Huoh. En jotenkin kehdannut siinä työvuoron alussa alkaa inisee että "hei me yritetään vauvaa ja kun en nyt oo ihan varma niin voisko joku muu..." ) No murehditaan tätä sitten ensi viikolla tarvittaessa.

Testipäivä... lauantaihin saakka aion ainakin yrittää pidätellä itteeni. Jos menkat alkaa niin ne alkais tuossa su/ma (jos menee samoin kuin edellisissä kierroissa). En oo vielä päässyt kertaakaan testaamaan! (jos ei lasketa viime kierron typerää testiä kun menkat oli jo alkanut).
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
kopsasin toisesta ketjusta eilisen kirjoituksen..No läkäri sano vaan ettei ole ovista tullut ja kysy onko vuoto alkanut. Clomimäärä tuplaantui ja pitäs ottaa taas kp 5-9 mutta taidan ottaa aiemmin.. sitten haluaa ultrata kp 9-11.Uskoo menkat alkaa ihan clomien avulla eikä tarvia teroja käski kuitenkin soittamaan jos menkat myöhästyy... jep en ees tiiä kiertoa km jälkeen.

Voihan se olla etten oo vielä ovuloinutkaan.. mutta ekan kierron mukaan sunnuntaina pitäs olla jo kp 1. Jotenkin en usko ovuloivanikaan.. testebä tilaan kuitenkin huomenna :)

Niin ja sitten toi fertility friends, laittoi mulle oviksen just tiistaille (lämpöjen mukaan), eli samalle päivälle kun kävin kokeessa. Toi 1,8 arvo riittäis follikkelivaiheeseen ehkä, mutta en tiiä mitä sen pitäs olla juuri ovispäivänä.. tuskin tärppää jos ovis oiskin ollut, kun tiistaina ovis ja sunnuntaina viimeset pupuilut..
 
ujm
Ei tuntunut ovista eilen vaikka kp14 olikin. Voi plääh, mihin ne ovistuntemukset on kadonnu keskenmenon jälkeen..? No jatketaan varmaan sitten sillä joka toinen päivä tahdilla ja toivotaan parasta.
 

Yhteistyössä