Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mymosa Onpa tosi harmillista tuommoinen säätäminen. Olikos teillä edellisen kanssa sama juttu?

Meidän äitikin on alkanut vihjailemaan, että olisiko jo kenties aika perheenlisäykselle.. Plaah! No olisi olisi kun vaan tulisi! mutta ei sille sitä voi sanoa tai kohta koko suku tietää.

Ja miun tekisi niiiiiin mieli jo testata...
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Niin tuon kuopuksen kanssa mulla oli clomit mutta niistä tärppäs heti ekasta.. nyt ei siis auta kuin odottaa joka ei sovi mulle :-D
Kaks ekaa kun tärppäs heti.. eli ongelmat on vasta tullut...

Noh mahaa kourii siihen malliin että ois menkat tuloillaan... lämmöt vielä kohollan.. 36,4 oli aamulla...

Kahellaan... eiköhän tilanne ens viikolla selvii..hiton vappu vaan sotkee taas kaiken kun meillä ei sit perjantaina ole gynea paikalla..
 
Toivotaan mymosa että ne menkat alkaisi jos ei kerran ollut ovista niin pääset uuteen kiertoin.

Mie täällä tuskailen että maltanko odottaa huomiseen vai testaanko jo ku pääsen kaupoilta kotiin. Järkevintähän olisi testata vasta ens ti mutta enpä mie oo koskaan oölut hirveän järkevä :-D
 
Voi ei Liipa :(

Mä aattelin testata keskiviikkona. Ihan vaan että tietäö pitääkö ottaa vappu rientoihin siteitä mukaan vai ei :D jännät paikat monilla!

Kaneli kyllä se vielä voi plussaksi muutta, pidän peukkuja sulle
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14
Täälläkin oli ajatuksena testailla keskiviikkona ellei menkkoja kuulu. Voi miksi se päivä vaan tuntuu olevan niiiiin kaukana? Onneksi piinailuajan voi käyttää onneksi hyödyksikin ;)
 
Viimeksi muokattu:
Jes, pääsee jännäilemään pian teidän muoden puolesta :popcorn:

Mymosa, toivottavasti saatte nyt apuja :heart:

Leikinköhän mä nyt terveydelläni kun kävin hakemassa ne primaspanin 50mg asetyylisalisyylihapot ilman lääkärin konsultointia..? Tarkistin mun edellisistä verikokeista vielä arvot, hb oli 146 ja trombosyytit 328. Tuskin niitä noin pieni annostus mihinkään kriittisille alueille heilauttaa, hätäseen viiterajojen sisällä ylhäältä katsottuna muutenkin :)
 
Paha mennä sanomaan mitä tuo Primaspani loppujen lopuksi tekee, kun ei tuota lääkärin koulutusta ole :D Jotenkin en kuitenkaan usko että 146 hb voi raskaaksi tuloa loppujen lopuksi estää. Itselläni huitelee yleensä 150 tienoilla ja oon ollut vaan tyytyväinen. Kuhan ei mene yli 160 niin se on ihan normaali lukema. Päinvastoin jos on matala hb niin sen luulisi olevan suurempi este.

"Asetyylisalisyylihapon käyttöön liittyy vakavien ruoansulatuskanavan haittojen riski ja siksi sen yhtämittainen käyttö ilman lääkärin määräystä tulisi mielellään rajata 3-5 päivään." Että älä ainakaan kovin pitkää kuuria syö. Onhan ollut puhetta että apiriini voisi olla yksi keino ennaltaehkäistä paksusuolensyöpää (ei vielä varmoja tutkimustuloksia). Kiinnostaa sillä että meillä on suvussa sitä jonkinverran (isäni äiti ja isäni kummatkin kuolleet siihen), mutta koska olen niin herkkävatsainen niin tuskin on minulle apua.
 
mymosa
Täähän menee taas.. Sillon tiistaina kirjotin, että aamulämmöt oli 35.1, sen jälkeen ovat pysyneet yli 36.3, tänään 36.5.. Alkas nyt vaan ne menkat niin pääsis uuteen yritykseen..
 
Kaneli88, tuo on enterotabu ja imeytyy vasta ohutsuolessa, eli vatsaoireita ei pitäis tulla :) Jos tulee, niin käyttö loppuu sit siihen. Ajattelin syödä sitä siinä oviksen tienoilla siihen asti kunnes munasolu ehtii kohtuun, eli kp:t 9-16 :) Saas nähdä mitä tämä poppakonsti tuo tullessaan :D
 
Dpo 14 enkä malttanut odottaa ja testasin oppikirjaesimerkki -negan. :stick: Ei kyllä yllätyksenä tullut, joten eipä tullut oikein pettymystäkään. Alkais nyt menkat, niin pääsis uuteen yritykseen. Taas jo kp 37 aaarrrgghhhh!

Mullahan on muuten sellainenkin harvinainen ongelma, että sperma aiheuttaa mussa allergisen reaktion iholla. Aiempien kumppaneiden kanssa oireet olleet tosi pahatkin. Nykyisen miehen kanssa siitä ei ole juurikaan haittaa. Pientä ihoärsytystä saattaa tulla nivusiin, mutta ei kummempaa. Olen yrittänyt etsiä netistä tietoa ja tämän allergian ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen (jos siis voi olla oireiden puolesta yhdynnässä), mutta mistäs sitäkään varmuudella tietää...
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Liipalle. :hug:

Mymosalle myös tsemppiä ikävän tilanteen kanssa, toivottavasti selkiytyy tuosta pian!

Täällä on ihanasti alkamassa jännät ajat usealla ja osallahan on jo nyt! :) Toivottavasti saadaan suuuuuuri plussa-aalto!

Mulla on ollut kotona ja kodin ulkopuolella niin järkyttävä kiire, että eilen vihdoin kun tämä ihana "rauhan aika" alkoi makasin vain sängyssä kuudesta kymmeneen katsoen telkkaria.. Täällä 8 päivää ovulaatiosta ja tallettelu jäi vain ovulaatiopäivään. Olo muuten täysin normaali, paitsi sellainen "kohtu täynnä"- olo puuttuu, joka yleensä ilmestyy kierron näinä päivinä. En kyllä usko tärppiin tästä kierrosta.

Varattiimpa miehen kanssa matka kesäkuun alkuun Kyprokselle. :heart: Naureskeltiin, että mikäli nyt olisikin tärpännyt, saattaa matka mun osalta mennä oksenteluun.:LOL: Silloin kun viikkoja olisi noin kymmenen. Noo saa nähdä mitä tapahtuu. :)

Niin ja mulle voi päivittää iäksi 21 sillä torstaina juhlittiin mun synttäreitä. Olisi kyllä maailman paras lahja, jos plussaisin tästä kierrosta.. :)

Tulipa tarina vaan mun omista jutuistani. :ashamed: Lueskelen tässä vielä paremmin muutaman sivun taakse päin, niin pääsen taas kunnolla kärryille missä täällä jokainen menee. :)
 
Viimeksi muokattu:
SJ
Pieni toive: Isosti onnea!!!

Bella: mekin oltiin reissussa pääsiäinen ja pelkäsin jo viikkoja sitten että tietty just reissun ajaksi tulee hirveät pahoinvoinnit. Nyt rv 10 aluillaan eikä tietoakaan minkäänlaisista pahoinvoinneista tai muustakaan. Eli ei kaikille tule :)
 
SJ
Mutta hei! Tsemppiä kaikille tulevaan ja kovasto plussaonnea! Minä poistun näiltä foorumeilta nyt kun tuo plussanneiden ketju on niin hiljanen ja rv:t alkaa kohta olla sellaiset että uskallan jo tutuillekkin kertoa tästä + näin alkion sydämen lyönnit ultrassa keskiviikkona ja kaikki oli tähän mennessä ok :) Oli mukavaa jutella täällä teidän kanssa nää kuukaudet ja saada vertaistukea! Olette mahtavia naisia kaikki, toivottavasti saatte kaikki alkuvuodesta omat vauvat syliin :') kiitos!
 
SJ, hyvää jatkoa ja onnellista loppuodotusta :heart:
pieni toive, mahdottoman paljon onnea plussasta! :flower:

Mulla on alkanut usko loppua tän yrittämisen kanssa. Jotenkin tuo yk 6 tuntuu niin pahalta :( Eikä millään pahalla pidempään yrittäneitä kohtaan, heille kaikki mahdolliset sympatiat täältä! Mielialat seilailee taas joka suuntaan, kyllä tää stressaa vaikkei alun perin ajatellut ottavansa mitään paineita. Tuossa harkitsin, että pitäiskö testata valemenkkojen varalta huomenna. Kaikkea sitä epätoivoissaan miettiikin :headwall:
 
Mun tekis mieli itkeä ja huutaa! :( Olen odottanut tätä vkonloppua, kun kuuta nousevaa ja seksiäkin on ollu (kun on panostettu), mutta ovulaatiota ei tapahtunut!!! :'( ottaa niin paljon päähän, että ei veri kierrä!
 
mymosa
Jks, tikutitko? jos tuleekin myöhemmin tai lh-huippu ollut nopee..

Mutta joo, turhauttaa kun mekin panostettiin reilusti viikko joka toinen päivä systeemille ja seksi alkoi maistua jo pakkopullallata eikä sitten ovulaatioo tapahtunutkaan.. Nyt ei tee mieli yhtään ees koskee koko mieheen :D
 

Yhteistyössä